Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (276)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (31)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мережі<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.
316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
К 21


    Карабин, Тарас Васильович.
    Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Карабин Тарас Васильович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-213. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація--Дисертації
   Соціальна психологія--Спілкування--Дисертації

фывфывфыв:
СОЦІАЛІЗАЦІЯ особистості -- СПІЛКУВАННЯ в Інтернеті -- віртуальна комунікація -- ОСОБЛИВОСТІ спілкування в інтернеті -- Інтернет-залежність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.92:611.81
Б 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бабак, Світлана Віталіївна.
    Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості [Текстььь] / С. В. Бабак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- свідомість -- нейронні мережі -- здібності -- центральна нервова система
Аннотация: Проаналізовано нові наукові дані щодо структурно-функціональних особливостей мозку, які можуть лежати в основі розвитку здібностей та обдарованості людини. Запропоновано напрями та перспективи подальших досліджень з проблеми, що розглядається.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 40 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 221 с. - ISSN 2072-4772. - 13.00 грн.
    Содержание:
Варава, Людмила Анатоліївна. Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання / Л. А. Варава. - С .10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Соціальні мережі і самовідчуження особистості / О. Л. Вернік. - С .21-32. - Бібліогр.: с. 30 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Корнієнко, Інокентій Олександрович. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків / І. О. Корнієнко. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52 (3 назви)
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Професійно-особистісні деформації лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .55-68. - Бібліогр.: с. 65-66 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі / А. М. Льовочкіна. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 75-76 (14 назв) : табл.
Люта, Леся Петрівна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях / Л. П. Люта. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Матвієнко, О. В. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху / О. В. Матвієнко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95 (6 назв)
Місячна, Н. М. Типологія безробітних громадян / Н. М. Місячна. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 104 (7 назв)
Поладко, Ганна Олександрівна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .106-115. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Полівко, Л. Ю. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір / Л. Ю. Полівко. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122 (6 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера / О. А. Притула. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (8 назв)
Приходько, А. М. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії / А. М. Приходько. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .151-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
Слободяник, О. Я. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах / О. Я. Слободяник. - С .162-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (9 назв) : табл.
Терновик, Наталія Анатоліївна. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .169-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці / Т. О. Цавалюк. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (5 назв)
Чала, О. А. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності / О. А. Чала. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .198-207. - Бібліогр.: с. 204-206 (10 назв) : рис.
Левицька, І. В. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності / І. В. Левицька. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
159.922
В 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вернік, Олексій Леонідович.
    Соціальні мережі і самовідчуження особистості [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 21-32. - Бібліогр.: с. 30 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
авторитаризм -- відчуження -- інформаційні технології -- потреби -- роботизація -- самовідчуження -- соціальні мережі
Аннотация: Здійснено аналіз сучасних підходів до психологічних аспектів проблеми занурення людини у соціальні мережі. Упорядковано зовнішні і внутрішні причини даного явища, проаналізовано мотиваційну структуру залучення. Досліджуються явища сучасних ІТ в контексті їх відповідності засобам активації базових механізмів самовідчуження - авторитаризму, руйнівності і роботизації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

5.
159.923.5
М 70


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мицько, В. М.
    Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів [Текстььь] / В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 143-151 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
НАСИЛЛЯ -- ВІРТУАЛЬНЕ комунікативне СЕРЕДОВИЩЕ -- контент-аналіз -- ІНТЕРНЕТ-ресурси -- ВЕБ-форуми -- СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- блоги
Аннотация: У статті представлені результати контент-аналізу семантичної категорії "насилля" у віртуальному комунікативному середовищі за частотою її використання у деяких типах Інтерент-ресурсів та в площині загального переважання за окремими веб-сайтами. Стаття містить результати трьох етапів емпіричного дослідження, проведеного у різні часові проміжки (2013,2014,2015 рр.).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербатюк, В. В.
    Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах [Текст] / В. В. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 423-430
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
цінності -- ціннісна регуляція -- ціннісні орієнтації -- цінності особистості -- спілкування -- міжособистісне спілкування -- соціальні мережі -- віртуальний простір -- інтернет-серидовище
Аннотация: У статті досліджується ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в контексті соціальних мережах. Аналізується теоретична і джерельна база з даної проблематики. Розглядаються особливості міжособистісного спілкування в соціальних меержах, що обумовлені віртуальним середовищем. Окреслюються потреби людини, які задовольняються соціальними мережами. Та основні мотиви активного користування. Досліджуються цінності особистості, які демонструються в соціальних мережах Facebook та Instagram. Визначається як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж на життя та ціннісну сферу особистості. Соціальними мережами нав'язуються стереотипи та моделі поведінки, норми діяльності, що формує власну соціальну ідентичність, самооцінку, ціннісні орієнтації тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153
А 43


    Щербатюк, В. В.
    Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості [Текст] / В. В. Щербатюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
селфі -- соціальні мережі -- цінності особистості -- причини селфі -- теорії селфі -- нарцисизм -- селфізм
Аннотация: У статті розглядаються цінності особистості, які репрезентуються за допомогою сучасного явища селфі. Фотографії є інструментом соціальних мереж, за допомогою якого здійснюється міжособистісне спілкування. Селфі є не лише візуальним повідомленням, а й засобом репрезентації особистісних цінносте, дзеркалом суспільних тенденцій. Достатньо переглянути селфі-знімки конкретного користувача мережі, щоб дати йому психологічну характеристику, зрозуміти, чим наповнене його життя, де він буває, з ким спілкується, його соціальний статус, матеріальні можливості, інтереси тощо. У роботі проаналізовано теоретичну та джерельну базу з даної проблематики. Виявлено основні причини виникнення теорії популярності селфі. Визначено негативні наслідки надмірним захопленням селфі, до яких можна віднести зростання прояву нарцисизму та появи нової форми залежності - селфізму.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.953.5:004
Р 64


   
    Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 180 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019. - ISBN 978-966-97846-3-6 : Б. ц.
    Содержание:
Смульсон, Марина Лазарівна. Категорія «суб’єкт» у сучасній психології. Суб’єктна активність та інтелект / М. Л. Смульсон. - С. 8-18
Смульсон, Марина Лазарівна. Суб’єктна активність утранзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С. 18-22
Смульсон, Марина Лазарівна. Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просто / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова. - С. 22-34
Рудницька, Світлана Юріївна. Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні / С. Ю. Рудницька. - С. 34-42
Дітюк, П. П. Технології формування суб'єктивної активності дорослих / П. П. Дітюк. - С. 42-63
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Розвиток суб'єктивної активності людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 63-86
Назар, Максим Миколайович. Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих / М. М. Назар. - С. 86-117
Мещеряков, Д. С. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж / Д. С. Мещеряков. - С. 117-150
УДК
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
розвиток суб'єктивної активності -- дорослі -- віртуальний простір -- соціальні мережі -- інтернет-тренінг -- люди похилого віку
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепціюрозвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальномупросторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів.Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку.Монографія адресована як науковцям, так і практикам –психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.


Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


9.
159.953.5:004
Р 64


    Мещеряков, Д. С.
    Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Текст] / Д. С. Мещеряков // Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. 117-150 . - ISBN 978-966-97846-3-6
УДК

фывфывфыв:
суб'єктивна активність -- дорослі -- соціальні мережі


Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

10.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 261 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225 (335 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Малєєва, Н. С.
    Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах [Текст] / Н. С. Малєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
соціальні мережі -- соціальний конфлікт -- комунікативні технології -- комунікативно-технологічне врегулювання конфліктів -- онлайн-посередництво
Аннотация: У статті висвітлено особливості процесу комунікативно-технологічного врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах. Розглянуто сутність поняття "комунікативні технології", "комунікативні онлайн-технології", "комунікативно-технологічне врегулювання конфліктів". Проаналізовано специфіку комунікативної технології онлайн посередництва в процесі врегулювання соціальних конфліктів у мережевому онлайн просторі. Розроблено етапи конструювання комунікативної технології (аналітичний, організаційний, комунікативний, підсумковий, коригувальний), алгоритм реалізації технології у просторі соціальних інтернет мережах. Представлено принципи функціонування, критерії ефективності та рекомендації щодо застосування технології онлайн-посередництва.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Телегей, Н. В.
    Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід [Текст] / Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
реклама -- інтернет-реклама -- таргетингова реклама -- самореклама -- комунікативні процеси -- інтернет-маркетинг -- соціальні мережі -- блогосфера -- психологічний таргетинг
Аннотация: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуцол, К. В.
    Особливості сформованості наративної копетентності користувачів соціальних мереж [Текстььь] / К. В. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 104-115. - Бібліогр.: с. 113-115 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
соціальні Інтернет-мережі -- блог -- блогер -- блогосфера -- наратив -- наративна компетентність -- рівні сформованості наративної компетентності
Аннотация: У статті представлено емпіричне дослідження проблеми сформованості наративної компетентності користувачів популярних соціальних мереж. Показано, що в сучасному суспільстві соціальні Інтернет-мережі поступово трансформуються на користувацькі блогосфери. В умовах мережевої культури блог стає однією з варіацій дискурсивного декларування, конструювання досвіду особистості, новим типом автонаративу. Центральне місце в блозі займає авторський текст, що передбачає певний рівень сформованості наративної компетентності її автора: здатності виокремлювати та інтерпретувати наративні висловлювання Іншого, тобто виявляти наративи в соціокультурних текстах (за текстом бачити наратив) та вибудовувати на цій основі власні наративні конструкти. Показано, що атрибутивні форми наративного конструювання досвіду розрізняються в блогах користувачів різних Інтернет-мереж та платформ. У користувачів п'яти популярних соцмереж (YouTube, Instagram, TikTok, Facebook, Telegram) виокремлено три основних (передсмисловий, смисловий та метасмисловий) і два перехідні рівні сформованості наративної компетентності. Визначено статистично значимі відмінності в сформованості рівня наративної компетентності між користувачами відеохостінгу YouTube і соцмережі Instagram. Припущення щодо нерівномірності сформованості наративної компетентності в користувачів інших досліджуваних груп достовірно не підтверджено. Обгрунтовано перспективність розроблення двох окремих модулів тренінгу розвитку наративної компетентності для користувачів соціальних мереж, що мають передсмисловий та смисловий рівні її сформованості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 56732
Число посетителей 1132
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя