Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (743)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (32)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=концепція<.>
Общее количество найденных документов : 91
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7
Ж 68


    Жигайло, Оксана Омелянівна.
    Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
316.454.52+81'233
П 40


    Пляка, Любов Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пляка Любов Володимирівна ; наук. кер. Тюріна В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 217-241. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Майбутні провізори--Дисертації

фывфывфыв:
комунікативна компентність -- професійна комунікація -- психологічна готовність -- комунікативні здібності -- Я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тюріна, Валентина Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.8+159.923.2
П 57


    Попелюшко, Роман Павлович.
    Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попелюшко Роман Павлович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 274 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- соціальна адаптація -- самооцінка -- загальна самооцінка -- негативна самооцінка -- саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2:616.1
Д 30


    Дем`яненко, Юлія Олександрівна.
    Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Дем`яненко Юлія Олександрівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 200 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 190-198. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Серцево-судинні захворювання--Дисертації
фывфывфыв:
наратив -- усвідомлення -- особистісний досвід -- розвиток особистості -- Я-концепція -- серцево-судинні захворювання -- стенокардія -- гіпертонія
Аннотация: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чєпелева , Наталія Василівна \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:37.011.3-051-057.875
І-44


    Ілляш, Соломія Дмитрівна.
    Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ілляш Соломія Дмитрівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2008. - 218, [6] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
фывфывфыв:
САМОСВІДОМІСТЬ -- САМОРОЗУМІННЯ -- я-концепція -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОрозуміння
Аннотация: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378-057.875:159.98-051
К 43


    Кирилюк, Інна Миколаївна.
    Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кирилюк Інна Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психолога--Дисертації
фывфывфыв:
психотерапевтичний діалог -- рефлексія -- емпатія -- конґруентність -- я-концепція -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА практичних психологів
Аннотация: Роботу присвячено вивченню психологічних чинників та особливостей підготовки практичних психологів до ведення психотерапевтичного діалогу. З'ясовано сутність різних підходів до розуміння контакту, діалогу в процесі психологічного консультування. Проаналізовано специфіку діалогічного підходу та феномени, що виокремлюють у межах данного напряму: діалогічна позиція, діалогічна інтенція тощо. Психотерапевтичний діалог розглядається як складна багатофункціональна система, яка визначає якість контакту психолога та клієнта, передбачає наявність довіри у їх відносинах, зумовлена рівнем конґруентності, емпатії та рефлексії практичного психолога та залежність від міри комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2
К 55


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кочубейник Ольга Миколаївна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 217 с. - Бібліогр.: с. 184-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--"Я"-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
"Я"-концепція -- крос-культурний аналіз -- конвергентна стратегія -- дивергентна стратегія
Аннотация: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923.2(091)Зеньковський
Л 52


    Летцев, Віктор Михайлович.
    Проблема особистості у психологічні спадщини В. В. Зеньковського [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Летцев Віктор Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 190 с. - Бібліогр.: с. 167-190. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Спадщина В. В. Зеньковського--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- особистісна реальність -- глибинна основа особистості -- субстанційна концепція особистості -- персонологія
Аннотация: Дисертація є цілим дослідженням персоно логічної спадщини В. В. Зеньковського. У роботі визначено місце й роль особистісної проблематики в системі психологічних поглядів мислителя й установлено логіко-концептуальні засади й принципи розуміння особистості в його персонології. В ході детального аналізу філософсько-психологічних творів В. В. Зеньковського розкрито послідовність і логіку становлення його суб'єктно-особистісної концепції, виділені і проінтерпретовані її ключові аспекти, визначені етапи, послідовність і засоби обґрунтування ним особистісної реальності. У підсумку дослідження здійснена систематизуюча інтерпретація фундаментальних засад і ключових принципів персонологічного учення В. В. Зеньковського.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Зеньковський, Василь Васильович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 30095
Число посетителей 1209
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя