Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікативні уміння<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Зеленська З.П.
Заглавие : Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 201-209. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--навчальний процес--розвиток--учень середньої школи--підліток--інтерактивні технології
Аннотация: В статті викладено результати теоретичних досліджень, що висвітлюють особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи. Розглянуто зміст поняття «комунікативні уміння», яке визначено як усвідомлені комунікативні дії учнів і їх здатність правильно будувати свою поведінку, управляти нею відповідно до задач спілкування. Встановлено, що розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи сприятиме застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Зеленська, Зоя Петрівна
Заглавие : Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примечания : Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК : 159.946.3
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--методологічні підходи--принципи дослідження--учень основної школи
Аннотация: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зеленська З. П.
Заглавие : Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 304-310 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примечания : Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--емоційний бар'єр--підлітки--статеві відмінності--учень основної школи--комунікативні уміння--комунікативний контроль
Аннотация: У статті викладено результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей прояву статевих відмінностей комунікативних умінь учнів 6-7 класів основної школи. Встановлено, що хлопці мають більше емоційних бар'єрів у спілкуванні і їм складніше керувати власними емоціями, ніж дівчатам. У дівчат краще розвинені емпатія до тварин, до дітей, до художніх творів, емпатійні тенденції та комунікативні якості. Також зазначено, що переважна більшість опитаних учнів мають низький рівень потреби у спілкуванні, що потребує врахування при розробці психокорекційної програми.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Юник І. Д.
Заглавие : Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60 (Шифр 154/А 43-896506996)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
УДК : 015.3:159.9
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--комплексні уміння--комунікативні навички--комунікатори--реципієнти--інформація--конструкти
Аннотация: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.5.015:[159.92/З 48-082304540 рукописный текст
Автор(ы) : Зеленська, Зоя Петрівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :189 с.: табл. + 1 додатки 18 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.166-189 (245 назв).
УДК : 373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні освітньої школи
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.5.015:3[159.9/З 48-428595923 рукописный текст
Автор(ы) : Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :28 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні основної школи
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 48375
Число посетителей 1332
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя