Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (396)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=криза<.>
Общее количество найденных документов : 88
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.9(09)
   Х 91


   
    Хрестоматия по истории психологии. Период открытого кризиса (начало 10-х годов - середина 30-х годов XX в.) [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. "Психология" / под ред. П. Я. Гальперина, А. Н. Ждан. - Москва : [б. и.], 1980. - 301, [3] с. - 7.00 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--відкрита криза--СРСР, початок 10-х років - середина 30-х років XX ст.--Навч. посіб. для вищих навчальних закладів
фывфывфыв:
історія психології -- становлення психологічної думки -- відкрита криза -- початок 10-х років - середина 30-х років XX в. -- психологічна думка


Доп.точки доступа:
Гальперин, П. Я. \ред.\; Ждан, Антонина Николаевна \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.7-053.4/.5+373.29-052
П 50


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Психологічні особливості дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поліщук Валерій Миколайович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 198 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 166-182. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Перехідний вік--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
криза 7 років -- перехідний період -- дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- спілкування з дітьми
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні особливості перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку. Досліджується проблема кризи 7 років, її природа, симптоматика, часові інтервали, та шляхи виходу з кризи. Подається класифікаційний і кореляційний аналіз симптомокомплексу перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку в хлопчиків, а також дівчаток. Вичленені основні психологічні труднощі у спілкуванні дорослих із дітьми перехідного періоду; обґрунтована необхідність використання інтимно-особистісного спілкування як адекватної форми взаємодії дорослих із дітьми перехідного періоду.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
33(У)
С 13


    Савченко, Олександр.
    Баланс незалежності. Хроніка економічних реформ 1989-2005 [Текст] / О. Савченко. - Київ : Критика, 2006. - 256 с. - ISBN 966-7679-60-8 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 33(У)
Рубрики: Економіка
фывфывфыв:
економічні реформи -- макрореформи -- мікрореформи -- економічна політика -- політична криза

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Аннотация: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Д 76


    Дружиніна, Інна Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дружиніна Інна Анатоліївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.225-252. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичні психологи--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- криза ідентичності -- професійна ідентичність -- майбутній практичний психолог -- структурні компоненти ідентичності -- тренінг професійної діяльності
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
К 64


    Кондрацька, Лариса Вікторівна.
    Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрацька Лариса Вікторівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2009. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційне вигорання -- сімейні конфлікти -- конфліктологічна компетентність -- підліткова криза -- самооцінка -- тривожність -- конфліктність -- агресивність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ващенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923.2+159.923.5+159.928.23
П 89


    Пурло, Олена Юріївна.
    Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Пурло Олена Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 259 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 231-259. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творчість особистості--Дисертації
фывфывфыв:
екзистенційна криза -- життєтворчість -- творча життєва позиція -- особистість -- життєтворчі стратегії
Аннотация: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Содержание:
Семенова, Римма Олександрівна. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості / Д. К. Корольов. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв) : рис.
Герасіна, С. В. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей / С. В. Герасіна. - С .23-31. - Бібліогр.: с. 31 (4 назви)
Данилевич, Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів / Л. А. Данилевич. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
Дереча, А. А. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок / А. А. Дереча. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 48 (2 назви) : рис.
Карабаєва, Ірина Іванівна. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі / К. В Карасьова. - С .57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв) : табл.
Качар'ян, В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей / В. С. Качар'ян. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Кулик, Т. М. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів / Т. М. Кулик. - С .72-80. - Бібліогр.: с. 840 (3 назви) : рис.
Куренчук, Л. С. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. - С .80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі / О. А. Мельник. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 98 (12 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
Мудрик, А. Б. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості / А. Б. Мудрик. - С .108-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (14 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями / О. С. Науменко. - С .115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
Пасічник, Алла Володимирівна. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід / А. В. Пасічник. - С .133-140. - Бібліогр.: с. 140 (7 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності / Т. О. Піроженко. - С .140-149. - Бібліогр.: с.149 (9 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів / І. М. Поклад. - С .149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
Поліщук, Валерій Миколайович. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) / В. М. Поліщук. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
Половіна, О. А. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект / О. А. Половіна. - С .168-176. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Соловей, О. А. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ / О. А. Соловей. - С .176-186. - Бібліогр.: с. 186 (5 назв) : табл.
Сорока, А. В. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів / А. В. Сорока. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 195 (10 назв) : рис.
Сніжна, Марина Анатоліївна. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва / М. А. Сніжна. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
Токарева, Людмила Дмитрівна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника / Л. Д. Токарева. - С .210-218. - Бібліогр.: с. 218 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації / Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 225 (9 назв)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей / Т. В. Яценко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
153.6
А 43


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) [Текст] / В. М. Поліщук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
нормативна криза -- юнацький вік -- дорослість -- переживання кризи
Аннотация: Встановлено симптоматику переживань перехідного періоду між юнацьким віком та вступом у дорослість, умовно названий "криза 23 років". На прикладі переживань дівчат аналізується її структура та зміст, що наголошує на статевій диференціації нормативних криз.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.60
А 43


    Андрієвська, Валерія Вікторівна.
    Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності [Текстььь] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наратив -- презентація -- молодий педагог -- професійна діяльність -- приватна криза
Аннотация: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 30439
Число посетителей 744
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя