Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мобінг<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/Д 70
Автор(ы) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Фелькель Т. Г.
Заглавие : Лідерство в організації: гуманістична парадигма
Место публикации : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 49-56 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примечания : Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
УДК : 159.923:37.035:316.46
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерство--лідерство в організації--"антигуманне" лідерство--"булінг"--"мобінг"
Аннотация: У статті висвітлено зміст гуманістичної парадигми вивчення лідерства в організації та розкрито історичні етапи її становлення.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/154/О-64
Автор(ы) : Дзюба Т. М.
Заглавие : Професійне здоров'я як умова успішної соціалізації працівника в ситуації мобінгу
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 7-13 (Шифр 153/154/О-64-819279316)
Примечания : Бібліогр.: с. 12-13 (10 назв)
УДК : 613.62:364.636
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація особистості--професійна соціалізація--складові деструктивного професіогенезу--професійне здоров’я--мобінг
Аннотация: У статті обґрунтовано ознаки руйнівного впливу мобінгу на професійне здоров’я педагогічних працівників, які ускладнюють процес успішної соціалізації працівника. Проаналізовано тісні кореляційні зв’язки за методом рангової кореляції Пірсона між фактором «мобінг» та окремими факторами ризиків професійного здоров’я (використано авторську методику «Ризики професійного здоров’я»). Виявлені кореляти доводять: мобінг, розтягнутий у часі, є особливим видом професійних деструкцій, що стає причиною порушення механізмів саморегуляції, деформації внутрішньої картини здоров’я фахівця, пролонгованою причиною великої кількості соматичних і психосоматичних захворювань педагогів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Блохіна І. О., Москаленко О. В.
Заглавие : До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 71-79 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК : 159.921
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна безпека--механізми формування психологічної безпеки--фактори мікросередовища--ідентифікація--конформність--мала група--клімат в сім'ї--соціальна оцінка--мобінг
Аннотация: У статті розглянуто поняття "психологічна безпека особистості" та визначено основні механізми її формування. Охарактеризовано вплив мікросередовища, малих соціальних груп на особливості психологічної безпеки індивіда. Доведено, що особливості клімату в родині безпосередньо відображаються на розвитку відчуття безпеки її членів. Різноманітні викривлення процесу виховання дитини в сім'ї, а саме гіпер- та гіпопротекція, емоційне відкидання, виховання "в культі хвороби" тощо створюють підгрунтя для спотвореного свідосприйняття. Одним з механізмів засвоєння соціального досвіду, в тому числі безпечної поведінки, є наслідування дитиною зразків поведінки в афективній, соціальній, професійніх сферах. Іншим механізмом створення психологічної безпеки в групі є конформність. Механізм соціальної оцінки бажаної поведінки здійснюється в процесі соціального контролю. Підкріплюючим і формуючим чинником служить реакція оточуючих, а образ взаємного сприйняття є регулятором поведінки. Особистість може відчувати загрозу з боку групи. Ситуація мобінгу, що виражається в психологічному терорі, цькуванні особистості з боку оточуючих, призводить до зниження ефективності праці, виникнення депресивного стану, підвищує ризик емоційного та професійного вигорання, тобто стає причиною порушення відчуття психологічної безпеки особистості.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Винославська О.В., Кононець М.О.
Заглавие : Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 10-15 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примечания : Бібліогр.: с. 14-15 (28 назв)
УДК : 159.9:316.462
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): деструктивне лідерство--організація--лідер-офіційний керівник--деструктивна поведінка--мобінг--булінг--організаційний розвиток
Аннотация: Статтю присвячено аналізу можливих варіантів прояву деструктивного лідерства в організації. Поняття "деструктивне лідерство" розглядається як систематична поведінка лідера, керівника або менеджера, що порушує законні інтереси організації шляхом підриву та/або саботування її цілей, завдань, ресурсів й ефективності, а також мотивації, добробуту чи задоволеності підлеглих роботою. Актуальність дослідження підкріплюється переліком сучасних концепцій деструктивного лідерства, в яких розглядаються типи деструктивної взаємодії лідера з підлеглими. Висвітлено особливості деструктивної поведінки лідера-офіційного керівника залежно від того, спрямована вона на підлеглих або на організацію. Показано, що розуміння особливостей деструктивного лідерства й запобігання його проявам є також важливим, або навіть важливішим, аніж розуміння й посилання позитивних аспектів конструктивного лідерства.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Шевчук Ю.С.
Заглавие : Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 344-357 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примечания : Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
УДК : 159.922.73:[159.98:616]
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоматика--психосоматичні розлади--психосоматичні симптоми--соматизація--мобінг--булінг--дитячий і підлітковий вік--емоції--алекситимія--травма
Аннотация: Статтю присвячено теоретичному аналізу особливостей психосоматичних розладів у дітей та підлітків. Здійснено аналіз наукових джерел, що розкривають погляди на поняття "психосоматика". Розкрито, що психосоматичні симптоми надзвичайно розповсюджені у дітей і підлітків через важкість повноцінного вираження своїх емоцій та почуттів при спілкуванні. Досліджено, що саме емоційна реакція є сполучною ланкою між психічною та тілесною сферами. З'ясовано, що існують три основні фактори ризику виникнення у дітей психосоматичних захворювань: генетичні, церебрально-органічні, мікросоціальні. Розкрито, що у ранньому дитячому віці виникнення негативних реакцій частіше проявляється у соматичному оформленні. Здійснено аналіз існуючих вітчизняних і зарубіжних досліджень макросоціальних факторів ризику психосоматичних розладів і скарг дітей та підлітків у системі дошкільної і шкільної освіти: 1) стресова тактика педагогічних впливів; 2) стрес обмеженого часу і постійної конкуренції; 3) недостатня ефективність методик і технологій навчання учнів; 4) інтенсифікація і нераціональна організація навчального процесу; 5) відсутність системної комплексної роботи з організації здорового способу життя; 6) низька рухова активність дітей і підлітків; 7) мобінг і булінг. Охарактеризовано типові особливості психічного стану в ході обстеження дитини. Проаналізовано, що феномінологія дитячої психосоматики породжується різноманітними зовнішніми умовами, тілесними (функціональними) особливостями, типологією психічних функцій, а також специфікою внутрішньої позиції самої дитини чи підлітка.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 71075
Число посетителей 1140
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя