Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=особистісна взаємодія<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 155/П 86
Заглавие : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Выходные данные : Б.м., 2018
Колич.характеристики :280 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Цена : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметные рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Содержание : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 114953
Число посетителей 1013
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя