Поисковый запрос: <.>K=особистісна ефективність<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
| Дригус М.Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології. -Київ,[Ніжин]:[ПП Лисенко М. М.], 2020,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13.-С.107-115
|
>2.
| Дригус М. Т. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.88-97
|
>3.
| Дригус М. Т. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.77-85
|
>4.
| Мусіяка Н. І. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.199-208
|
>5.
| Мусіяка Н. І. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/Н. І. Мусіяка, // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.211-218
|
>6.
| Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі/Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - 2015
|
>7.
| Яворська-Вєтрова І. В. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.254-262
|
>8.
| Яворська-Вєтрова І. В. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/І. В. Яворська-Вєтрова // Проблеми загальної та педагогічної психології. -Київ:Гнозіс, 2013,N Т. 15, ч. 2.-С.232-241
|
>9.
| Яворська-Вєтрова І. Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів/І. Яворська-Вєтрова // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2019,N Вип. 44.-С.368-394
|
|