Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=музичні здібності<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937:78/М 15 рукописный текст
Автор(ы) : Макарова, Лада Георгіївна
Заглавие : Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :206, [16] с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 159.937:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сприймання музичних творів
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): музичне сприймання--організація музичної мови--музичні здібності--звуко-сигнальний рівень сприймання музики--звуко-знаковий рівень сприймання музики
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей сприймання музичних творів молодшими школярами в процесі розвитку у них адекватного сприймання і переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. В ній проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталь, вертикаль, глибина ), з'ясовано Їх змістове значення для молодших школярів. Експериментальне дослідження показало, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання і розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює із рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Виділено критерії рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведена можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей сприймання в молодшому шкільному віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/Ш 24-854097 рукописный текст
Автор(ы) : Шаповал, Іванна Миколаївна
Заглавие : Учбове моделювання в умовах сумісно-розподіленої діяльності як засіб розвитку музикальності молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :168 с.: рис., табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 152-168.
УДК : 37.015.3:159.928+37.015.31:78 + 37.015.3:159.928 + 37.015.31:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Педагогічна психологія-- Сумісно-розподілена діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учбова діяльність--моделювання--сумісно-розподілена діяльність--музикальність--музичні здібності--музикально-ритмічне чуття--учбові задачі--музикальний слух
Аннотация: В дослідженні на основі аналізу психологічної природи здібностей визначені компоненти структури, детермінанти і закономірності розвитку музикальності. Обгрунтована доцільність використання різних способів моделювання вихідного генетичного відношення в музиці в умовах сумісно-розподіленої учбової діяльності як засобу розвитку сенсорного компоненту музикальності молодших школярів. Запропоновано метод розвитку музикальності молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Музика, Олена Оксентівна
Заглавие : Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 145-155 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): музична обдарованість--музичні здібності--референтність--референтні стосунки--потребово-мотиваційна сфера
Аннотация: Аналізуються особливості референтних стосунків та їх роль у розвитку осіб з ознаками обдарованості. Описується характер впливу окремих референтних груп на формування специфічних потреб, визначальних у розвитку музичної обдарованості.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Олефір В. П.
Заглавие : Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 354-362 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
УДК : 78(07):159,923.38
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): індивідуальність--музичні здібності--розвивальне навчання
Аннотация: У статті запропонована та теоретично обгрунтована модель розвитку інтегральної індивідуальності молодшого школяра, вона відображає зв'язок загально-психологічних, музичних характеристиках та психолого-педагогічних методів розвивального навчання.
Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 64907
Число посетителей 1071
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя