Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Заглавие : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.015/І-70
Автор(ы) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Заглавие : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Выходные данные : Б.м., 2023
Колич.характеристики :34 с.
ISBN, Цена 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметные рубрики: Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Аннотация: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.925:378.4(043/А 18-896494328 рукописный текст
Автор(ы) : Августюк, Марія Миколаївна
Заглавие : Емоційний інтелект студентів у контексті метакогнітивного моніторингу : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2023
Колич.характеристики :40 с.: табл.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примечания : Бібліогр.: с. 35-39 (51 назва).
УДК : 159.925:378.4(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна фасилітація мислення--емоційний інтелект--ідентифікація та оцінювання емоцій--ілюзія знання--ілюзія незнання--метакогнітивна обізнаність--метапізнання--навчальна діяльність--надмірна впевненість--недостання впевненості--рефлексивність--розуміння емоцій--статеві відмінності--студенти--судження--точність метакогнітивного моніторингу--керування емоціями--характеристики навчального матеріалу
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Бабій М. Ф.
Заглавие : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
УДК : 159.925.7
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна діяльність--теоретичне мислення--предметна дія--генетичне поняття--моделювання
Аннотация: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Балашов Е. М.
Заглавие : Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 35-43 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
УДК : 159.953.5
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивність--діагностика рефлексивності--метакогнітивний моніторинг--навчальна діяльність--саморегульоване навчання
Аннотация: У статті проаналізовані теоретичні і практичні аспекти понять "метакогнітивний моніторинг" та "рефлексивність", а також їхній взаємозв'язок у навчальній діяльності студентів. Основним компонентом моніторингу була визначена рефлексивність. Описано результати емпіричного дослідження особливостей рефлексивності у процесі навчальної діяльності та виокремлено психолого-методичні рекомендації щодо формування рефлексивного і саморегульованого освітнього середовища навчання студентів.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Балашов Е.М., Каламаж В.О.
Заглавие : Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 12-27 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примечания : Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивні комплексності особистості--рефлексивні вміння--особистісний рівень--навчальна діяльність--студент
Аннотация: Стаття присвячена теоретико-методологічному дослідженню проблеми особливостей рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. Разом з теоретичним аналізом наукового доробку, що стосується дослідження цієї тематики, у статті ми намагалися визначити показники, що відображають кількісні аспекти їх сформованості, та емпірично визначити рівні рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. За допомогою методики О. Савченко "Рефлексивні вміння (особистісний рівень)" визначено узагальнені показники середніх значень рефлексивних вмінь особистісного рівня як: "організувати процес осмислення моделі проблемно-конфліктної ситуації"; "реструктурувати модель проблемно-конфліктної ситуації"; "визначати мету діяльності встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між отриманими результатами і характером організації проблемно-конфліктної ситуації"; "організовувати внутрішній діалог, використовувати власний досвід"; "гнучко змінювати позицію, вибирати нові способи вирішення проблеми"; "здійснювати ретельний самоаналіз отриманих результатів, власних дій і здібностей, переосмислювати альтернативні способи вирішення проблемно-конфліктної ситуації"; "визначити новий сенс свого становища в проблемно-конфліктній ситуації, співвідносити актуальні цілі діяльності з загальним сенсом життя та загальний рівень розвитку рефлексивних умінь на особистісному рівні. З отриманих даних можемо зробити висновок, що у досліджуваній групі студентів переважає низький та середній рівень розвитку рефлексивних умінь особистісного рівня, що потрібно враховувати під час організації їх навчальної роботи. Привертає увагу особливо низький рівень розвитку таких рефлексивних умінь студентів, як: "Експерементувати, випробовувати нові способи розв'язання складних ситуацій"; "Виокремлювати власні особливості, що заважають знайти засіб вирішення проблеми"; "Зберігати в пам'яті й використовувати інформацію про те, у яких випадках такий спосіб вирішення проблеми виявився найефективнішим".
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:37.015.3/Б 72
Автор(ы) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Заглавие : Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотив--мотивація--професійне самовизначення--старшокласники--особистісний розвиток--професійні інтереси--навчальна діяльність--самооцінка--ідентичність
Аннотация: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.2+316.472:316.485/В 22 рукописный текст
Автор(ы) : Вахоцька, Ірина Олександрівна
Заглавие : Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 141-160.
УДК : 37.064.2+316.472:316.485 + 37.064.2 + 316.472:316.485
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаєморозуміння--педагогічний конфлікт--навчальна діяльність--соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91-053.6:373]/В 75-676361614 рукописный текст
Автор(ы) : Воропаєв, Дмитро Сергійович
Заглавие : Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-198.
УДК : 159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічний стан-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функціональний стан--психофізіологічний стан--підлітки--навчальна діяльність
Аннотация: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-29 
 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 30252
Число посетителей 738
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя