Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=майбутні фахівці<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:005.32/С 32 рукописный текст
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :432 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Мотивація учіння
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.5+378-057/Е 15-799946 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Заглавие : Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :577 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 448-504.
УДК : 159.923.5+378-057.875:34-051 + 159.923.5 + 378-057.875:34-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітній простір--психологічна служба--суб'єктогенеза--юнацький вік--майбутні фахівці--професійне становлення--правнича діяльність--учбово-професійна діяльність
Аннотация: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :372 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243/О-53 рукописный текст
Автор(ы) : Олександренко, Катерина Валентинівна
Заглавие : Психологія розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :532 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 486-532.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність-- Вивчення іноземної мови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--комунікативна компетентність--вивчення іноземної мови--майбутні фахівці--розвиток професійних ресурсів
Аннотация: В роботі визначено сутність та особливості розвитку іншомовної комунікативної компетентності в контексті професійної діяльності студентів-майбутніх фахівців міжнародних відносин. Визначено критерії оцінки, показники та рівні розвитку іншомовноїкомунікативної компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин. Обґрунтовано психолого-педагогічнізакономірності розвитку іншомовної комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54/Ч-81 рукописный текст
Автор(ы) : Чуйко, Олена Василівна
Заглавие : Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :443 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 386-426.
УДК : 159.923.2:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісне становлення-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісне становлення--професійне становлення--мотиваційна сфера--майбутні фахівці--професійна свідомість--освітня суб'єктність--особистісна зрілість--студенти --соціономічні професії--професіоналізація
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.85//Г 70-941050 рукописный текст
Автор(ы) : Горова, Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :462 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 398-431.
УДК : 159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--творчий саморозвиток особистості--майбутні фахівці--майбутні будівельники--професійна культура--освітня суб'єктність--професійна самосвідомість--студенти --професійна мобільність--професіоналізація--ціннісне ставлення до професії
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955:159.942]:/К 88-311924 рукописный текст
Автор(ы) : Куценко, Яна Миколаївна
Заглавие : Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 210-238.
УДК : 159.955:159.942]:331(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоційний інтелект-- Психологічна готовність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--психологічна готовність--професійна діяльність--соціономічні професії--майбутні фахівці--формувальний експеримент
Аннотация: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.932+159.953.5/К 78-803987049 рукописный текст
Автор(ы) : Краснопера, Тетяна Василівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 159.932+159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення іноземної мови--мовленнєва діяльність--майбутні фахівці--професійна підготовка--аудіювання--антиципація--пам'ять--внутрішнє мовлення
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.31:159.95/Б 75-959927401 рукописный текст
Автор(ы) : Боднарук, Олена Володимирівна
Заглавие : Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :274 с.: табл., рис.
Коллективы : Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-197.
УДК : 378.015.31:159.953.5(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Формування понять-- Навчання психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення психології--формування понять--майбутні фахівці--професійна підготовка--студенти
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/К 95
Автор(ы) : Кутас М. С.
Заглавие : Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК : 159.9
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуально-типологічні властивості--професійно значущі якості--управління проектами--майбутні фахівці--управлінська діяльність--ефективність діяльності--психологічні стани
Аннотация: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.613:159.92/П 12
Автор(ы) : Павлюк, Марія Михайлівна
Заглавие : Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 37-44 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
УДК : 316.613:159.92
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самостійність--майбутні фахівці--професійна підготовка--вивчена безпорадність--особистість
Аннотация: Розглядаються психологічні механізми розвитку самостійності як особистісної якості майбутніх фахівців. передумови становлення окремих компонентів самостійності. Розкрито потенціал психологічних теорій особистості у контексті природи самостійності, глибинних витоків феномена вивченої безпорадності як протилежного полюса самостійності як системної якості особистості.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.61/М 48
Автор(ы) : Мельничук О. Б.
Заглавие : Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 118-126 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК : 316.61
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--працівники соціальної сфери--професійний інтелект--майбутні фахівці--соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Проаналізовано психологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з соціальної допомогои та соціальної роботи. визначено психологічні аспекти становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери як умови їх ефективної професійної діяльності та здійснення соціально-психологічної реабілітації в соціальній сфері. Наведено модель психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-057.875:3/М 82-118530209 рукописный текст
Автор(ы) : Москаленко, Ольга Володимирівна
Заглавие : Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :198,[14] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : 159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісно-смислова сфера-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--життєдіяльність особистості--майбутні фахівці--розвиток особистості--професійне навчання--соціально-психологічне навчання--тренінг
Аннотация: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/О-58
Автор(ы) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Заглавие : Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--емоційна сфера--емоційна зрілість--емоційна компетентність--майбутні фахівці
Аннотация: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.875/Л 37-985239720 рукописный текст
Автор(ы) : Левицька, Надія Сергіївна
Заглавие : Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :242 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 316.614.6-057.875:33](043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--майбутні фахівці--соціальна сфера--соціальні працівники--професіоналізація--професійна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.98:/Ш 19-781837077 рукописный текст
Автор(ы) : Шамрук, Олег Павлович
Заглавие : Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :185 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-183.
УДК : 159.923.2+159.98:343.8(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Організованість особистості-- Професійна підготовка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організованість--майбутні фахівці--психологічний аналіз--психологічна модель--професійне навчання--професійно важливі якості--професійна підготовка
Аннотация: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:378-051/Д 79
Автор(ы) : Дубчак, Галина Михайлівна
Заглавие : Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 43-50: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примечания : Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК : 159.9:378-051
Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--соціономічні професії--стрес--стресостійкість--майбутні фахівці--студенти
Аннотация: Викладено результати емпіричного дослідження стресостійкості сучасних українських студентів вищих та середніх навчальних закладів. Визначено спільні та відмінні особливості стресостійкості майбутніх фахівців різних соціономічних професій.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942.2/Л 17
Автор(ы) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Заглавие : Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примечания : Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК : 159.942.2
Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна компетентність--майбутні фахівці--майбутні лікарі--констатуючий експеримент--розвивально-корекційна програма--майбутня професійна діяльність--професійно значущі якості--психологія праці--вища професійна освіта--студенти-лікарі
Аннотация: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Т 86
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна культура--викладач--майбутні фахівці--творчість--суб'єктність--ціннісне ставлення--властивості особистості
Аннотация: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 37.015.3/М 41
Автор(ы) : Мешко, Олександр Іванович
Заглавие : Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна позиція--майбутні педагоги--суб'єктність--професійне становлення--професіоналізація--майбутні фахівці--професійно-педагогічна діяльність
Аннотация: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.
Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 27.09.2024
Число запросов 15291
Число посетителей 838
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя