Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (97)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітній процес<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугерко, Ярослава Миколаївна
Заглавие : Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК : 37.017.92/93-057.875
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовна культура--освітній процес--соціокультурний духовний простір--внз--ціннісне самовизначення--духовно-творчий потенціал--духовний саморозвиток
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9(075.85)/Ц 57
Автор(ы) : Цивильская, Екатерина Анасьевна
Заглавие : Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 728-740 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
УДК : 159.9(075.85)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінка--молодші школярі--інтелектуальний розвиток--нормативна ситуація--інтелектуальна недостатність--психіка--культура особистості--соціальна інтеграція--освітній процес
Аннотация: У статті відображено результати експериментального дослідження особливостей використання молодшими школярами з нормою і патологією інтелектуального розвитку правил у нормативній ситуації; виявлення кореляційних взаємозв'язків між правилами й віковими новоутвореннями.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Біла І. М.
Заглавие : Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 26-35 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технологічний підхід--освітній процес--творче мислення--технологія розвитку творчого мислення--творча задача
Аннотация: У статті розглядається технологічний підхід до розвитку твочого мислення особистості. Він передбачає особистісно-орієнтоване навчання, яке визначає зміщення акценту з інформаційно-гностичного підходу на розвивальний та діяльнісний, в основі якого формування особистості, здатної до активної творчої діяльності, розв'язування задач, творчого, критичного мислення. Технологія розвитку творчого мислення, яка передбачає керівництво процесом навчання, організацію та мотивацію пізнавальної діяльності учнів і контроль цієї діяльності, включає педагогічне цілевизначення, змістовні, інформаційно-предметні і процесуальні аспекти, спрямовані на засвоєння і діагности якості освітнього процесу. Ефективним розвивальним та діагностичним інструментарієм визначення якісної оцінки творчої мисленнєвої діяльності на всіх етапах онтогенезу є евристичні, проблемні, дослідницькі творчі задачі. Результатом впровадження в освітній процес технології розвитку творчого мислення є формування творчої особистості - суб'єкта діяльності, який виявляє розвинені творчі здібності, творчу мотивацію, творчі вміння, що забезпечують йому здатність породжувати якісно нові ідеї та цінності, а також сприяють саморозвитку та прогресу суспільства.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Губенко О. В.
Заглавие : Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 96-97 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 96-97 (11 назв)
УДК : 159.956.2
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення учнів--переструктурування--інтелект--обдарованість--освітній процес--розвиток
Аннотация: У статті аналізується такий важливий механізм творчості як переструктурування. Механізм переструктурування пов'язаний із частковою або комплексною перебудовою знань. Висвітлюються методологічні і практичні аспекти комплексного підходу до розвитку творчого мислення школярів за допомогою механізму переструктурування гештальту. Доводиться, що евристичні методи навчання долають протиріччя між цілями і методами освіти, що існують в практиці навчального процесу. Вони сприяють його гуманізації й допомагають виховати у дітей авторську позицію творця нових знань. Розглядається досвід застосування авторського курсу з розвитку творчого мислення учнів середнього та старшого шкільного віку "Сходинки до творчості". Розкриваються психодидактичні основи побудови шкільного розвиваючого курсу, які націлені на поетапний розвиток творчого мислення дітей і актуалізацію вищих креативних проявів інтелекту.
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 37313
Число посетителей 1253
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя