Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5013)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (234)Рідкісна книга (24)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методика<.>
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
1.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.8+316.613.434
К 11


    Крайнюк, Валентина Миколаївна.
    Психологічні особливості проявів тривожності і агресивності у юнаків призовного віку [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.01 / Крайнюк Валентина Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. військ. гуманіт. ін-т. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Тривожність і агресивність--Дисертації
фывфывфыв:
ТРИВОЖНІСТЬ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- ПРИЗОВНИКи -- МЕТОДИ корекції -- методика психодіагностики
Аннотация: В дисертаційній роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти психологічних особливостей проявів тривожності і агресивності у різних категорій призовників (здорових осіб та юнаків з нервово-психічними розладами). Виміри рівня тривожності й агресивності мають подвійні критерії: вимір тривожності і агресивності як специфічних якостей особистості; тривоги й агресії як емоційного стану. Автором запропонований набір психодіагностичних методик для виявлення проявів тривожності і агресивності та комплекс психокорекційних методів з метою зниження рівня високої тривожності і агресивності

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський військлвий гуманітарний інститут (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.946.3+159.953.5:81'243
М 22


    Мамедов, Гахраман Фарман Оглы.
    Психология формирования русского произношения у учащихся начальных классов азербайджанской школы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамедов Гахраман Фарман Оглы ; науч. рук. Гамзаев М. А. ; науч. конс. Жуйков С. Ф. ; Азербайджанский науч.-исслед. ин-т пед. наук. - Баку, 1984. - 138 с. : граф., табл. - Библиогр.: с. 121-138. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая деятельность--Азербайджан--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

фывфывфыв:
русский язык -- произношение -- начальные классы -- азербайджанская школа -- методика обучения -- экспериментальное обучение
Аннотация: В диссертационном исследовании получены новые экспериментальные данные относительно характера затруднений в произношении русских звуков, которые испытывают учащиеся начальных классов школ с азербайджанским языком преподавания, и систематизированы ошибки в произношении русских звуков. Осуществлен новый способ коррекции ошибочного произношения и формирования правильного произношения русских звуков у азербайджанских школьников. Разработана система уроков с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, в которых реализуется указанный способ. Доказано, что способ, осуществленный с учетом психологических основ формирования правильного русского произношения, является эффективным.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гамзаев, М. А. \науч. рук.\; Жуйков, С. Ф. \конс.\; Азербайджанский научно-исследовательский институт педагогических наук (Баку)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
371
С 50


    Смирнов, К.
    Курс педагогики [Текст] : учебное пособие. Ч. 2. Методика учебных предметов начальной школы (применительно к программе духовных семинарий и женских духовных училищ). 2-е изд. / К. Смирнов. - Москва : Изд-е К.И. Тихомирова, 1905 (Типогр. А.Н. Поплавского). - 124 с. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 14.00 р.
    Содержание:
Бажанюк, Валентина Станіславівна. Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики / В. С. Бажанюк. - С .1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства / Ю. О. Бохонкова. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
Горобець, І. А. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості / І. А. Горобець. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 30 (5 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів / О. А. Кривопишина. - С .31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців / О. М. Кокун. - С .39-49. - Бібліогр.: с. 48-49 (8 назв)
Корольов, Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ / Д. К. Корольов. - С .50-63. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви) : рис.
Музика, Олександр Леонідович. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
Панченко, О. А. Психологические проблемы становления информационного общества / О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. - С .84-93. - Бібліогр.: с. 92-93 (5 назв) : рис.
Панченко, О. А. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии / О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 84 (9 назв)
Панченко, О. А. Психологическая коррекция больных неврастенией / О. А. Панченко [и др.]. - С .93-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Другие авторы: Кутько И. И., Петракова Т. В., Стасюк А. В.
Панченко, О. А. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка / О. А. Панченко [и др.]. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв) : табл.
Другие авторы: Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Поклад, Ірина Миколаївна. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології / І. М. Поклад. - С .108-122. - Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
Пфлюгер, А. В. Толерантність як перцептивна готовність особистості / А. В. Пфлюгер. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями / О. Б. Сидоренко. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 138-139 (9 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків / Т. М. Яблонська. - С .139-149. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв) : табл.
Яланська, Світлана Павлівна. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога / С. П. Яланська. - С .149-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Волошин, В. М. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей / В. М. Волошин. - С .157-165. - Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
Малкович, М. М. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку / М. М. Малкович. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників / М. О. Мельник. - С .176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
Музичук, О. О. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття / О. О. Музичук. - С .189-198. - Бібліогр.: с. 198 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
Орос, В. М. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків / В. М. Орос. - С .207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
Сніжна, М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями / М. А. Сніжна. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
Шаріпова, Д. С. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців / Д. С. Шаріпова. - С .223-232. - Бібліогр.: с. 232 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.928
К 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ [Текстььь] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63 : рис. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК

фывфывфыв:
обдарованість -- вища освіта -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- методика оцінювання
Аннотация: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 29 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 840 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 50.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .19-32. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв) : табл.
Артемьева, Татьяна Васильевна. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. - С .33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
Ахметзянова, Анна Ивановна. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве / А. И. Ахметзянова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей / І. М. Біла. - С .55-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви) : табл.
Болтакова, Наталия Ивановна. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете / Н. И. Болтакова. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
Борисова, Аліна Олексіївна. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців / А. О. Борисова. - С .81-93. - Бібліогр.: с. 92 (3 назви) : табл.
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
Бургонська, Станіслава Валеріївна. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом / С. В. Бургонська. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) : рис.
Вдовиченко, Оксана Володимирівна. Типологія особистості ризику / О. В. Вдовиченко. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв) : рис.
Венгер, Ганна Сергіївна. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях / Г. С. Венгер. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви) : рис.
Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі / Н. І. Волошко. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Гончарук, Наталія Миколаївна. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки / Н. М. Гончарук. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
Горбачова, Ольга Юріївна. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини / О. Ю. Горбачова. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв) : табл.
Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ / І. А. Горобець. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Гринів, Оксана Михайлівна. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості / О. М. Гринів. - С .184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
Гуляс, Інеса Антонівна. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості / І. А. Гуляс. - С .196-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (7 назв)
Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. - С .206-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв) : табл.
Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Журов, В. В. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу / В. В. Журов. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна. - С .240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .251-265. - Бібліогр.: с. 264 (4 назви) : табл.
Зозуль, Таміла Володимирівна. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .266-275. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви) : табл.
Іванова, Євгенія Олегівна. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка / Є. О. Іванова. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування / І. А. Коваль. - С .286-294. - Бібліогр.: с. 293 (3 назви) : табл.
Корнілова, Вікторія Володимирівна. До проблеми вивчення психічних станів особистості / В. В. Корнілова. - С .295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
Кравченко, Катерина Василівна. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини / К. В. Кравченко. - С .319-328. - Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв) : табл.
Куриця, Алла Іванівна. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів / А. І. Куриця. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 336 (6 назв) : табл.
Куриця, Денис Іванович. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні / Д. І. Куриця. - С .338-349. - Бібліогр.: с. 345-347 (18 назв)
Куцан, Олена Іванівна. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці / О. І. Куцан. - С .350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови / Л. В. Лимар. - С .363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу / С. О. Лукомська. - С .376-386. - Бібліогр.: с. 385 (8 назв) : табл.
Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів / Л. А. Любіна. - С .387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Максименко, Ксенія Сергіївна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов / К. С. Максименко. - С .397-409. - Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання / Т. М. Мандзик. - С .410-421. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Нигматуллина, Ирина Александровна. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи / И. А. Нигматуллина. - С .422-429. - Бібліогр.: с. 427-428 (4 назви) : рис.
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence / L. A. Onufriieva. - С .430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .442-456. - Бібліогр.: с. 452, 454 (15 назв) : табл.
Палюх, Марек. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты / М. Палюх. - С .457-470. - Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
Панчук, Наталія Петрівна. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала / Н. П. Панчук. - С .471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .481-497. - Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв) : табл.
Підбуцька, Ніна Вікторівна. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера / Н. В. Підбуцька. - С .498-508. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви) : табл.
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення / Т. С. Пільгук. - С .509-518. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) : рис.
Поляничко, Олена Миколаївна. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis / О. М. Поляничко. - С .519-527. - Бібліогр.: с. 525-526 (8 назв) : рис.
Попович, Ігор Степанович. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" / І. С. Попович. - С .528-538. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв) : рис.
Попчук, Марія Анатоліївна. Стильові особливості навчальної діяльності студентів / М. А. Попчук. - С .538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
Портяна, Олена Володимирівна. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів / О. В. Портяна. - С .549-560. - Бібліогр.: с. 557-558 (17 назв) : табл.
Прокопів, Людмила Ярославівна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності / Л. Я. Прокопів. - С .561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
Пустовалов, Іван Вікторович. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу / І. В. Пустовалов. - С .575-584. - Бібліогр.: с. 583 (6 назв) : рис.
Пушкарук, Ірина Юріївна. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності / І. Ю. Пушкарук. - С .585-597. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв) : рис.
Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних / О. В. Рудюк. - С .598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Северин, Олексій Вікторович. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой / А. В. Северин. - С .613-625. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) : рис.
Седих, Кіра Валеріївна. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи / К. В. Седих. - С .626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
Семенів, Наталія Миронівна. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії / Н. М. Семенів. - С .636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
Смотрицький, Андрій Валерійович. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик / А. В. Смотрицький. - С .647-658. - Бібліогр.: с. 656-657 (13 назв)
Сняданко, Ірина Ігорівна. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування / І. І. Сняданко. - С .659-670. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви) : табл.
Стельмащук, Христина Романівна. Психологічні фактори подолання стресу / Х. Р. Стельмащук. - С .671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
Твардовская, Алла Александровна. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки / А. А. Твардовская. - С .685-695. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв) : рис.
Тесленко, Марина Миколаївна. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів / М. М. Тесленко. - С .696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
Хомуленко, Борис Владиславович. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога / Б. В. Хомуленко. - С .706-717. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви) : рис.
Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів / Н. Ю. Цибуляк. - С .717-727. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви) : табл.
Цивильская, Екатерина Анасьевна. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития / Е. А. Цивильская. - С .728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
Чеканська, Оксана Анатоліївна. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. - С .740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
Шебанова, Віталія Ігорівна. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності / В. І. Шебанова. - С .752-764. - Бібліогр.: с. 761-762 (15 назв) : табл.
Штепа, Олена Станіславівна. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу / О. С. Штепа. - С .765-778. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв) : рис.
Юрчик, Оксана Миколаївна. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства / О. М. Юрчик. - С .779-790. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви) : табл.
Яновська, Тамара Анатоліївна. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. - С .791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.9.072
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування [Текстььь] / І. І. Сняданко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 659-670 : табл. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самоефективність -- самооцінка -- спрямованість активності -- когнітивно-поведінковий підхід -- професійна діяльність -- психологічна готовність -- управлінська діяльність -- поведінка -- організаційна самооцінка -- психологічна підготовка
Аннотация: Методику "Самоефективність у майбутній організації" розроблено в рамках дослідження психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності. Встановлено, що дана методика дає можливість виявити особливості спрямованості активності студента в майбутній організації, виявити його позицію в майбутній організації. У цій методиці виділено поняття "організаційна самооцінка" та її рівні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.9.01
Г 27


    Гезелл, Арнольд (проф.).
    Умственное развитие ребенка [Текст] : методика диагностики умственного развития ребенка от рождения до шести лет / А. Гезелл ; пер. Е. А. Аркин ; ред. Е. А. Аркин. - Москва : Госиздат , 1930 (1-я Образцовая типография ). - 370 с. - Пер. с англ. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіка

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Аркин, Е. А. (проф.) \пер.\; Аркин, Е. А. (проф.) \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мадінова, Ю. І.
    Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості [Текст] / Ю. І. Мадінова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- психосемантичні механізми -- проективна методика -- рисуночна проекція -- психологічний стан
Аннотация: Аналізується проблема дослідження особистості проективними методами. Виділено проективні показники, що характеризують типові та композиційні особливості малюнків досліджуваного.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

11.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
371.015
А 43


    Грединарова, О. М.
    Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання [Текст] / О. М. Грединарова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
навчально-виховний процес -- стилі мислення -- дослідницький стиль мислення -- психологічна напруга -- ситуація невизначеності -- початкова школа
Аннотация: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

13.
154
А 43


    Удовенко, Ю. М.
    Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду" [Текст] / Ю. М. Удовенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 171-178. - Бібліогр.: с. 175 (6 назв)
УДК
РУБ 154

фывфывфыв:
соціальна психологія -- сприймання -- життєвий досвід -- проективна методика -- несприятливі умови соціалізації
Аннотация: У статті представлена модифікована автором проективна методика "Сприймання дитиною власного життєвого досліду" для проведення психодіагностичної роботи з дітьми, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Другие авторы: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
фывфыв: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
фывфыв: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
фывфыв: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
фывфыв: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
фывфыв: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
фывфыв: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
фывфыв: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
фывфыв: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
фывфыв: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
фывфыв: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
фывфыв: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
фывфыв: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
фывфыв: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
фывфыв: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
фывфыв: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
фывфыв: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
фывфыв: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
фывфыв: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
фывфыв: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
фывфыв: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
фывфыв: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
фывфыв: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
фывфыв: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
фывфыв: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
155
А 43


    Філь, Олена Анатоліївна.
    Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій [Текст] / О. А. Філь // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - С. 147-150
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
конкурентоздатність -- сучасні організації -- емпіричні дослідження


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський)Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

16.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 21 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2015. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі / В. О. Моляко
Алієва, Е. Ю. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Реабілітація творчого сприймання / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Бондаренко, Я. І. Самоставлення самотніх жінок / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Боровицька, О. М. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Віннічук, І. П. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.) / Ю. А. Гулько
Гусєв, А. І. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Дмитріюк, Н. С. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Літературне полотно життя / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Козова, І. Л. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Кокарєва, Марія Володимирівна. Типологія сприймання студентами рекламної інформації / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Костюченко, Олена Вікторівна. Художня перцепція в системі рекреації / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кривцова, Н. В. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Липка, Н. В. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мазілов, В. О. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.) / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Мазяр, Олег Васильович. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Макаренко, Стефанія Стефанівна. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Москаленко, В. В. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Мул, Сергій Анатолійович. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Найдьонова, Л. М. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження) / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Терещенко, М. В. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Чичуга, М. М. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Шелег, Л. С. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Щербан, Т. Д. Дослідження відповідальності у системі профвідбору / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко) / В. О. Моляко
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

17.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чичуга, М. М.
    Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань [Текстььь] / М. М. Чичуга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 303-312. - Бібліогр.: с. 312 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
деструктивні психічні стани -- корекція -- професійне вигорання -- професійна деформація -- профілактика -- тренінг
Аннотация: В статті висвітлено основні положення авторського тренінгу, направленого на профілактику та корекцію деструктивних психічних і якостей молодих начальників відділень соціально-психологічної служби, які працюють до 3 років в установах виконання покарань. Виявлено, що програма профілактики та корекції деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань є ефективною.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
4 (077)
К 90


    Кульман, Н.
    Методика русского языка (для педагогических и учительских институтов и семинарий, для педагогических классов и для учителей низшей и средней школы) [Текст] : редкая книга / Н. Кульман. - 4-е изд. - Петроград : Издание Я. Башмакова и Ко, 1914 (Типография Г. Шумахера и Б. Брукера). - 288 с. : табл., рис. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Языкознание

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
4 р (07)
К 90


    Кульман, Н.
    Методика русского языка (для педагогических и учительских институтов и семинарий, для педагогических классов и для учителей низшей и средней школы) [Текст] : редкая книга / Н. Кульман. - 6-е изд. - Петроград : Издание Я. Башмакова и Ко, 1916 (Типография Б. Д. Брукера). - 286 с. : табл., рис. - Б. ц.
Сохранность документа: зношений
УДК
Рубрики: Языкознание

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
154
С 76


    Ставицький, Олег Олексійович.
    Психологія гандикапізму [Текст] : монографія / О. О. Ставицький. - Рівне : [б. и.], 2011. - 376 с. - ISBN 978-966-8333-43-7 : 22.00 грн
УДК
РУБ 154
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гандикапізм -- соціальна філософія -- гандикапність -- методика діагностики -- інтолерантність

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
 
Статистика
за 27.07.2024
Число запросов 62586
Число посетителей 1253
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя