Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11810)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (247)Рідкісна книга (15)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мова<.>
Общее количество найденных документов : 30
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-30 
1.
37.015.3+37.018.1:81'243+81'243
А 56


    Альперіна, Вікторія Юхимівна.
    Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Альперіна Вікторія Юхимівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 165 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Домашнє навчання--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

фывфывфыв:
онтогенез -- мовленнєвий розвиток -- навчання -- білінгвізм -- домашня освіта -- сімейна система
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
фывфывфыв:
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.953.5-053.6:81`243
Б 60


    Бігунова, Світозара Анатоліївна.
    Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бігунова Світозара Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - 325 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 205-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
зорієнтоване навчання -- когнітивна складність -- особистість -- полікультурна компетентність -- міжкультурна свідомість -- крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

фывфывфыв:
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378-057.875:37.011.3-051]:159.955
З-36


    Засєкіна, Лариса Володимирівна.
    Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. кер. Кримська Г. І. ; Волин. держ. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2000. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

фывфывфыв:
МИСЛЕННЯ -- ТВОРЧІСТЬ -- педагогічна творчість -- педагогічна психологія -- ФАХІВеЦь -- професійно-творче мислення -- навчання іноземної мови
Аннотация: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кримська, Ганна Іллівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15 (02)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 1 / Національна академія внутрішніх справ (Київ) ; сост.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк. - Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2014. - 295 с. - 18.00 грн
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
вступ до психології -- методи психологічного дослідження -- розвиток психіки у філогенезі -- розвиток психіки у онтогенезі -- відчуття та сприймання -- пам'ять -- уявлення -- мислення -- мова та мовлення -- увага та воля

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хохліна, О. П. \сост.\; Кущенко, І. В. \сост.\; Гребенюк, М. О. \сост.\; Національна академія внутрішніх справ (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
371.015
А 43


    Російчук, Т. А.
    Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта [Текст] / Т. А. Російчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ПІЗНАННЯ -- СУБ'ЄКТ -- МОВА -- МИСЛЕННЯ -- внутрішнє мовлення -- КУЛЬТУРА -- РОЗВИТОК -- феноменологія
Аннотация: Філософія запропонувала дві парадигми пізнання (природничо-наукова та культурно-історична), залежно від яких визначалися об'єкт, ідея суб'єкта та співвідношення мислення і мови. У статті розглянуто, як спадок цих парадигм позначається на баченні сучасною психологією шляхів розв'язання проблеми мови та мислення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
15(902.7)
П 33


    Пірен, М. І.
    Основи етнопсихології [Текст] : научное издание / М. І. Пірен ; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К. : [б. и.], 1996. - 385 с. - 24.00 грн., 500.00 крб грн.
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Етнопсихологія
фывфывфыв:
етнопсихологія -- етнічне буття -- етнос і нація -- ментальність -- мова -- релігія та церква -- національне виховання -- сім'я та шлюбно-родинні стосунки

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ідентичність -- ідентифікація -- етнос -- народ -- нація -- мова
Аннотация: У статті розглядається взаємозв'язок мови та національної ідентичності. Проведене емпіричне дослідження показало, що абсолютна більшість опитаних мають домінуючий позитивний тип етнічної ідентичності. Статистична значимість відмінностей показала, що різниці між вираженістю когнітивної складової нема.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
49(07)
М 36


    Мацько, Л. І.
    Українська мова в освітньому просторі [Текст] : навчальний посібник / Л. І. Мацько. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - 607 с. - ISBN 978-966-660-472-2 : 42.00 грн
УДК
РУБ 49(07)
Рубрики: Українська мова
фывфывфыв:
лінгводидактика -- соціолінгвістика -- літературна мова -- стилістика -- риторика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
16
К 64


    Конверський, А. Є.
    Логіка [Текст] : підручник для студентів вищих навч. закладів / А. Є. Конверський. - Київ : Четверта хвиля, 1998. - 272 с. - ISBN 966-529-056-8 : 20.00 грн
УДК
РУБ 16
Рубрики: Логіка
фывфывфыв:
логіка -- мислення і мова -- поняття -- характеристика логіки як науки

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Джоган, В. М.
    Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу [Текстььь] / В. М. Джоган // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
діалог -- мова -- діалогічний аспект -- діалогічний хід -- комунікація -- комунікативний хід -- комунікативний крок
Аннотация: У статті висвітлено проблему і розуміння феномена діалогу в психологічних підходах як окремий напрямок, який активно розвивається та має традиційні методи його дослідження. Подано докладний аналіз структурних складових діалогу, його характерні особливості, типи мінімальних одиниць та модифікацій. Розкрито суть характеристики діалогу як принципу соціальної взаємодії що розкривається в своєрідності виконання тих психологічних дій, які становлять сутність даної форми спілкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
8
К 32


    Квіт, Сергій Миронович.
    Основи герменевтики [Текст] : навч. посіб. / С. М. Квіт. - К. : КМ Академія, 2003. - 192 с. - ISBN 966-518-190-4 : 10.00 грн.
    Содержание:
Регг, Марія. Кінець французького стилю: структуралізм і постструктуралізм в американському контексті / Марія Регг. - С .156-176
Шумлянський, Станіслав. Влада мови та мова влади: newspeak, руссояз та укрмова / Станіслав Шумлянський. - С .177-189
УДК
РУБ 8
Рубрики: Герменевтика (філологія)
фывфывфыв:
етика і пристрасть -- есеїзм (філос.) -- кабалістика -- фемінізм -- інтерпретація -- екзистенціялізм -- структуралізм -- фетишизація лібералізму -- постмодернізм -- сучасна українська проза -- синтетичний характер


Доп.точки доступа:
Святий, Августин \о нем\; Монтень, Мішель де \о нем\; Макіавеллі, Нікколо ді Бернардо \о нем\; Шлайермахер, Фрідріх \о нем\; Дільтай, Вільгельм \о нем\; Гуссерль, Едмунд \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Мельник, Михайло \о нем\; Молодожанин, Леонід \о нем\; Дашкевич, Ярослав \о нем\; Борхес, Хорхе Луїс (аргентинський прозаїк, поет і публіцист. Борхес визнаний одним з найвидатніших письменників XX сторіччя ; 1899-1986) \о нем\; Медвідь, В'ячеслав \о нем\; Пашковський, Євген \о нем\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Вид. 2-е, перероб. та доповн. - Вінниця : [б. и.], 2004. - 704 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість


Доп.точки доступа:
Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

15.
15(02)
М 17


   
    Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ : [б. и.], 2000. - 543 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 24.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Доп.точки доступа:
Максименко, С. Д.; Зайчук, В. О.; Клименко, В. В.; Папуча, М. В.; Соловієнко, В. О.; Максименка, С. Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

16.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; МАУП. - Київ : [б. и.], 2000. - 256 с. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психології -- развиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- мова -- мовлення -- спілкування -- соціальні групи -- мислення -- сприймання -- відчуття -- пам'ять -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер -- діяльність -- психомоторика -- засоби розвитку психіки -- творчий потенціал праці -- інноваційні технології освіти -- творчість -- механізми творчості


Доп.точки доступа:
Соловієнко, В. О.; МАУП
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

17.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія і педагогіка [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, М. Б. Євтух [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименко. - Вінниця : [б. и.], 2007. - 368 с. - ISBN 978-966-382-044-6 : 30.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- розвиток психіки -- розвиток свідомості -- методи психології -- психологія особистості -- соціальні групи -- діяльність -- мова -- мовлення -- спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- уява -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- характер -- здібності -- педагогіка як наука -- розвиток особистості в процесі навчання -- розвиток особистості в процесі виховання -- дидактика -- закономірності навчання -- принципи навчання -- методи навчання -- засоби навчання -- організація навчання -- система освіти в Україні -- виховання -- теорія виховання


Доп.точки доступа:
Євтух, М. Б.; Ковеленко, В. В.; Заброцький, М. М.; Лазуренко, О. О.; Папуча, М. В.; Тополов, Є. В.; Максименко, С. Д. \за заг. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
15(02)
О 75


   
    Основи загальної психології [Текст] : [навчальний посібник] / Міністерство охорони здоров'я України, Міністерство освіти України ; за ред. С. Д. Максименка . - Київ : [б. и.], 1998. - 256 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
посібник з психології -- предмет психології -- методи психології -- розвиток психіки -- розвиток свідомості -- психологія особистості -- соціальні групи -- психологічний аналіз діяльності -- мова -- мовлення -- спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер


Доп.точки доступа:
Максименка, С. Д. \за ред.\; Міністерство охорони здоров'я УкраїниМіністерство освіти України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1941. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

20.
15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : посібна книга для студентів педагогічних вищих шкіл / за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1939. - 576 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
предмет психології -- методи психологіх -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мова -- почуття -- увага -- воля -- потреби -- інтереси -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 94377
Число посетителей 1077
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя