Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітнє середовище<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922/Т 48 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Тамара Володимирівна
Заглавие : Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :452 с.: табл., рис. + 1( додатки)
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 410-452.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітній простір--освітнє середовище--психологічний простір--неперервність освіти--життєвий простір--суб'єкт освітньої діяльності
Аннотация: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 155.9/Б 24
Автор(ы) : Барабаш О. Ю.
Заглавие : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 7-14 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
УДК : 155.9
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічна адаптація--освітнє середовище--збагачене освітнє середовище--креативність--підліток--умови навчання
Аннотация: У статті надано стан розробленості в психологічній і педагогічній літературі проблеми умов і можливостей розвитку креативності в підлітковому віці в контексті їх зв'язку з процесом адаптації до нових або змінюваних умов навчання. Визначено поняття "збагачене освітнє середовище". Представлені результати дослідження впливу різних аспектів збагаченого освітнього середовища на розвиток креативності підлітків.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/К 66
Автор(ы) : Корольов Д. К.
Заглавие : Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63: рис. (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК : 159.928
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--вища освіта --інтелектуальна обдарованість --освітнє середовище--розвивальний потенціал--методика оцінювання
Аннотация: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Н 59
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Содержание : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/С 59
Автор(ы) : Соколюк, Анна Олександрівна
Заглавие : Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 57-64 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--самодетермінація--самореалізація--професійне становлення--тренінг
Аннотация: Запропонована комплексна тренінгова програма психологічного сприяння самодетермінації професійного становлення студентів ВНЗ. Викладено ключові ідеї самодетермінації професійного становлення особистості.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153.6/П 86
Заглавие : Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі : методичний посібник
Выходные данные : Київ, Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015
Колич.характеристики :144 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Цена : 19 грн.
УДК : 153.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--освітнє середовище--обдарованість особистості
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Kostiuk O. V.
Заглавие : Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 750-760 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
УДК : 159.982
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): трилінгвізм--невротизація--освітнє середовище--студенти-медики--адаптація до освітнього простору
Аннотация: У статті розглядається проблема формування системи другої іноземної мови за наявністі вже сформованих двох (рідної та першої іноземної) у студентів іноземців з позиції особистісного підходу, зокрема - генетико-психологічного.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Янковчук, Марина Миколаївна
Заглавие : Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітній простір--освітнє середовище--суб'єкт освіти
Аннотация: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Семенова, Римма Олександрівна
Заглавие : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст.1. - С. 5-14 (Шифр 153.6/А 43-252193)
Примечания : Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--психічна реальність--освітнє середовище--освітні технології--творчий акт--проблемно-розвивальна ситуація
Аннотация: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 373/К 63
Автор(ы) : Зарецька, Ольга Олександрівна
Заглавие : Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання
Коллективы : Ін-т модернізації змісту освіти МОН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86
Место публикации : Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії: Збірник наукових праць/ Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 215-218. - ISBN 978-617-7021-46-8 (Шифр 373.013/К 63-199029). - ISBN 978-617-7021-46-8
Примечания : Бібліогр.: с. 218 (9 назв)
УДК : 373
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--особистісне зростання--середовище--виховна система--смисл
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Корольов, Дмитро Констянтинович
Заглавие : Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 46-61 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--освіта обдарованих учнів і студентів--розвиток обдарованості
Аннотация: У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Мельник, Мирослава Олексіївна
Заглавие : Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 297-308 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--розвиток обдарованості--компетентність
Аннотация: Стаття присвячена ролі освітнього середовища в становленні інтелектуально обдарованої особистості.Аналізуються специфічні ознаки дитячої обдарованості та характеристики освітнього середовища для обдарованих.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Науменко, Ольга Степанівна
Заглавие : Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна обдарованість--соціальні здібності--освітнє середовище--розвивальне освітнє середовище
Аннотация: В статті розкрита структура соціальної обдарованості, зокрема, її компоненти, для розвитку яких сенситивним є молодший шкільний та підлітковий вік; визначені основні функції розвивального середовища для соціально обдарованих молодших школярів та підлітків.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелектуальна обдарованість--підлітковий вік--освітнє середовище--психологічна безпека--розвивальне середовище--соціальні взаємовідносини
Аннотация: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Сніжна, Марина Анатоліївна
Заглавие : Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 420-437 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--образотворча обдарованість--обдаровані діти--обдарована молодь
Аннотация: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків у європейських країнах, США та Україні.Здійснено порівняльний аналіз організації освітнього середовища в європейських середніх спеціалізованих школах мистецтв та українських спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням мистецьких предметів.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Коломієць Л. І.
Заглавие : Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 159-169 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
УДК : 378:[159.923:502/504]
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): система "особистість-середовище"--освітнє середовище--екологічність--екологічне освітнє середовище--вища освіта--професійна підготовка--первинна професіоналізація майбутніх фахівців
Аннотация: У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття "освітнє середовище", визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Розкрито сутність екологічності освітнього середовища крізь призму новітніх підходів і парадигм (екогуманітарної, екопсихологічної, екофасилітуючої тощо).
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/154/О-64
Автор(ы) : Чуйко, Олена Василівна
Заглавие : Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Место публикации : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 84-90 (Шифр 153/154/О-64-819279316)
Примечания : Бібліогр.: с. 89-90 (14 назв)
УДК : 159.9:005
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): кафедра--моделі управління кафедрою--освітнє середовище--місія кафедри--кафедральна команда--професійні практики
Аннотация: Стаття розкриває управлінські підходи до формування і розвитку інноваційного середовища на кафедрі, спрямованого на забезпечення і особистісно-професійний ріст суб’єктів освітньої діяльності: студентів та викладачів. Формулюються основні принципи діяльності управління кафедрою в парадигмі моделі організаційного розвитку. У цьому контексті розкриваються місії і принципи функціонування кафедри; виокремлюються головні функції, спрямовані на концепцію розвитку кафедри; формулюються стратегічні завдання і план оперативних дій; принципи побудови кафедральної команди; розкриваються особливості стимулювання розвитку персоналу з урахуванням професійного саморозвитку; визначаються можливості упровадження рефлексивно-аналітичних форм контролю і оцінювання етапів просування розвитку кафедри.
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/154/П 86
Заглавие : Психолого-педагогічне забезпечення соціально-психологічного клімату в колективі: навчально-методичний комплекс спецкурсу для слухачів інституту післядипломної педагагічної освіти : методический материал
Выходные данные : Київ: Міленіум, 2017
Колич.характеристики :48 с.
Коллективы : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
ISBN, Цена 978-966-8063-79-56: 8.00 грн.
УДК : 316.45+316.647.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія
Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-психологічний клімат--колектив--освітнє середовище--групова взаємодія--групові конфлікти
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.33+378(04/Г 12-795705558 рукописный текст
Автор(ы) : Габа, Ірина Миколаївна
Заглавие : Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :221 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-194 (218 назв)
УДК : 159.923.33+378(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--розвивальний потенціал--суб'єкт освітнього середовища--особистість--соціально-психологічний клімат--педагогічна взаємодія
Аннотация: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.33+378(04/Г 12-618124971 рукописный текст
Автор(ы) : Габа, Ірина Миколаївна
Заглавие : Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 16-17 (15 назв)
УДК : 159.923.33+378(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітнє середовище--розвивальний потенціал--суб'єкт освітнього середовища--особистість--соціально-психологічний клімат--педагогічна взаємодія
Аннотация: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 26.06.2024
Число запросов 85614
Число посетителей 1545
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя