Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (59)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=концептуалізація<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Сікорсь/М 12-207307 рукописный текст
Автор(ы) : Мазяр, Олег Васильович
Заглавие : Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :213 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-213.
УДК : 159.9(091)Сікорський+159.928.22
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Праці І. О. Сікорського
Загальна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): праці і. о. сікорського--творчість--обдарованість--особистість--здібності--індивідуальність
Аннотация: Дисертація відображає результати дослідження концептуалізації проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського, що здійснювалась на основі розробки фундаментальної проблеми індивідуальності. Розкрито суть цілісного підходу до вивчення індивідуальності і проаналізовані теоретико-методологічні засади досліджень індивідуальних відмінностей та обдарованості у психологічних концепціях кін. ХІХ-поч.ХХст. Систематизовані результати теоретико-емпіричних досліджень І. О. Сікорського і реконструйована запропонована ним ієрархічна структура індивідуальності, що координує взаємодію психобіологічних та соціокультурних властивостей особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2016
Колич.характеристики :364 с.: табл.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Кириченко, Віктор Васильович
Заглавие : Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 125-133 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивне середовище--соціальна роль--соціальна адаптація--рольова атрофія--особистість--соціум
Аннотация: У статті проводиться теоретична розвідка науково-психологічної концептуалізації ідеї інклюзивного суспільства. Представлені соціально-рольові аспекти організації взаємовідносин у інклюзивному суспільстві, визначені еволюційні передумови його виникнення. Основним концептуальним принципом організації інклюзивного суспільства є пошук тих соціально-психологічних властивостей особистості, які є ресурсами групової консолідації.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Максьом К.В.
Заглавие : Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 348-355 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9.01
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--змішані моделі--модель здібностей--структурна модель--концептуалізація--когніції--емоції--методи вимірювання
Аннотация: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і відчизняних науковців. На основі аналізу історії становлення поняття виділено основні моделі емоційного інтелекту, що є актуальними на сьогодні. Описано переваги і слабкі сторони виділених моделей і методів діагностики емоційного інтелекту, що на них грунтується. За результатами теоретичного дослідження проблеми концептуалізації емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену побудовано функціональну структурну модель, що поєднує в собі когнітивний, афективний і конативний компоненти і описує форми прояву і функціональність кожного з них.
Найти похожие

5.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 24
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2018
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Цена : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія творчості
Содержание : Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції)/ В. О. Моляко. Мовна концепція свідомості/ О. І. Бедлінський. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій/ О. М. Боровицька. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу)/ А. В. Гощіцький. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку/ І. М. Грузинська. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій/ Ю. А. Гулько. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві/ В. В. Кириченко. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу/ В. Ф. Ковальова. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту/ О. В. Костюченко. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Творчість у психотерапевтичному вимірі/ О. В. Мазяр. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів/ С. А. Пустовий. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості/ Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами/ О. С. Туз. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали)/ М. В. Шепельова. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач/ Т. Н. Третяк.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Кириченко, Віктор Васильович
Заглавие : Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 75-94 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примечания : Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційне суспільство--стратегія світосприйняття--індивідуальний досвід--соціальний досвід--картина світу--світогляд
Аннотация: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення картини світу особистості у інформаційному суспільстві. Визначено основні механізми формування картини світу особистості у інформаційному середовищі. Стаття розкриває соціально-рольовий підхід до формування картини світу особистості. У результаті теоретичного аналізу проблеми було визначено,що основою картини світу людини є соціальний досвід колективної більшості «ми», який опосередковано пов’язаний з індивідуальним перцептивним досвідом особистості. Нами виокремлено когнітивні стратегії інтеграції знань у картину світу особистості, які ілюструють специфіку світосприйняття особистості у системі «ми» та «вони». Запропоновано стратегіально-типологічну модель становлення картини світу, яка відображає відмінності у інформаційній взаємодії особистості з соціальним середовищем.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 36/К 65
Автор(ы) : Царькова [О. В., та ін.], Кравченко та ін.] С. М.
Заглавие : Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами : колективна монографія
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :417 с.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Мелітопольский державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. Лабораторія психології здоров'я
ISBN, Цена 978-617-7218-88-5: 60.00 грн.
УДК : 364-787-056.24
Предметные рубрики: Психологічна соціальна допомога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вплив сімейного середовища--дитина з особливими потребами
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(08)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Выходные данные : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Колич.характеристики :498 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Содержание : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Турбан В.В.
Заглавие : Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 397-405 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
УДК : 159.9:378-053
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Аннотация: У статті аналізується генеза поняття "особистість" та психологічні наративи, в яких воно концептуалізується. Зроблено спробу розкрити структуру та зміст понять "особистість", відображуючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на становлення понять "особистості" в українській психологічній думці. Показано типи рамкових підходів до концептуалізації поняття "особистість", що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття "особистість", що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття "особистість", спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Останні, в свою чергу, засвідчують становлення суто наукових підходів до вироблення поняття "особистість". Грунтучись на конкретизації, по-перше генетичних факторів, по-друге, соціальних факторів, по-третє, феноменології особистості - її описові за допомогою емпіричних методів - поняття проаналізовано як соціокультурний феномен. Згідно з висновками, отриманими на основі концепції "історії понять", реалізація тих чи інших факторів відображалась у відповідних наукових напрямках досліджень, а отже й уявленнях про поняття "особистість".
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кривцова Н.В.
Заглавие : Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 147-166 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-166 (30 назв)
УДК : 141.1:159.923:378:001
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна філософія--психотерапевтична концептуалізація--мультиформна єдність--мульти-формне об'єднання--створювальне знання--особистість дослідника інформаційних ресурсів--психологічний резерв самоздійснення особистості трансфесіонала
Аннотация: У статті подано результати психотерапевтичної концептуалізації феномену самоорганізації створювальних сил стврювального знання особистості трансфесіонала. В якості методологічного та методичного інструментарію психологічної філософії використано СМАРТ модель "МАПА". Для вирішення проблеми самоздійснення особистості трансфесіонала запропоновано гравітаційно-хвильову модель, яка ілюструє суть феномену мультиформної єдності особистості дослідника інформаційних ресурсів з Всесвітом як синергійного ефекту мульті-формного об'єднання кумулятивно-дисепативних процесів самогармонізації створювальних сил антропокультурної складності різницево-багатовимірних полісутнісних автопоетичних цілісностей "людина-освіта".
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 28737
Число посетителей 735
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя