Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (271)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=орієнтації<.>
Общее количество найденных документов : 170
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 56-317884 рукописный текст
Автор(ы) : Гнатюк, Ольга Владиславівна
Заглавие : Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :227 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.164-185.
УДК : 159.922.73-053.6:613+37.015.31:613 + 159.922.73-053.6:613 + 37.015.31:613
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здоров'я--цінності--уявлення--молодший шкільний вік--навчально-виховальний процес
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.472.3+316.752/К 68 рукописный текст
Автор(ы) : Король , Ольга Феліксівна
Заглавие : Соціально-психологічні механізми впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісному взаємодію : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Межрегіональна академія управління персоналом (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 218-238.
УДК : 316.472.3+316.752 + 316.472.3 + 316.752
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Ціннісні орієнтації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісна психологія--ціннісні орієнтації--спільна діяльність--професіоналізм
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних механізмів впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію в організації виробничої сфери. У дисертації проаналізовано основні підходи до розуміння соціально-психологічної сутності феномена міжособистісної взаємодії в сучасній організації, її структури і критеріїв, а також ціннісних орієнтацій, які виконують функцію регулятора дій членів організації і визначають певну стратегію їхньої поведінки. Проведено соціально-психологічний аналаз специфіки трудової діяльності співробітників виробничої сфери. Визначено і охарактеризовано перелік та структура ціннісних орієнтацій в організаціях виробничої сфери. У дисертації розкрито основні соціально-психологіні механізми впливуціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію в організаціях виробничої сфери, визначено їх зміст та функціональна специфіка. Виокремлено, що реалізація соціально-психологічних механізмів відбувається за участю професійної складової, має чітку спрямованість на стабільне функціонування організації та ефективне досягнення запланованих результатів. Виявлено перспективні області для розвитку теми дослідження, зокрема, вивчення зв"язку професійного завдання із творчою активністю особистості; вивчення механізмів реалізації антикризової моделі функціонування сучасної організації в умовах економічних змін.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.87:/П 61-944050 рукописный текст
Автор(ы) : Поснова , Тетяна Петрівна
Заглавие : Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :260 с.: граф., табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 241-260.
УДК : 316.614.6-057.87:32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політична соціалізація--психологічні чинники--ціннісні орієнтації--політичні цінності--соціалізованість
Аннотация: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописный текст
Автор(ы) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Заглавие : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :223 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Аннотация: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-057.875:3/А 72-985267 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова , Наталья Александровна
Заглавие : Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2003
Колич.характеристики :244 с.: табл., рис.
Коллективы : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923-057.875:316.752+316.752 + 159.923-057.875:316.752 + 316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінність--ціннісна орієнтація--ієархічна структура цінностей--спрямованість особистості--акцентуація--локус контролю
Аннотация: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3/В 32 рукописный текст
Автор(ы) : Вереіна, Людмила Вадимівна
Заглавие : Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Луганськ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-178.
УДК : 159.964.3
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-образ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-образ--любов до себе--емоційна орієнтація--рефлексія--психотехнічна процедура--психокорекція
Аннотация: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.752+159.922.4/Б 87-571584 рукописный текст
Автор(ы) : Брийовська, Ірина Богданівна
Заглавие : Крос-культурні відмінності ціннісних орієнтацій турецьких та українських працівників фармфірм : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис. + 1 (додатки) с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 316.752+159.922.4 (=512.161)+(=161.2) + 316.752 + 159.922.4 (=512.161) + (=161.2)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Ціннісні орієнтації
Соціальна психологія-- Крос-культурні відмінності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--ціннісні орієнтації--мотиваційні типи цінностей--крос-культурні відмінності--уявлення про культуру--етнокультурні характеристики культур--параметри культур--психологічні виміри культур
Аннотация: У дисертації досліджено ціннісні орієнтації турецьких та українських працівників фармфірм і встановлено відмінності та культурні особливості структури цінісних орієнтацій працівників. Встановлено, що турецькі працівники надають перевагу цінностям самовираження. У процесі дослідження з'ясовано, що українці та турки бачать себе досить побідно, а саме: орієнтованими на групу, скерованими на взаємодію і схильними до кулективізму. Виявлено, що ключовою ознакою турецької культури є її висококонтекстуальність та колективізм, а української - інтровертованість. У крос-культурному ціннісному просторі для українських працівників найважливішою цінністю виявилася доброта, а для турецьких - універсалізм (ширше поняття доброти).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:316.752(/Н 19-839476 рукописный текст
Автор(ы) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Заглавие : Формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.3:316.752(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісне ставлення--студенти-соціологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене особливостям формування ціннісного ставлення до життя студентів майбутніх соціологів на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Експерементально визначено загальні тенденції стосовно ціннісного ставлення до життя, професії у майбутніх соціологів. Ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності формується в процесі прийняття майбутнім соціологом певної системи загальнолюдських цінностей, що синтезують цінність життя, професійні цінності й цінність самої професійної діяльності. Ціннісне ствлення до життя, професійної діяльності в майбутнього соціолога проявляється через зміну його внутрішньої позиції як осонови регуляції спрямованості особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.014.52+316.454/Г 93-181755 рукописный текст
Автор(ы) : Гуменюк, Оксана Григорівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2005
Колич.характеристики :254 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 203-223.
УДК : 37.014.52+316.454.52+81'233 + 37.014.52 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Психологія соціальної роботи-- Недільні релігійні школи
Психологя соціальної роботи-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спілкування--культура спілкування--ідентифікація--переконуючий вплив--віра--світоглядні установки--ціннісні орієнтації--духовні потреби--духовна культура--недільні релігійні школи
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8-057.875/Д 79-182880 рукописный текст
Автор(ы) : Дубчак, Галина Михайлівна
Заглавие : Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у період навчання у ВУЗі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Чернівці, 2000
Колич.характеристики :244 с.: табл., рис.
Коллективы : Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-225.
УДК : 159.922.8-057.875+316.48 + 159.922.8-057.875 + 316.48
Предметные рубрики: Психологія юнацтва-- Внутрішньоособистісні конфлікти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внутрішньоособистісні конфлікти--конфлікти--студенти--навчання у вузі--ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі внутрішньоособистісних конфліктів студентів у період навчання у ВУЗі. В роботі дослідженно зміст, суть, особливості та причини виникнення внутрішньоособистісних конфліктів. Проаналізовано прояви та протікання, типологію внутрішноьоособистісних конфліктів. Охарактеризовано види внутрішноьоособистісних конфліктів на основі аналізу суперечностей, що лежать в їх основі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Костюк+/З-48-458105 рукописный текст
Автор(ы) : Зелінська, Ярослава Цезарівна
Заглавие : Психологічні аспекти професійної орієнтації у науковій спадщині Г. С. Костюка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :165 с.
Коллективы : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 142-155.
УДК : 159.9(091)Костюк+37.048:331.548 + 159.9(091)Костюк + 37.048:331.548
Предметные рубрики: Історія психології-- Г. С. Костюк
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): г. с. костюк--професійна орієнтація--наукова спадщина--значення досліджень
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним аспектам професійної орієнтації у науковій спадщині Г. С. Костюка. В роботі розглянуто проблему розвитку професійної орієнтації в Україні та наукова спадщина Г. С. Костюка. Досліджено використання концепції Г. С. Костюка про психологічний розвиток особистості в обґрунтуванні сучасної системи професійної орієнтації та використання теорії Костюка про розвиток мислення у підготовці та проведенні роботи з професійної орієнтації. Висвітлено значення долсіджень Г. С. Костюком індивідуальних відмінностей для розуміння закономірностей формування професійного самовизначення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/І-23-514138 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцев, Наталія Ігорівна
Заглавие : Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2000
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-196.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні орієнтації--соціальна ідентичність--групова належність--ідентифікація--настановлення--атрибуція--суб'єкт діяльності--професійна підготовка--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:316.42:/К 61-400444 рукописный текст
Автор(ы) : Коломійцев, Олександр Анатолійович
Заглавие : Соціально-психологічні чинники формування правової поведінки молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Луганськ, 2006
Колич.характеристики :166 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примечания : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.015.31:316.42:316.62
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Правова поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екстернальність--інтерналізація--інтернальність--когнітивістська терапія--логотерапія--особистість студента--правова поведінка--смисложиттєві орієнтації--соціальна ідентичність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних чинників, які беруть участь у формуванні правової поведінки студентської молоді. Визначено, що соціально-правова поведінка особистості залежить від впливу таких соціально-психологічних чинників, як когнітивних, емоційно-вольових, мотиваційних, ціннісно-смислових та соціальних. Розроблено комплекс соціально-психологічних заходів, спрямований на підвищення інтерналізації особистістю соціально-правових категорій, відповідних соціально-психологічним перетворенням, що відбуваються у суспільстві.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.07+37.091.113-/К 55-413057 рукописный текст
Автор(ы) : Кощинець, Олена Юріївна
Заглавие : Соцільно-психологічні особливості управлінської діяльності керівника закладу освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2001
Колич.характеристики :243 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 197-217.
УДК : 37.07+37.091.113-051 + 37.07 + 37.091.113-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісний профіль керівника--комунікативний потенціал особистості--соціально-психологічний вплив--управлінська взаємодія--управлінська діяльність--задоволеність--ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню соціально-психологічних особливостей управлінської діяльності керівника загальноосвітньої школи. Показано, що своєрідність прояву комунікативного потенціалу керівника визначає специфіку управлінської діяльності та значною мірою обумовлює ефективність управління. Розроблено і апробовано соціально-психологічну модель управлінської взаємодії керівника закладу середньої освіти, визначено напрями врахування соціально-психологічних властивостей керівника загальноосвітньої школи в оптимізації його управлінської діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8:316.752/М 80-736824 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Людмила Іванівна
Заглавие : Особливості прояву ціннісних орієнтацій у міжстатевій поведінці молоді ранньоюнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1993
Колич.характеристики :153 с.: табл.
Коллективы : Інситут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 122-142.
УДК : 159.922.8:316.752:176+37.015.31:176 + 159.922.8:316.752:176 + 37.015.31:176
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Поведінка
Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодь
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ранньоюнацька молодь--міжстатева поведінка--ціннісні орієнтації--міжстатеве спілкування--статевий інтерес
Аннотация: У дисертаційному дослідженні поглиблено наукові знання про зміст ціннісних орієнтацій особистості у старшому шкільному віці, їх регулятивні можливості. Виявлені загальні тенденції детермінації міжстатевої поведінки молоді, її залежність від статево-вікових характеристик та досвіду статевих взаємин. Виявлені відмінності у змісті та структурі ціннісних орієнтацій старшокласників залежно від характеру міжстатевих взаємин. Встановлений зв'язок ціннісних орієнтацій з мотиваційно-емоційним ставленням до факторів, що обумовлюють міжстатеві стосунки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955+316.752/М 82 рукописный текст
Автор(ы) : Москвіна, Валентина Валентинівна
Заглавие : Ціннісно-смислові установки як фактор регуляції індивідуальногоінтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1994
Колич.характеристики :152 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології і АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-152.
УДК : 159.955+316.752 + 159.955 + 316.752
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Ціннісні орієнтації-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--когнітивні стилі--ціннісно-смислові установки--розум--емпіричні типи
Аннотация: В дослідженні розроблена модель індивідуальногоінтелекту з точки зору його функціональної відповідності рівням життєдіяльності людини, виявленні впливу ціннісно-смислових установок на індивідуальні особливостіінтелекту конкретної особистості. Створена типологія індивідуальних відмінностейінтелектуального функціонування, визначених характером ціннісно-смислових установок. Розроблено нові методичні засоби та схеми дослідженняінтелекту людини.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:316.752/Н 19 рукописный текст
Автор(ы) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Заглавие : Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.31:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісне ставлення
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісне ставлення--студенти-психологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації--ставлення до життя
Аннотация: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописный текст
Автор(ы) : Островська, Катерина Олексіївна
Заглавие : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8/П 16 рукописный текст
Автор(ы) : Панченко, Світлана Миколаївна
Заглавие : Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :277 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 222-236.
УДК : 159.922.7/.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--психологічна освіта--життєве самовизначення--життєві цілі--ціннісні орієнтації--самосвідомість
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8/П 19 рукописный текст
Автор(ы) : Пасічняк, Руслана Федорівна
Заглавие : Психологічні особливості особистісного самовизначення старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 1999
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 142-159.
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісність-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісне самовизначення--ціннісні орієнтації--ціннісно-смислова сфера--соціокультурні умови життєдіяльності
Аннотация: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного самовизначення старшокласників, його змісту, умов ефективності. Показана обумовленість особистісного самовизначення старшокласників соціокультурними умовами життєдіяльності, розкрита динаміка розвитку ціннісних орієнтацій підростаючої особистості, обґрунтовуються показники психологічного забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 39023
Число посетителей 884
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя