Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мотивація досягнення<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописный текст
Автор(ы) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Заглавие : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Калюжна Ю. І.
Заглавие : Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК : 159.942-027.561
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчий потенціал--творчі здібності--творче мислення--творча уява--творча особистість--мотивація досягнення--самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Кружева, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Характеристики мотивації досягнення науковців
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 121-128 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примечания : Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вчений-дослідник науковець--мотивація досягнення--мотивація успіху--мотивація невдач
Аннотация: В статті викладено теоретико-експериментальні положення стосовно поняття "мотивація досягнень". Емпіричний матеріал деталізований кількісними показниками мотивації на успіх і мотивації на уникнення невдач. Інтерпритаційну канву отриманих результатів (індивідуальні відмінності й індивідуальну варіативність) обумовили теоретичні положення й власні дані відносно того, що особистісні мотивації є особливими утвореннями, котрі обумовлюються змістом діяльності, в яку конкретна особистість включена, в даному матеріалі змістом діяльності вченого - дослідника.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописный текст
Автор(ы) : Осика, Костянтин Сергійович
Заглавие : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Аннотация: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.947.5/П 44
Автор(ы) : Подшивайлов Ф. М.
Заглавие : Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 284-293: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв)
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація досягнення--мотиваційна сфера--мотиваційний тип--студенти
Аннотация: У статті розглядається сучасна квадріполярна модель мотивації досягнення. На підставі результатів дослідження студентства розширюються уявленняпро мотиваційні типи. Показано можливості квадріполярної моделі в побудові типології студентів. Здійснено нарис психологічного портрету мотиваційних типів.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.011.3-057.175/П 53-097638 рукописный текст
Автор(ы) : Полуніна, Олена Вікторівна
Заглавие : Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-175.
УДК : 378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Компетентність
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна компетентність--локус контролю--професіоналізм--саморозвиток--психологічний клімат--мотивація досягнення
Аннотация: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.2:316.48+3/Р 83-849175 рукописный текст
Автор(ы) : Рудзевич, Ірина Леонідівна
Заглавие : Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :210 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 37.064.2:316.48+316.485.6 + 37.064.2:316.48 + 316.485.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічний конфлікт--конфліктна взаємодія--креативність--мотивація досягнення--внутрішня конфліктність--деструктивні конфлікти
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Філоненко Л. А.
Заглавие : Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 326-345 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 342-344 (8 назв)
УДК : 159.947(075)+316.628
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--підліток--мотив--мотивація досягнення--мотивація уникнення--порушення соціалізації
Аннотация: роблема поведінки особистості в суспільстві була і є актуальною, особливо гострою вона виявляється на етапі трансформації соціальної системи, під час зміни ціннісних орієнтацій. Розглянуто теоретичний та практичний аспекти моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху. Показано, що реалізація програми психологічної корекції мотивації досягнення успіху у підлітків із порушеннями соціалізації, дозволяє здійснити навчання навичкам самопізнання про мотивацію досягнення успіху, розвинути уявлення про потреби і мотиви людей, формуванню цілепокладання і оволодіння технологіями досягнення цілей, здатності аналізувати причини своїх невдач.
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 103792
Число посетителей 1462
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя