Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/Ж 68-856556 рукописный текст
Автор(ы) : Жигайло, Оксана Омелянівна
Заглавие : Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :190 с.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-190.
УДК : 159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.5 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Я-концепція
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--молодший школяр--змістовні складові--когнітивний компонент--поведінково-мотиваційний компонент--навчальна діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.2+316.48/С 14 рукописный текст
Автор(ы) : Садова , Ірина Ігорівна
Заглавие : Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 37.064.2+316.48 + 37.064.2 + 316.48
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Початкова школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конфлікт--педагогічний конфлікт--конфліктна ситуація--навчальна діяльність--молодший шкільний вік--суб`єктивність учня--інтерсуб`єктна взаємодія
Аннотация: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:37.091.2]:/Е 15-092065 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Заглавие : Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 435-467.
УДК : 159.98:37.091.2]:378.09
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічний супровід
Педагогічна психологія-- Навчально-виховний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна підтримка--психологічний супровід--особистісно-професійний розвиток--суб`єкти освітнього процесу--навчальна діяльність--професійна діяльність--самоактуалізація--структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.2+316.472:316.485/В 22 рукописный текст
Автор(ы) : Вахоцька, Ірина Олександрівна
Заглавие : Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 141-160.
УДК : 37.064.2+316.472:316.485 + 37.064.2 + 316.472:316.485
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаєморозуміння--педагогічний конфлікт--навчальна діяльність--соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.956.2/Р 34 рукописный текст
Автор(ы) : Резникова, Наталія Валеріївна
Заглавие : Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-193.
УДК : 159.956.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Інтуїція
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтуїтивне мислення--когнітивні стилі--інтуїтивний компонент--навчальна діяльність--навчальні завдання--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:159.955/М 60-706207716 рукописный текст
Автор(ы) : Мильнікова, Наталія Григорівна
Заглавие : Психологічні особливості формування у студентів узагальнених способів навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :237 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-190.
УДК : 378.015.3:159.955.5+159.953.5:81'243](043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Навчальна діяльність-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна діяльність--психологічні особливості--узагальнення--вивчення іноземної мови--мовленнєво-мисленнєва діяльність--іншомовна компетентність--контекстуальна здогадка--вербальний ітелект--студенти внз
Аннотация: В роботі проведено теоретичний аналіз психічних механізмів узагальнення. Визначено діагностичні процедури вивчення узагальнення за допомогою іноземної мови й оцінити їх прогностичність. Встановлено емпіричні особливості перебігу процесів узагальнення на основі іноземної мови у студентів перших курсів ВНЗ. Розроблено й апробовано комплексну психологічну програму формування у студентів здатності до узагальнення та активізації його процесів на основі іноземної мови.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91-053.6:373]/В 75-676361614 рукописный текст
Автор(ы) : Воропаєв, Дмитро Сергійович
Заглавие : Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-198.
УДК : 159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічний стан-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функціональний стан--психофізіологічний стан--підлітки--навчальна діяльність
Аннотация: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:37.015.3/Б 72
Автор(ы) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Заглавие : Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК : 159.9:37.015.3
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотив--мотивація--професійне самовизначення--старшокласники--особистісний розвиток--професійні інтереси--навчальна діяльність--самооцінка--ідентичність
Аннотация: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:316.752(/К 90-938008500 рукописный текст
Автор(ы) : Кулакова, Лариса Миколаївна
Заглавие : Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2015
Колич.характеристики :251 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 213-243.
УДК : 37.015.3:316.752(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісний розвиток-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): почуття власної гідності--самосвідомість--академічна успішність--навчальна діяльність--особистісний розвиток--молодші школярі
Аннотация: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/П 57
Автор(ы) : Попчук, Марія Анатоліївна
Заглавие : Стильові особливості навчальної діяльності студентів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 538-548 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стилі навчання--когнітивний стиль--емоційний стиль--саморегуляція--мотиваційний стиль--навчальна діяльність--особистість
Аннотация: За результатами вивчення стильової організації навчальної діяльності автором розроблено схему навчальної діяльності студентів, яка грунтується на основних сферах особистості. Зроблена спроба виділити стильові параметри навчальної діяльності. Автор опирається на структурно-функціональний підхід до вивчення стилів діяльності, який будується на виділенні основних етапів і функцій діяльності.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.8/М 12
Автор(ы) : Майстренко, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 352-359: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 358 (9 назв)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): академічна обдарованість--регуляція--рефлексія--уміння--цінності--ціннісна регуляція--навчальна діяльність
Аннотация: Зроблено аналіз особливостей ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками високого рівня академічних здібностей. Для кращого розуміння особливостей навчання цієї групи студентів досліджується як саме вони здійснюють процес регуляції навчальної діяльності.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Карапетова, Олена Володимирівна
Заглавие : Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 158-166 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
УДК : 371.015.3:371.3
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невербальна комунікація--експресивність--емоційна експресивність--навчальна діяльність
Аннотация: У статті запропоновано теоретичний та емпіричний матеріали впливу невербальної комунікації вчителя, а саме його емоційно-експресивного компонента, на навчальну діяльність учнів.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Заглавие : Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 218-229 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 227-228 (11 назв)
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотив--мотивація--мотивація навчання--особистісно-мотиваційна сфера--навчальна діяльність
Аннотация: У статті визначено вплив особистісно-мотиваційної сфери студентів на засвоєння ними навчального матеріалу. Теоретично доведено, що методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльність студентів побудовані на розумінні навчальної мотивації, як різновид мотивації, включеної в діяльність навчання.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/А 43
Автор(ы) : Чуйко О. В., Іванова І. М.
Заглавие : Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 215-226 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примечания : Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
УДК : 159.9-053.6
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільне середовище--тривожність підліткова--рівень успішності--навчальна діяльність
Аннотация: У статті виявлені кореляційні зв'язки вказують на існування тенденцій між рівнем тривожності і успішності учня, яка тісно пов'язана із високим рівнем залежності підлітка від оцінок зовнішнього середовища.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Моргунова Я.М.
Заглавие : Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 372-383. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
УДК : 159
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура--навчальна діяльність--ігрова діяльність--формування--метафора--молодший шкільний вік
Аннотация: В статті зроблено спробу показати визначальний вплив культури на сприйняття метафори; мова йде про загально культурні смисли які першочергово приймає дитина молодшого шкільного віку у подальшому переломлюючи через призму сімейних, шкільних та індивідуальних смислів формує свою власну, індивідуальну метафору. Досягнення балансу між даними смислами сприяє сприйняття метафори молодшими школярами. Зроблено спробу окреслити модель формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами. Розглянуто психологічні особливості формування та розвитку сприйняття метафори молодшими школярами.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Савчук О.А.
Заглавие : Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 200-207. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самовизначення--навчальна діяльність--студенти--фахівці соціальної сфери--мотивація
Аннотация: У статті проведено соціально-психологічний аналіз особливостей професійного самовизначення майбутніх фахівців соціальної сфери та його взаємозв'язок з мотивацією навчання. Показано, що професійне самовизначення передбачає вироблення власної позиції в проблемно-орієнтаційній ситуації, яка характеризується великим ступенем невизначеності: вибір професійного навчального закладу, професії, спеціальності, включення в професійний колектив тощо. Констатовано, що самовизначення в такій ситуації вимагає від молодої людини співвіднесення своїх потреб, позицій, інтересів з власними можливостями (підготовленістю, здібностями, емоційно-вольовими якостями, станом здоров'я) та співвіднесення цих можливостей до вимог професійного навчального закладу, професії, спеціальності, конкретної трудової функції. При цьому самовизначення може бути адекватним професійно важливій проблемі і тоді відбувається розвиток особистості, а може бути і неадекватним, тоді воно породжує внутрішній конфлікт, стаючи основою різноманітних кризових явищ, і активізуючи, замість процесів розвитку захисні механізми.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Павлюк М. М., Куницька О., Журавська Д.
Заглавие : Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 244-259 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
УДК : 159.923.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самовизначення--профільне навчання--інтерес--навчальна діяльність--професійний вибір
Аннотация: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності. Розкрито взаємозв’язок професійного самовизначення з професійною орієнтацією. Обґрунтовується необхідність розуміння особистості старшокласника як суб’єкта професійного самовизначення. Представлено основні аспекти профорієнтаційної роботи: соціально-економічний, психолого-педагогічний. Описано способи вибору професії: метод проб та помилок, пошук наосліп, спроби своїх можливостей в різних сферах діяльності, поки не знайдеш ту єдину професію, що забезпечить тебе не тільки гідним існуванням, але й радістю від процесу роботи та ознайомленняя зі світом професій, вивчення вимог професії до людини і співвіднести їх зі своїми особливостями. Зроблено висновок про те, що вибір профільного навчання одна з важливих ланок формування готовності до свідомого вибору професії, що являє собою складне комплексне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичних умінь і навичок, сформованих у відповідності із вимогами суспільства і можливостями навчально-виховного процесу в школі. Підкреслено, що введення профільної освіти в Україні профілізація дає позитивні результати тільки в єдності з профорієнтацією і можлива у поєднанні з фундаментальністю знань та з урахуванням вітчизняного культурно – історичного досвіду.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Бабій М. Ф.
Заглавие : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 5-13 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 12-13 (6 назв)
УДК : 159.925.7
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна діяльність--теоретичне мислення--предметна дія--генетичне поняття--моделювання
Аннотация: У статті стверджується, що розвиток теоретичного мислення на уроках у початковій школі потребує зміни в організації навчального процесу. Формування в учнів науково-теоретичного мислення передбачає розвиток змістовних узагальнень на базі оволодіння навчальними діями, в основі яких має лежати принцип від "загального до часткового" черед предметну дію. Вона допоможе встановити внутрішнє співвідношення об'єктів й побудувати модель, яка фіксуватиме це співвідношення. Нуково-теоретичне мислення також володіє певними матеріальними засобами в побудові специфічної предметності. Це символи, знаки, моделі, завдяки яким відбувається відділення людиною від себе певної форми суб'єктивної діяльності і винесення її назовні як речовий об'єкт і речові умови інтелектуальної праці. Відповідно, формування понять теоретичного змісту повинне містити у собі процес формування навичок побудови специфічної предметності та мислення про дійсність за її допомогою і через неї. Засобами, за допомогою яких відбувається створення специфічної предметності, є символи і знаки, а також результат особливого виду символо-знакової ідеалізації - модель.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Балашов Е. М.
Заглавие : Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 35-43 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 41-43 (14 назв)
УДК : 159.953.5
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивність--діагностика рефлексивності--метакогнітивний моніторинг--навчальна діяльність--саморегульоване навчання
Аннотация: У статті проаналізовані теоретичні і практичні аспекти понять "метакогнітивний моніторинг" та "рефлексивність", а також їхній взаємозв'язок у навчальній діяльності студентів. Основним компонентом моніторингу була визначена рефлексивність. Описано результати емпіричного дослідження особливостей рефлексивності у процесі навчальної діяльності та виокремлено психолого-методичні рекомендації щодо формування рефлексивного і саморегульованого освітнього середовища навчання студентів.
Найти похожие

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 107988
Число посетителей 768
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя