Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (56)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=майя<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5:6/Г 82-547128 рукописный текст
Автор(ы) : Грищук, Майя Михайлівна
Заглавие : Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :325 с.: табл.
Коллективы : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-192.
УДК : 159.922.7-053.5:615.851.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Невротизація
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): початкова невротизація--школяри--сімейна психотерапія--засоби психопрофілактики--засоби психокоррекції
Аннотация: У дисертаційному доследженні наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення психологічної проблеми запобігання та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку за допомогою вперше розробленого комплексу засобів психологічної допомоги, який складається з авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії та авторської методики суб"єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки", адаптованих до особливостей роботи практичного психолога системи оствіти України. Експериментальна апробація авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії підтвердила її ефективність, як засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Про це свідчить той факт, що після спрямованої симптоморієнтованої психологічної корекції засобами "АМССП" у невротизованих дітей виявлено: зменшення пізнавального та особистісного егоцентризму; підвищення ступеня самосприйняття; забалнсувалось відреагування емоційного напруження (тривога, страх, агресія тощо); підвищення фрустраційної толерантності та вмотивованості до діяльності; розширення репертуару форм самовираження у взаємодії в підсистемі сиблінгів; формування адекватної диспозиції дітей у системі "дитина-батьки".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 153371
Число посетителей 1367
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя