Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (55)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мовленнєва діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописный текст
Автор(ы) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Заглавие : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :195 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243/О-58 рукописный текст
Автор(ы) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Заглавие : Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 137-156.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студенти-першокурсники--засоби спілкування--самостійність--діалог--міжособистісна взаємодія--міжгрупова взаємодія--мовленнєва діяльність
Аннотация: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописный текст
Автор(ы) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Запоріжжя, 2006
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5+37.016:/Х 17-705594 рукописный текст
Автор(ы) : Халаїм А. Ф.
Заглавие : Особливості засвоєння категорій дієслова учнями середньої школи : дис. ... канд. психол. наук
Выходные данные : Київ, 1966
Колич.характеристики :408 с.: табл.
Коллективы : Київський державний педагогічний інститут ім. А. М. Горького (Киев)
Примечания : Бібліогр.: с. 397-408.
УДК : 159.953.5+37.016:81-028.31
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Засвоєння лексики
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): засвоєння лексики--середня школа--мовленнєва діяльність
Аннотация: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.33:001.895/Г 57-752107 рукописный текст
Автор(ы) : Гокунь, Олексій Олександрович
Заглавие : Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :213 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-195.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Навчання письма
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): писемне мовлення--творення тексту--моделювання процесу мислення--сприймання гіпертексту--комп'ютерне середовище--гіпертекстова система--мовленнєва діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописный текст
Автор(ы) : Головань, Ніна Олексіївна
Заглавие : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1972
Колич.характеристики :182 с.: табл.
Коллективы : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/К 17-173131 рукописный текст
Автор(ы) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :462 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 416-462.
УДК : 159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєва діяльність--дошкільники--внутрішнє мовлення--психолінгвістика--висловлювання--мовленнєві операції--мовленнєва особистість--навчально-мовленнєва діяльність
Аннотация: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3/О-63 рукописный текст
Автор(ы) : Орап, Марина Олегівна
Заглавие : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :531 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Аннотация: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.932+159.953.5/К 78-803987049 рукописный текст
Автор(ы) : Краснопера, Тетяна Василівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 159.932+159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення іноземної мови--мовленнєва діяльність--майбутні фахівці--професійна підготовка--аудіювання--антиципація--пам'ять--внутрішнє мовлення
Аннотация: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 81'23/К 17
Автор(ы) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК : 81'23
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спонтанне мовлення--мовленнєва діяльність--розвиток--мотив--інтенція--цілеутворення--внутрішнє програмування--граматичне структурування
Аннотация: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942:534.78(04/К 17-483299094 рукописный текст
Автор(ы) : Калмикова, Людмила Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості звуковимови осіб у різних емоційно-психічних станах : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Луцьк, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
УДК : 159.942:534.78(043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовлення--звуковимова--емоційно-психічні стани--індивідуальний мовленнєвий профіль--емоційно-мовленнєвий профіль--мовленнєва діяльність
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Товкач І.Є.
Заглавие : Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 168-178 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальна активність--мовленнєва діяльність--старші дошкільники--система роботи--психолого-педагогічні умови
Аннотация: У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності; форми психолого педагогічного впливу на розвиток пізнавальної активності дітей зазначеного віку, шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Грейліх О. О.
Заглавие : Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 85-89 (Шифр 154/А 43-914937779)
Примечания : Бібліогр.: с. 88-89 (10 назв)
УДК : 81'233-053.4
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативність--комунікативна спрямованість--спілкування--педагогічне спілкування--процес комунікації--мовленнєва діяльність--мовленнєве самовираження--мовленнєва активність--висловлювання
Аннотация: У статті представлено теоретичне дослідження проблеми мовленнєвої діяльності й навчання дітей дошкільного віку мовленнєвого спілкування за допомогою рідної мови. Описано комунікативний підхід щодо практичного навчання мовлення дошкільників. Представлено теоретичні підходи до вивчення мовленнєвої активності дітей дошкільного віку, де мовленнєва активність розглядається як застосування мови. Зазначено компетентність дитини у використанні мови як результат застосування мовленнєвої активності. Визначено, що важливим у дітей дошкільного віку є потреба в комунікації, як вираз своїх думок, почуттів, намірів та прагнень у процесі соціального життя. Тому під час формування мовлення дошкільників потрібно дбати про розвиток у них потреби у мовленнєвому самовираженні.
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12261
Число посетителей 658
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя