Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (203)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мета<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/О-58
Автор(ы) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Заглавие : Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 373-384 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотив--мотивація--поведінка--діяльність--потреба--мета--особистість
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз проблеми мотиву та мотивації у концептуальних підходах сучасних учених. Виділено і узагальнено різні підходи до розуміння феномену мотивації.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.5/Ш 59
Автор(ы) : Шилова Н. І.
Заглавие : Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 543-556 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мета--цільова спрямованість--спортивний туризм--ролі--система змінних посад--особистість--підлітковий вік--цілепокладання--цілеспрямованість
Аннотация: Обґрунтовано актуальність і практична значущість психологічного дослідження формування цільової спрямованості підлітків на основі виконання обов'язків обраної посади у групі (на матеріалі спортивного туризму). Представлено результати оцінювання виконання ролі у групі.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Швалб, Юрій Михайлович
Заглавие : Исследование личностных детерминант образа жизни
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 213-228 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 227-228 (3 назви)
УДК : 159.9:364-7
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ життя--мета життя--переживання життя--методологія дослідження--організаційно-діяльнісна гра
Аннотация: У статті стверджується наявність переходу до нового об'єкту психологічних досліджень, який пов'язаний з фокусуванням уваги на процесах життя особистості і, в зв'язку з цим, розглядаються виникаючі теоретико-методологічні проблеми. Описано процедуру і результати дослідження на рівні емпіричного матеріалу і категоризації основних понять.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 372/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Выходные данные : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Колич.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Цена : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія дошкільника
Содержание : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Тищук, Людмила Іванівна
Заглавие : Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 234-242 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
УДК : 159.923.2-053.4:37.034
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пріоритетність виховних завдань--патріотичне і моральне виховання--формування соціальної свідомості--основи загальнолюдської моральної поведінки--основи громадської свідомості--співчуття--емоційність
Аннотация: В статті аргументовано соціальну необхідність змістити акценти в сучасній дошкільній освіті України з навчальних завдань на виховні, визнати пріоритетними завдання патріотичного і морального виховання, наведено приклади формування основ громадської свідомості дітей дошкільного віку.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич, Едуард Зеновович
Заглавие : Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 63-74 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
УДК : 925:159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний інтелект--когніції--метакогніції--мета-інтелектуальна активність--технічний інтелект--мистецький інтелект--інформаційний інтелект
Аннотация: В статті зазначено, що соціальний інтелект в психології розглядається як здатність людини правильно розуміни свою поведінку і поведінку інших людей у суспільстві. Ця здатність є вельми необхідною для людини для ефективної міжособистісної взаємодії та успішної соціальної адаптації. Автор статті розглядає поняття "інтелект" в широкому та вузькому смислах слова. У широкому розумінні йдеться лише про один-єдиний інтелект, про інтелектуальну сферу особистості тощо. В такому сенсі інтелект особистості описано як ієрархічну систему, яка має декілька рівнів. Перший рівень - рівень функціонування когніцій. Другий рівень інтелекту - рівень метакогніцій. Третій рівень інтелекту ампліфікує характеристики як першого, так і другого рівнів, при цьому інтелектуальна діяльність здійснюється переважно на неусвідомлюваному рівні, рівні, який наближує особистість до використання автоматизованих навичок та вмінь. Наступний, четвертий рівень, - рівень метаінтелектуальної діяльності, на якому відбувається експлікація творчих добутків особистості. Визначено, що кожен вид інтелекту вміщує певні здібності особистості до виконання певного виду діяльності. Керуючись вузьким розумінням слова "інтелект", у статті виокремлено: соціальний інтелект; технічний інтелект; мистецький нтелект" інформаційний інтелект тощо.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кутішенко, Валентина Петрівна, Ставицька, Світлана Олексіївна
Заглавие : Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 87-98 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--мета здібність--рефлективність--системна рефлексія--квазірефлексія--інтраспективна рефлексія--продуктивні види рефлексії
Аннотация: У статті проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття рефлексія. Обгрунтовано розуміння рефлексії як метаздібності, що зумовлює цілісність життя та успішність спілкування особистості. Розкрито результати емпіричного дослідження особливостей рефлексії майбутніх фахівців. З'ясовано, що у студентів всіх спеціальностей набільш вираженою є рефлексія майбутньої діяльності, водночас, недостатньо розвинута рефлексія теперішньої діяльності. Встановлено, що для більшості студентів всіх спеціальностей, притаманні непродуктивні види рефлексії. Також, порівняно низькі показники має системна рефлексія, яка зумовлює цілісність життя особистості та її творче зростання. Отримані результати вимагають обгрунтування умов розвитку продуктивної рефлексії у студентів на початкових етапах їхнього професійного становлення.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Дітюк П. П.
Заглавие : До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю
Место публикации : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примечания : Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК : 37.091.315.7
Предметные рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітня система--вчитель--учень--навчання--мета --завдання
Аннотация: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Соломка Т. М.
Заглавие : Стратегії формування індивідуального стилю в процесі особистісного самоконструювання персоналу організації
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 24-28 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примечания : Бібліогр.: с. 28 (8 назв)
УДК : 316.454.2:159.9.07
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісне самоконструювання персоналу організацій--оспо--суб'єкт оспо--стратегії--стилі--стратегіально-стильовий підхід--варіативність--мета і цінності організації--парадигми
Аннотация: У статті здійснено аналіз основних теоретико-методологічних підходів до проблеми стратегіально-стильової варіативності як вияву різноманіття принципів організації діяльності, поведінкових ролей, групових норм і цінностей тощо. Змістовно-процесуальна єдність стратегій і стилів ОСПО (особистісного самоконструювання персоналу організацій) ідентифікується в рамках просторово-часової метапарадигми у структурі авторської поліпарадигмальної моделі ОСПО. Підкреслено, що у професійно-конструктивістській парадигмі вибудовуються стратегії цінностей перспектив професії; у парадигмі організаційних структур-відповідно до мети, місії і цінностей організації- стратегії лідерства і кар'єри; у суб'єктно-конструктивістській парадигмі - широке поле для розгортання творчої стратегії та ексклюзивних стилів суб'єкта ОСПО. Обгрунтовано стратегіально стильове забарвлення парадигми детермінант і предикторів ОСПО як полістильові стратегії адаптації, здобуття професійних компетентностей, контекстно-стильові стратегії ОСПО в системі "Lifelong Learning".
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(02)/З 14
Заглавие : Загальна психологія : хрестоматія. Ч. : 2
Выходные данные : Київ: [Нац. акад. внутр. справ], 2014
Колич.характеристики :296 с.
Коллективы : Міністерство внутрішніх справ України, Національна академія внутрішніх справ, Навчально-науковий інститут права та психології
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.9(076.6)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): личность--индивид и личность--личность в категориальном ряду--саморегуляция--структура личности--сознание--самооценка--личностная рефлексия--направленность личности--потребности--мотивы учебной деятельности--ценностные ориентации личности--духовность--духовное развитие--способности--одарённость--мета освіти--акцентуация характера--акцентуированные личности--становление личности
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Черкаський А. В.
Заглавие : Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 225-233 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примечания : Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
УДК : 005.32:005.642
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спільна діяльність--групова активність--командна діяльність--синергетичний ефект--командна взаємодія--колективний суб'єкт--командна мета
Аннотация: У статті розглядаються психологічні особливості командної діяльності у сфері управління, аналізуються її основні ознаки і критерії. Відмічено, що важливим якісним - утворенням командної діяльності виступає синергетичний ефект. Розглянуті основні психологічні характеристики, що дозволяють добитися команді злагодженої взаємодії. Основний акцент робиться на тому, що саме в команді розподіл праці набуває форм, відмінних від звичайної організації. Професійні обов'язки в команді розподіляються адекватно здібностям і компетентностям виконавців в залежності від складності виконуваної діяльності
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зливков В. Л., Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Заглавие : Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 145-161 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
УДК : 159.9:61
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): птср--птср комплексний--птср відтермінований--травматична подія--мета-аналіз--учасники бойових дій
Аннотация: Дану статтю присвячено результатам адаптації україномовної версії Міжнародного опитувальника травми. Методика містить дві діагностичні частини - ПТСР і ПТСР-комплексний, які охоплюють три кластери симптомів даного розладу - повторне переживання травматичної події, уникнення думок і переживань, пов'язаних із травмою та надмірне відчуття загрози (гіперпильність). Нашими дослідженнями підтверджено можливості використання даного опитувальника для діагностики відтермінованого ПТСР, оскільки перед тестування учасник бойових дій зазначає, коли відбулася травматична подія (від дня до 20 років тому). ПТСР діагностується за наявності критеріїв ПТСР та при відсутності порушень самоорганізації, натомість для комплексного - важливі критерії ПТСР, так і показники порушення самоорганізації, при відтермінованому ПТСР критерії уникнення, інтрузій та гіперпильності виражені, однак порушено самоорганізації часто не спостерігаються. За результами мета - аналізу встановлено, що відтермінований ПТСР провокується численними травматичними, стресовими подіями у повоєнному житті, тобто, його появу провокують сильні стреси, кризові ситуації, які сталися через значний час після травматичної події, при цьому травматичні події диниства його практично не зумовлюють.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 19-24 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примечания : Бібліогр.: С. 23 (9 назв)
УДК : 316.6
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тренінг--монетарна культура--соціально-психологічне забезпечення--старшокласник--технологічний підхід--мета життя--модулі тренінгу
Аннотация: У статті розглядається роль соціально-психологічного тренінгу в соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Підкреслюється, що тренінг являє собою найбільш цілеспрямовану та економічно вигідну «інвестицію» в особистість, оскільки в ході його відпрацьовуються лише ті навички, які потрібні людині для досягнення конкретних цілей. Зазначається, що у старшокласників у процесі тренінгу розвивається цілеспрямоване, позитивне та нестандартне мислення; формується психологія успішної людини, раціональне ставлення до грошей, вміння подолати психологічні обмеження. Наводиться структура тренінгу, яка побудована на основі психолого-організаційної технології як певної системи, розглядаються її складові.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98-048.88/Ш 14
Автор(ы) : Шавровська Н. В.
Заглавие : Мета-підхід в психологічному консультуванні
Выходные данные : Б.м., 2010
Колич.характеристики :55 с.
Цена : 14.05 грн.
УДК : 159.98-048.88
Предметные рубрики: Консультативна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне консультування
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 19.10.2024
Число запросов 32998
Число посетителей 636
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя