Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальний процес<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописный текст
Автор(ы) : Галян, Олена Іванівна
Заглавие : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Радзівіл К. П.
Заглавие : Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 400-407 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
УДК : 316.477:378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійні очікування--образ--мотивація--навчальний процес
Аннотация: В статті здійсненно огляд та аналіз наукової літератури з проблеми професійних очікувань, переосмислення її через призму підготовки майбутніх психологів у навчальному процесі.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2.31+33/М 23
Автор(ы) : Манилова, Лідія Михайлівна
Заглавие : Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК : 159.923.2.31+33
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--особливі освітні потреби--діти з особливими потребами--когнітивний розвиток дітей--навчальний процес--психологічний супровід--комп'ютерні технології
Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончаренко С. А.
Заглавие : Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
УДК : 159.9:37.015.31+33
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційно-комп'ютерні технології--навчальний процес--мислення дітей--когнітивний розвиток дітей
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Козова І.Л.
Заглавие : Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 153-166: табл. (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-165 (13 назв)
УДК : 378.147+612.017+614.253.4
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальний процес--традиційна і болонська система освіти--адаптація до навчання--невротизація
Аннотация: В статті обгрунтовується актуальність дослідження адаптації молодої людини до навчання у вищому навчальному закладі, як підгрунтя до мотивації здобування нею якісних знань. Акцентується увага на необхідності впровадження спеціальних адаптаційних дій для підтримки студентів при впровадженні Болонської системи навчання у ВНЗ.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Манилова, Лідія Михайлівна
Заглавие : Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 71-76. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примечания : Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва)
УДК : 159.923.2.31+33
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з особливими освітніми потребами--інклюзивна освіта--когнітивний розвиток дітей--психологічний супровід--навчальний процес--інформаційно-комп'ютерні технології--соціальна адаптація
Аннотация: Завдання системи освіти - у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в т. ч. і дітей з обмеженими можливостями. Один із перспективних напрямків освіти таких дітей є їх інклюзивна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічний супровід розвитку і навчання, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Зеленська З.П.
Заглавие : Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 201-209. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні уміння--навчальний процес--розвиток--учень середньої школи--підліток--інтерактивні технології
Аннотация: В статті викладено результати теоретичних досліджень, що висвітлюють особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи. Розглянуто зміст поняття «комунікативні уміння», яке визначено як усвідомлені комунікативні дії учнів і їх здатність правильно будувати свою поведінку, управляти нею відповідно до задач спілкування. Встановлено, що розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи сприятиме застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Завязун Т.В., Кльоц, Любов Антонівна
Заглавие : Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі.
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 32-41 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
УДК : 159.922.73+316.614.6]-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потребно-мотиваційна сфера--мотив--мотивація--мотиваційна складова особистості--навчальний процес
Аннотация: У статті обгрунтовано значення мотивації як засобу активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, розкрито її вплив на особистісний розвиток дитини-дошкільника. Акцентовано увагу на необхідності пошуку найбільш ефективних умов організації навчального процесу, спрямованого на формування не тільки змістовної (знання) та операційної (уміння) сторони програми, а й мотиваційної.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Синявська Н.
Заглавие : Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 181-190 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
УДК : 378.1:61-057.875:159.942
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дослідження--емоційність--навчальний процес--студенти
Аннотация: У результаті проведеного опитування студентів-медиків за допомогою соціальних мереж та статистичної обробки отриманих даних нами було визначено середній ступінь емоційності серед студентів медичного університету ім. О. О. Богомольця. Встановлено, що у студентів другого курсу переважає результат, який складає 9 балів, що свідчить про верхню межу середнього рівня емоційності. Нами були запропоновані методи зниження рівня емоційності і, відповідно, напруженості, виникнення якої призводить до погіршення навчального процесу і заважає успішній співпраці студентів та викладачів.
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 48372
Число посетителей 1332
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя