Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна діяльність студентів<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.94
Ф 76


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Фоменко, К. І.
    Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів [Текстььь] / К. І. Фоменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 444-453. - Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
губристична мотивація -- студенти -- мотивація -- мотиваційна сфера -- мотивація успіху -- навчальна діяльність студентів -- саморегуляція
Аннотация: Досліджується структура мотиваційної сфери особистості студентів. Представлено аналіз діагностики рівнів саморегуляції і мотивації студентів. Визначено, що зовнішнє регулювання навчальної діяльності пов'язано з прагненням до переваги і мотивацією влади.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
378.015.3+316.454.52:37.013
Ч-88


    Чукавіна, Тетяна Едуардівна.
    Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Е. Чукавіна ; наук. керів. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 243 с. - Бібліогр.: с. 216-243 (264 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- стиль педагогічного спілкування -- навчальна діяльність студентів -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
378.015.3+316.454.52:37.013
Ч-88


    Чукавіна, Тетяна Едуардівна.
    Педагогічне спілкування як умова активізації навчальної діяльності студентів вищих медичних навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Е. Чукавіна ; наук. керів. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 23 с. - Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- стиль педагогічного спілкування -- навчальна діяльність студентів -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджується феномен педагогічного спілкування викладачів медичн их ВНЗ в контексті активізації навчальної діяльності студентів. Встановлено, що викладачам медичних ВНЗ властиві стилі педагогічного спілкування: владно - лідируючий, спонтанно - ліберальний і креативно - демократичний. Створено дослідницьку модель операційних х арактеристик педагогічного спілкування викладачів за результатами кореляційного аналізу використаних методик. Розроблено та апробовано програму тренінгу спрямованого на удосконалення комунікативних навичок викладачів медичних ВНЗ. П ісля участі в тренінгу у викладачів як спеціальних, так і гуманітарних дисциплін підвищилися показники за владно - лідируючим і креативно - демократичним стилями педагогічного спілкування , натомість суттєво зменшилася кількість викладачів зі спонтанно - ліберальним стилем. Доведено зал ежність мотивації навчання студентів від стилю педагогічного спілкування викладачів, зокрема у досліджуваних студентів зросла мотивація до навчання у ВНЗ, найбільшої ваги набули мотиви професійно - ціннісні, соціальної - ідентифікації та самовиховання. Доведено , що запропонована тренінгова програма спрямована на усвідомлення мотивів і стилю спілкування та збагачення комунікативної компетентності, є ефективним чинником розвитку комунікативної компетентності і продуктивної педагогічної взаємодії із студентами мед ичних ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів [Текст] / Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
рефлексія -- навчальна діяльність студентів -- види рефлексії -- функції рефлексії -- форми рефлексії -- системна рефлексія -- інтроспекція -- квазірефлексія -- саморефлексія -- соціорефлексія
Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні і практичні аспекти поняття рефлексії у навчальній діяльності студентів вищих закладів освіти. Визначено основні види, функції та форми рефлексії, виокремлено бар'єри особистісної рефлексії. Розглянуто та емпірично досліджено питання розвитку окремих компонентів рефлексії студентів у навчальній діяльності, таких як системна рефлексія, інтроспекція та квазірефлексія, саморефлексія та соціорефлексія. На основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження було розроблено теоретико-методологічні рекомендації щодо покращення розвитку рефлексивності у навчальній діяльності студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 22.07.2024
Число запросов 143349
Число посетителей 1201
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя