Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (250)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=обдарованість<.>
Общее количество найденных документов : 142
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.3/К 21 рукописный текст
Автор(ы) : Карпенко, Наталія Андріївна
Заглавие : Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :257 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-214.
УДК : 159.928.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розуміння--міжособистісне розуміння--обдарована дитина--дитяча обдарованість--батьківське ставлення--стратегії
Аннотация: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.23:808.1+/Б 16-307640 рукописный текст
Автор(ы) : Бажанюк, Валентина Станіславівна
Заглавие : Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1995
Колич.характеристики :216 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 147-157.
УДК : 159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051 + 159.928.23:808.1 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні вчителі
Вікова психологія-- Обдаровані діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--вчитель--українська мова--українська література
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/З-13-122968 рукописный текст
Автор(ы) : Завгородня, Олена Василівна
Заглавие : Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :452 с.: табл., іл. + 1 (додатки) с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-452.
УДК : 159.923.38+159.928.22]:305 + 159.923.38:305 + 159.928.22:305
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Художня обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): художньо обдарована особистість--образотворча діяльність--гендер--метагендер--маскулінність--фемінність
Аннотация: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/К 14-837018 рукописный текст
Автор(ы) : Казюк, Богдан Аркадійович
Заглавие : Соціальна обдарованість в структурі професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :202 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-196.
УДК : 159.923.38+159.928.22:351.74-051-057.875 + 159.923.38 + 159.928.22:351.74-051-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціальна обдарованість
Соціальна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--деструктивна поведінка--конструктивна поведінка--професійна діяльність--професійний образ "я"--соціальна обдарованість--характерологічні риси
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу соціальної обдарованості на структуру професійного образу "Я" курсантів внутрішніх військ МВС України. Проаналізовано психоолгічні прояви соціальної обдарованості: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні соціальної обдарованості курсантів внутрішніх військ МВС України є засобом конструктивного вираження професійної соціалізації курсантів. Основним механізмом виникнення конструктивного уявлення про соціальну обдарованість є специфічний розподіл професійних рис характеру курсантів внутрішніх військ МВС України й відповідна їх рефлективна оцінка.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.22/З-12 рукописный текст
Автор(ы) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :240 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-211.
УДК : 159.928.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--технічна обдарованість--ідентифікація обдарованості--юнацький вік--актуальний рівень--потенційний рівень
Аннотация: В роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до проблеми загальної і технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти в структурі технічної обдарованості. Висвітлені принципи, на основі яких розроблено валідну процедуру ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці. Означена процедура включає в себе психодіагностичний і тренінговий етапи та дозволяє виявляти як актуальний, так і потенційний рівні обдарованості цього типу на етапі юнацтва. Визначено критерії ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці і показано, що створена процедура може служити засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописный текст
Автор(ы) : Куліш, Ніна Михайлівна
Заглавие : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-183.
УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе
Аннотация: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописный текст
Автор(ы) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Заглавие : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.22:316.46/М 66 рукописный текст
Автор(ы) : Мітлош, Антоніна Василівна
Заглавие : Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-188.
УДК : 159.928.22:316.46
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Лідерські якості-- Молодь
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерська обдарованість--лідерські якості--творчість лідера--лідерський потенціал--молодіжне громадське об'єднання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/М 11-424035 рукописный текст
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович
Заглавие : Суб'єктно-ціннісний аналіз становлення творчо обдарованої особистості (на матеріалі технічної творчості) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :203 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-171.
УДК : 159.923.38+159.928:159.954.4 + 159.923.38 + 159.928:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб'єктний підхід дослідження--цінності--творча обдарованість--життєвий шлях--ціннісна свідомість
Аннотация: У дослідженні теоретично і експериментально розроблено проблему застосування суб'єктно-ціннісного підходу до дослідження процесу становлення творчо обдарованої особистості. Виявлено індивідуальні особливості розвитку ціннісної свідомості та формування суб'єктнихцінностей технічно обдарованої людини. Встановлений взаємозв'язок змістовних і динамічних компонентівструктури ціннісно-смислового поля свідомості технічно обдарованої особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32:1/М 11-934631 рукописный текст
Автор(ы) : Музика, Олена Оксентівна
Заглавие : Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-174.
УДК : 37.015.3:005.32:159.954+159.928-053.6 + 37.015.3:005.32:159.954 + 159.928-053.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність-- Обдарованість
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація--творча активність--технічна обдарованість--підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено розгляду мотивації творчої активності як провідного чинника розвитку технічної обдарованості в підлітковому віці. Досліджується взаємозв'язок мотивації досягнення, статусних та афілятивних мотивів у процесі становлення технічно обдарованої особистості. Виділяються гіперсоціальний, конвенційний, тривожний конформний та контрсоціальний типи мотивації творчої активності. Аналізується вікова динаміка та індивідуальні особливості мотиваційної сфери обдарованих підлітків і виділяються особистісні риси, що сприяють розвитку технічної обдарованості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 18793
Число посетителей 766
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя