Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=монетарна культура<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Zubiashvily I.
Заглавие : Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 145-161 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
УДК : 159.922:336.74
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура--монетарна культура--гроші--монетарна поведінка--людина економічна
Аннотация: Розглянуто особливості монетарної культури в умовах сучасного українського суспільства, закономірності її формування і розвитку, соціальні функції, які вона виконує. Аналізуються компоненти цього феномену - когнітивний, афективний, конативний.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/154/О-64
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 55-61 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примечания : Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
УДК : 159.922-336.67:37
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура--монетарна культура--гроші--ставлення до грошей--старшокласники--психолого-економічна адаптація
Аннотация: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників, розглядаються різні типи ставлення до грошей; підкреслюється соціально-психологічна роль грошей у контексті становлення монетарної культури особистості. З метою аналізу впливу системних особливостей ставлення до грошей на монетарну культуру старшокласників проведено емпіричне дослідження особливостей їхньої психолого-економічної адаптивності як показника монетарної культури. На підставі кореляції виокремлених особливостей ставлення до грошей з «профілями» соціальної адаптивності виявлено рівні монетарної культури старшокласників
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 155/О-64
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Монетарна культура як чинник стабільності держави
Место публикации : Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку: тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків: Гуманітарний Ценр, 2017. - С. С. 81-82. - ISBN 978-617-7528-36-3 (Шифр 155/О-64-505605904). - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК : 155
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): монетарна культура--стабільність держави
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Профорієнтаційні практики в соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 59-64 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примечания : Бібліогр.: с. 63 (8 назв)
УДК : 316
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): профорієнтаційні практики--професія--монетарна культура--фінансово-економічна діяльність--старшокласник--методи профорієнтації--досвід
Аннотация: У статті розглядається роль соціально-професійної орієнтації у соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Зазначається, що старшокласники, які засвоюють монетарну культуру в процесі профорієнтаційних практик, мають можливість переосмислити вже відомий досвід фінансово-економічної діяльності, будуючи свої уявлення про майбутню професію та монетарні цінності. Розглядаються теоретичні підходи, які дозволяють посилити зв'язок між монетарною культурою та профорієнтацією. Підкреслюється, що для вирішення проблеми становлення монетарної культури в процесі ефективної профорієнтаційної роботи важливим є створення економічного практико-орієнтованого середовища, складовими якого є практико-орієнтоване навчання основ економіки та фінансів, основ підприємницької діяльності.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Тренінгові практики у соціально-психологічному забезпеченні монетарної культури старшокласників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2018. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. С. 19-24 (Шифр 15(08)/А 43-785968165)
Примечания : Бібліогр.: С. 23 (9 назв)
УДК : 316.6
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тренінг--монетарна культура--соціально-психологічне забезпечення--старшокласник--технологічний підхід--мета життя--модулі тренінгу
Аннотация: У статті розглядається роль соціально-психологічного тренінгу в соціально-психологічному забезпеченні становлення монетарної культури старшокласників. Підкреслюється, що тренінг являє собою найбільш цілеспрямовану та економічно вигідну «інвестицію» в особистість, оскільки в ході його відпрацьовуються лише ті навички, які потрібні людині для досягнення конкретних цілей. Зазначається, що у старшокласників у процесі тренінгу розвивається цілеспрямоване, позитивне та нестандартне мислення; формується психологія успішної людини, раціональне ставлення до грошей, вміння подолати психологічні обмеження. Наводиться структура тренінгу, яка побудована на основі психолого-організаційної технології як певної системи, розглядаються її складові.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 85333
Число посетителей 1205
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя