Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мотив<.>
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.628:331.535+1/Б 33-712036 рукописный текст
Автор(ы) : Башук, Людмила Петрівна
Заглавие : Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :178 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 244-259.
УДК : 316.628:331.535+159.947.5+159.922.8 + 316.628:331.535 + 159.947.5 + 159.922.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Працевлаштування
Вікова психологія-- Юнацький і дорослий вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потреба--мотив--настановлення--мотиваційний чинник--мотивація працевлаштування--довготривале безробіття--короткотривале безробіття
Аннотация: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : (159.952.13+159.9/Н 19-105093 рукописный текст
Автор(ы) : Назарець, Людмила Миколаївна
Заглавие : Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2009
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 203-219.
УДК : (159.952.13+159.942):37.032
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоційна регуляція
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальний інтерес--мотив--мотивація--навчально-пізнавальна діяльність--підлітки--формування інтересів--емоційна регуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі пізнавальних інтересів підлітків, актуальність якої набуває особливого значення в умовах зміни традиційних поглядів на навчально-виховний процес. проведено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У консунтуальному експерименті досліджено змістовні характеристики пізнавального процему (рівень інтенсивності прояву, предметна спрямованість, характер) та встановлено особливості динаміки пізнавальних інтересів підлітків. Експерементально визначено особливості емоційного впливу на процес формування пізнавальних інтересів учнів. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму формування пізнавальних інтересів підлітків засобами емоційної регуляції. Матеріали дослідження можуть бути використані в практичній діяльності психологічних служб середніх та загальноосвітніх закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/М 74-485641 рукописный текст
Автор(ы) : Мойсеєва, Олена Євгенівна
Заглавие : Психологія агресивності підлітків : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :395 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 357-390.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.613.434-053.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Агресивність
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): агресивність--агресивна поведінка--ворожість--соціальне научіння--мотив--деліквентність--переживання--самоактуалізація
Аннотация: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописный текст
Автор(ы) : Баришева, Олена Іванівна
Заглавие : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955+/П 68-228219 рукописный текст
Автор(ы) : Прайсман В. Д.
Заглавие : Понимание младшими школьниками мотивов поведения литературных персонажей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1952
Колич.характеристики :267 с.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 256-267.
УДК : 37.015.3:159.955+37.016:808.1 + 37.015.3:159.955 + 37.016:808.1
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Понимание-- Мотивы поведения
Возрастная психология-- Младшие школьники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивы поведения--мотив долга--мотив дружбы--поведение литературного персонажа
Аннотация: Диссертация посвящена вопросу о понимании детьми художественных произведений. Анализируется понимание младшими школьниками мотивов поведения литературных персонажей. Установлено, что понимание младшими школьниками изучаемых мотивов осуществляется с неодинаковым успехом, и зависит от способа руководства детским чтением, и от раскрытия мотивов в каждом отдельном произведении, а также от умения читать и адекватно воспринимать, запоминать и воспроизводить прочитанный текст. Показано, что младшие школьники не всегда осознают противоречивую мотивацию, даны рекомендации для составления книг для чтения в младших классах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32+3/Р 83-033551 рукописный текст
Автор(ы) : Руда, Наталія Леонідівна
Заглавие : Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :220,[18] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 207-221.
УДК : 37.015.3:005.32+37.091.212.7 + 37.015.3:005.32 + 37.091.212.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мотивація
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотив--мотиваційна сфера--активізація--рівень навчальних досягнень
Аннотация: У дисертації висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Схарактеризовано вікові зміни у змісті та інтенсивності вияву далекої й близької мотивації учнів старших класів під впливом їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій мотиваційної сфери старшокласників, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.96+159.9:796/С 50 рукописный текст
Автор(ы) : Смаглий, Евгений Иванович
Заглавие : Проявление и формирование психического состояния уверенности (на материале действий тяжелоатлетов) : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Донецк, 1988
Колич.характеристики :216 с.: рис., табл., фотогр.
Коллективы : Донецкий областной институт усовершенствования учителей (Донецк)
Примечания : Библиогр.: с. 196-216.
УДК : 159.96+159.9:796 + 159.96 + 159.9:796
Предметные рубрики: Общая психология-- Уверенность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психология спорта--формирование уверенности--мотив качества--мотив результата--соревновательные действия
Аннотация: В работе предложена системно-структурная модель проявления и формирования состояния уверенности. Проанализировано соотношение позитивного и негативного слоев субъективных показателей, осознаваемых и неосознаваемых форм переработки информации в экстремальных условиях соревновательных действий, показана роль временных факторов в проявлении и формировании состояния уверенности тяжелоатлетов
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+316.47/Ш 25 рукописный текст
Автор(ы) : Шарган, Оксана Михайловна
Заглавие : Оценочные отношения как мотив выбора друга в ранней юности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1986
Колич.характеристики :146 с.: табл.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 130-146.
УДК : 159.922.8+316.47 + 159.922.8 + 316.47
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Оценочные отношения-- Мотивация
Возрастная психология-- Юность
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оценочные отношения--выбор друга--раннее юношество--дружба--межличностное взаимодействие--самооценка
Аннотация: В исследовании оценочные отношения старшеклассников рассматриваются в качестве мотивов межличностного общения и выбора друга, выяснена их роль как психологического условия возникновения и развития дружбы в ранней юности. Выявлены условия активизации процесса развития нравственного самосознания личности в ранней юности при педагогически направленном использовании возможностей учебных дисциплин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/Р 13
Автор(ы) : Работа Т. О., Царькова О. В.
Заглавие : Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 173-180 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): девіантна поведінка--девіація--аномалія--групове відхилення--мотив--конфлікт
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному розгляду проблеми соціально-психологічних проявів девіантної поведінки. Акцентується увага на причини девіації та можливість профілактики її проявів у майбутньому людини.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.628/Я 60
Автор(ы) : Янкевич, Сергій Михайлович
Заглавие : Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 252-261 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
УДК : 316.628
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--духовність--моральність--цінності--мотив--особистісний розвиток
Аннотация: Охарактеризовано стан дослідження духовності, її видів і проявів в контексті професійного становлення майбутніх психологів та соціальних педагогів. Проаналізовано праці вчених із проблематики духовного становлення особистості. Виділено чинники духовної готовності фахівців освітньої галузі до психолого-педагогічної роботи із соціально дезадаптованими підлітками.
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 64355
Число посетителей 1107
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя