Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісна ефективність<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Я 22
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--уявлення про себе--модальність--особистісна ефективність--рівень навчальних досягнень
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Д 74
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/М 11
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 199-208 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--особистість--локус контролю--особистісна ефективність--оцінкові ставлення
Аннотация: Представлено результати дослідження оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школярів у системі "Я - Я" та "Я - учіння". Розкрито особливості становлення архітектоніки різновидів оцінки причин власних шкільних невдач у школярів з різною особистісною ефективністю.Всатановлено зв'язок між особливостями становлення оцінки учнем причин власних невдач, що репрезентується у відповідному локусі контролю, та особистісною ефективністю в учнів молодшого та середнього шкільного віку.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна ефективність--молодший шкільний вік--підлітковий вік
Аннотация: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(ы) : Балл , Георгій Олексійович, Дригус, Марія Трохимівна, Мусіяка, Наталія Іванівна, Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Заглавие : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2015
Колич.характеристики :161 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--особистісна ефективність--онтогенез--психологічні механізми--рефлексивний механізм--оцінковий механізм--мікрогенез
Содержание : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі/ Г. О. Балл. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів/ М. Т. Дригус. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Концептуальні парадигми самоефективності особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--розвиток--саморозвиток--ефективність--особистісна ефективність--самоефективність--психічний розвиток--внутрішні умови
Аннотация: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна,
Заглавие : Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 211-218 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--детермінанти--онтогенетична динаміка--особистісна ефективність--особистість--самооцінка
Аннотация: У статті представлено результати експериментального дослідження прогностичної самооцінки як детермінанти особистісної ефективності школяра. Розкрито особливості макрогенези архітектоніки прогностичної самооцінки у школярів з різною особистісною ефективністю. З’ясовано макрогенетичні тенденції становлення прогностичної самооцінки на різних етапах онтогенезу. Зафіксовано зниження адекватності прогностичної самооцінки на межі переходу школярів від початкової до основної школи, що свідчить про труднощі адаптації п’ятикласників з високою та середньою особистісною ефективністю. Встановлено деструктивні тенденції становлення прогностичної самооцінки низькоефективних учнів молодшого та середнього шкільного віку.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 68
Автор(ы) : Яворська-Вєтрова, Ірина
Заглавие : Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 368-394 (Шифр 15(06)/П 68-044202775)
Примечания : Бібліогр.: с. 386-392 (25 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--рефлексивність--особистісна ефективність--інтрапсихічна рефлексія--інтерпсихічна рефлексія--психологічний механізм
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Дригус М.Т.
Заглавие : Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 107-115 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--саморозвиток --професійне самовизначення--особистісна ефективність--психологічне благополуччя
Аннотация: У статті здійснено аналіз "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення фундатора сучасної вітчизняної психології Г.С. Костюка. З'ясовано синергійне розкриття ученим психологічного змісту проблеми професійного самовизначення, а також унікальність її бачення - у парадигмі "джерела її особистого щастя". Наголошено, що у процесі психологічного аналізу проблеми професійного самовизначення Г.С. Костюк окреслив важливі спектри "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у просторі професійного самовизначення. Акцентовано на значущості ідеї Г.С. Костюка "творення самого себе" - ідеї саморозвитку в процесі вільного особистісного професійного самовизначення.
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 100425
Число посетителей 755
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя