Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (182)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=незалежність<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.923.2:316.62+316.628
К 88


    Куценко, Галина Володимирівна.
    Когнітивний стиль особистості в структурі саморегуляції соціальної поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Куценко Галина Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с. 160-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Загальна психологія--Соціальна поведінка--Дисертації

фывфывфыв:
САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- спосіб саморегуляції соціальної поведінки -- КОГНІТИВНИЙ стиль -- "когнітивна простота-складність" -- "залежність-незалежність від поля"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню саморегуляції соціальної поведінки, які відрізняються за своєю мікроструктурою. Різні способи саморегуляції пов'язані з особливостями когнітивних стилів. Когнітивний стиль відіграє роль організаційного механізму у формуванні певного способу (стилю) саморегуляції соціальної поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
9(У)
Г 69


    Горинь, Михайло.
    Запалити свічу [Текст] / М. Горинь ; упоряд. В. В. Овсієнко ; худож.-оформ. Б. Є. Захаров. - Харків : "Права людини", 2009. - 328 с. : фот. - ISBN 978-966-8919-55-8 : 20.00 грн
УДК
РУБ 9(У)
Рубрики: Історія
фывфывфыв:
запалити свічу -- автобіографічна розповідь -- документи -- людські права -- незалежність України

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Овсієнко, В. В. \упоряд.\; Захаров, Б. Є. \худож.-оформ.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця [Текст] / М. М. Павлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 136-144 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
психологічні межі -- психологічний простір -- самостійність -- суб'єктність -- самоусвідомлення -- автентичність -- незалежність
Аннотация: у статті розкрито функції психологічної межі у процесі розвитку самостійності особистості, її зміст та структуру. Представлено результати емпіричного дослідження типів психологічних меж особистості та показано рівень їх виявлення у студентському віці. З'ясовано, що для розвитку самостійності майбутнього фахівця важливою є активно-непроникна межа, тобто межа, непроникна для зовнішніх впливів, яка виявляє себе у почутті права на незалежність, здатність сказати "ні", приборкати тиск, та, має найвищу міру прояву серед студентів. Наступні, за активно-непроникною, виявлені найбільше - активно-віддаюча та стримувальна межі. Найнижчі ж показники за повністю проникною, асимілюючою, спокійно-нейтральною межами. Зроблено висновок про те, що психологічні межі особистості формуються в процесі усвідомлення людиною свого простору і його відстоювання, подолання симбіотичних взаємозв'язків, що означає набуття права на самовизначення, свободу, самостійність. Підкреслено, що формування психологічних меж особистості відбувається в ранньому дитинстві, а особливості її функціонування відображають сутність дитячо-батьківських стосунків та середовища розвитку особистості. Водночас зауважується, що психологічні межі є продуктом зусиль особистості, що дозволяє їй здійснювати автентичну, адекватну реальності взаємодію із професійним середовищем та світом. Визначено ознаки порушення психологічних меж.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павлюк, М. М.
    Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності [Текст] / М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 144-155 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
агресивність -- самостійність -- вибір -- суб'єктність -- самоусвідомлення -- автентичність -- незалежність
Аннотация: У статті розглянуто сучасні підходи до аналізу агресії як складного і багатогранного явища, у якому задіяні: "сім'я, однолітки, школа, засоби масової інформації, тощо. Розкрито роль агресивності у контексті розвитку самостійності особистості. Визначено психологічні механізми розвитку самостійності одним із яких є агресія, яка "вплітається" у поведінковий репертуар особистості та стає невід'ємною частиною субкультури, яка дедалі частіше визначає тенденції культури сучасного суспільства. З'ясовано, що агресія - це комплексне поняття, яке з одного боку включає в себе акти ворожості, атаки, руйнування, тобто дії, які шкодять іншій особі, або об'єкту, а з іншого боку, здорова агресія сприяє відстоюванню своєї позиції, вибору власних стратегій поведінки, індивідуального способу життя особистості. Основна тенденція при вивченні агресії у контексті розвитку самостійності стосується уміння відстоювати себе, оцінювати себе не лише через вимоги інших авторитетних осіб, а й через власні вимоги. Підкреслено, що конструктивність чи деструктивність агресивних дій залежить від збалансованості процесів соціалізації, а також від надання особистості можливостей для свідомого вибору, свободи і відповідальності


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ахундова, Л.І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 04.07.2024
Число запросов 28484
Число посетителей 600
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя