Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9135)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (424)Рідкісна книга (13)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчання<.>
Общее количество найденных документов : 424
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.013+37.091.33:/Г 17-846012 рукописный текст
Автор(ы) : Гальцева, Тетяна Олексіївна
Заглавие : Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :172 с.: рис., табл., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 37.013+37.091.33:001.895
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Система навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): свідомий вибір--особисте сприйняття--психологічна зрілість--педагогічна система
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і психологічні чинники, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в інноваційний процес вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є особистіна зрілість вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописный текст
Автор(ы) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Заглавие : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Суми, 2010
Колич.характеристики :214 с.: табл., рис.
Коллективы : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.938/З-30 рукописный текст
Автор(ы) : Запорожець, Олена Петрівна
Заглавие : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Херсон, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Аннотация: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964:22/К 17 рукописный текст
Автор(ы) : Калашник , Ілона Вікторівна
Заглавие : Глибинно-психологічні витоки тенденції особистості до психологічної смерті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2008
Колич.характеристики :427 с.: табл., рис., фот.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-427.
УДК : 159.964:22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна смерть--психологічна імпотенція--несвідоме--глибинні механізми психіки--едіпів комплекс--психологічні захисти--об`єктні відношення --дезадаптація--метод активного соціально-психологічного навчання--психокорекція--процесуальна діагностика
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено вивченню глибинно-психологічних витоків до психологічної смерті, що, як показало дослідження, пов"язано з едиповим періодом розвитку суб"єкта. Розкрито сутність феномену психологічної смерті та виявлено його глибинні детермінанти, які пов"язані з травмівним досвідом дитинства. Встановлено зв"язок тенденцій до психологічної смерті з психологічними захистами та їх зумовленість відступами від реальності. Досліджено особливості впливу тенденцій до психологічної смерті на тенденції до психологічного вигорання, психологічної імпотенції та суїцидальні вияви. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції впливу тенденції до психологічної смерті суб"єкта, обгрунтовано доцільність проходження майбутніми психологами-практиками психокорекції за методом АСПН у контексті нівелювання тенденції до психологічної смерті та її перенесення на професійну діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:687.53/Л 83 рукописный текст
Автор(ы) : Лубянська , Світлана Павлівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :295 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 274-295.
УДК : 159.923:687.53
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Художник-модельєр
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якості--навчально-професійна діяльність--професіографічна характеристика --початкова професіоналізація--самоактуалізація--розвивальні заняття--проектний метод--інноваційне навчання
Аннотация: У дисертації містяться результати теоретико-експерементального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей особистості майбутнього художника-модельєра. Проведений констатувальний експеримент дозволив виявити стійкі особливості психологічних якостей художника-модельєра, скласти професіографічну характеристику, з"ясувати склад структур професійно важливих якостей, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, скласти психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтувати перспективність застосування принципу діяльності опосередкування на прикладі "трьохкомпонентного" складу професійного інтелекту художника-модельєра перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва. Результати формувального експерименту виявили певні закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер досліджуваних в умовах спеціально організованих розвивальних занять, визначили ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх художників-модельєрів перукарського мистецтва в умовах інноваційного навчання в ВНЗ 1-2 рівня акредитації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91/М 51 рукописный текст
Автор(ы) : Меньших, Олена Емануілівна
Заглавие : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Фізичний стан
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/Р 15 рукописный текст
Автор(ы) : Раджабова, Сабіна Шаїдівна
Заглавие : Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2008
Колич.характеристики :379 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 355-379.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ідентифікація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентифікація--інтроекція--едіпова залежність--почуття меншовартості--об"єктні відношення --умовні цінності--особистісна проблема--внутрішня суперечливість психіки--соціально-психологічне навчання--глибинна психокорекція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.3+316.47/С 35 рукописный текст
Автор(ы) : Сікорська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :231 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 211-231.
УДК : 37.064.3+316.47 + 37.064.3 + 316.47
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісні взаємини--відносини--спілкування--комунікативна компетентність--тривожність--страх--агресія--агресивність
Аннотация: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-056.26+37/Т 47-857682 рукописный текст
Автор(ы) : Тищенко, Лілія Валеріївна
Заглавие : Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :194 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-193.
УДК : 159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5) + 159.923-056.26 + 378-057.875-056.26(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Життєві перспективи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функціональні можливості--життєві перспективи--усвідомлення тілесності--інклюзивне навчання--психологічний супровід--психологічна підтримка
Аннотация: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/Т 81 рукописный текст
Автор(ы) : Туз, Лариса Григорівна
Заглавие : Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2010
Колич.характеристики :363 с.: рис., табл.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 342-363.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психоаналітика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психоаналітична інтерпретація--глибинно-психологічне пізнання--самопізнання--процесуальна діагностика--психокорекція--навчання--несвідоме--психологічні захисти--механізми психіки
Аннотация: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955+/Ч-90-315630 рукописный текст
Автор(ы) : Чумак, Віктор Вікторович
Заглавие : Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :191, [27] с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 168-191.
УДК : 37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технічне мислення--підлітковий вік--поетапне формування--розумові дії--проблемне навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.018.1/А 56-603616 рукописный текст
Автор(ы) : Альперіна, Вікторія Юхимівна
Заглавие : Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :165 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 148-163.
УДК : 37.015.3+37.018.1:81'243+81'243 + 37.015.3 + 37.018.1:81'243 + 81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Домашнє навчання
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): онтогенез--мовленнєвий розвиток--навчання--білінгвізм--домашня освіта--сімейна система
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5-053.6:8/Б 60-366356 рукописный текст
Автор(ы) : Бігунова, Світозара Анатоліївна
Заглавие : Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2008
Колич.характеристики :325 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-225.
УДК : 159.953.5-053.6:81`243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зорієнтоване навчання--когнітивна складність--особистість--полікультурна компетентність--міжкультурна свідомість--крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописный текст
Автор(ы) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Заглавие : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :2008 с.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955/Д 69 рукописный текст
Автор(ы) : Дорофей, Світлана Василівна
Заглавие : Психологічні особливості формування здатності до логічної класифікації у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :191 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-189.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Логіка
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--логічна класифікація--емпірична класифікація--мисленнєва діяльність--навчання
Аннотация: Проблема психологічної організації формування логічної класифікації в молодших школярів є досить актуальною для педагогічної та вікової психології. У межах теоретико-експериментального дослідження виявлено: логічна класифікація є однією з фундаментальних операцій мислення й основою подальшого розумового розвитку дитини. У молодшому шкільному віці дитина вже здійснює три види групувань: класифікацію, серацію, заміщення, встановлення симетрії, тобто групування адитивного порядку. У межах нашого дослідження проняття "класифікація" розумілося як узагальнення виокремлених ознак предметів і явищ, що дає можливість групувати об`єкти за видовими, родовими та іншими ознаками. Важливим теоретико-експериментальним положенням дослідження є встановлення зв`язку між показниками інтелекту й особливостями логічної класифікації. Це підтверджує наше припущення, що вищий рівень інтелекту в певній мірі пов`язаний з рівнем й особливостями розвитку логічної класифікації. Водночас виявилося: показник "логічна класифікація" найтіснішим чином пов`язаний із академічною успішністю й інтелектом. У процесі формуючого експерименту вдалося покращити операції логічної класифікації. Розвиток логічних операцій у молодших школярів провадиться непрямим методом навчання та методом моделювання. Вони сприяють підвищенню показників класифікації та покращенню академічної успішності учнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.4/./М 80-248428 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Оксана Іванівна
Заглавие : Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від страршого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :262 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-203.
УДК : 159.922.7-053.4/.5+373.29-052 + 159.922.7-053.4/.5 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Міжособистісні взаємини
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісна взаємодія--міжособистісні взаємини--референтні особи--старший дошкільний вік--молодший шкільний вік--навчально-виховний комплекс--адаптація до шкільного навчання
Аннотация: Розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення цієї проблеми, дається теоретичний аналіз ступеня її розробленості в психолого-педагогічній літературі. Запропоновано методологічний інструментарій для отримання даних про особливості міжособистісних взаємин у даній віковій групі. Експериментально виявлено особливості взаємин дітей з дорослими та однолітками розкрито специфіку взаємин хлопчиків та дівчаток, з`ясовано соціально-психологічні та психологічні умови, що психологічні умови, що впливають на процес формування цих взаємин на етапі від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Виявлені внутрішні психологічні чинники, які негативно впливають на розвиток контруктивних міжособистісних взаємин дітей з дорослими та однолітками. Запропоновано та апробовано програму оптимізації міжособистісних взаємин дітей на етапі їх адаптації до шкільного життя в умовах навчально-виховного комплексу "школа-дитячий садок".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.015.3/Б 12-007588 рукописный текст
Автор(ы) : Бабій, Микола Федорович
Заглавие : Формування природничих понять в учнів п`ятих класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :185 с.: рис., граф.
Коллективы : Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 137-149.
УДК : 37.015.3+37.015.31:57
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Формування понять
Вікова психологія-- Учні 5-х класів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчання--природничі поняття--засвоєння понять--формування знань
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964/Б 61 рукописный текст
Автор(ы) : Біла, Оксана Григорівна
Заглавие : Психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (на матеріалі підготовки психологів-практиків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2002
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-187.
УДК : 159.964
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психокорекція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): групова психокорекція--аспн--психокорекційні фактори--процесуальна психодіагностика--несвідоме--психомалюнок
Аннотация: Доведено, що результативність групової психокорекції за методом АСПН залежить від особливостей процесуальної психодіагностики, пов`язаної з об`єктивуванням несвідомих аспектів психіки, від єдності психодіагностичної та психокорекційної процедур, від урахування керівником групи АСПН групових психокорекційних факторів, а також від забезпечення дієвості провідних механізмів психокорекції (позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 69-079250 рукописный текст
Автор(ы) : Блинова , Олена Євгенівна
Заглавие : Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Херсон, 2000
Колич.характеристики :184 с.: табл.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-184.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013 + 378-057.875:37.011.3-051 + 316.454.52:37.013
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Майбутній вчитель
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічне спілкування--мотиваційна готовність--відкритість до спілкування--діалогове навчання
Аннотация: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+378-057.63/Б 82-231236 рукописный текст
Автор(ы) : Борисенко, Олександр Іванович
Заглавие : Психологічна адаптація слухачів-іноземців підготовчого факультету вищого медичного закладу освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Вінниця, 2000
Колич.характеристики :244 с.: табл., рис.
Коллективы : Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-244.
УДК : 159.91+378-057.632:614.253.1/.2 + 159.91 + 378-057.632:614.253.1/.2
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психологічна адаптація
Педагогічна психологія-- Вища медична освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): іноземні громадяни--навчання--адаптация--акультураційний стрес--трансляція культури--розумова працездатність--психоемоційний стан--емоційно-почуттєва сфера
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 35380
Число посетителей 874
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя