Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісна рефлексія<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+378-057/В 31-476382 рукописный текст
Автор(ы) : Веремчук, Анна Миколаївна
Заглавие : Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2009
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-212.
УДК : 159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна рефлексія--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--метарефлексія--рефлективна позиція--рефлексивний досвід --рефлексивно організована діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:331.102/Д 47-647826 рукописный текст
Автор(ы) : Димченко , Наталія Станіславівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2010
Колич.характеристики :291 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-185.
УДК : 159.955.4:331.102.24-057.212
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна рефлексія
Педагогіічна психологія-- Менеджери-економісти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна рефлексія--потребово-мотиваційна сфера--емпатія--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--соціально-перцептивний тренінг--ділова гра--спрямованість особистості--когнітивна складність особистості
Аннотация: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів. У роботі проказано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, який детермінується впровадженням в навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, я ка вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, спецсемінарів для викладачів та семінарів-практикумів-для студентів-з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у майбутніх менеджерів-економістів. Висвітлено, що рівень розвитку професійної рефлексії майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною та інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація професійної рефлексії майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості, що досягається через організацію тренінгової роботи та проведення зі студентами спеціально-розроблених ділових ігор.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+378-057/Ш 23-674269 рукописный текст
Автор(ы) : Шапошникова , Юлія Геннадіївна
Заглавие : Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :233 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-201.
УДК : 159.955.4+378-057.875:159.9-051 + 159.955.4 + 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практичний психолог--професійне становлення--особистісне ставлення--рефлексія--особистісна рефлексія--професійна діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/К 63-535016 рукописный текст
Автор(ы) : Комар, Таїсія Василівна
Заглавие : Особистісна рефлексія як чинник соціального становлення підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-196.
УДК : 159.922.73-053.6+159.955.4 + 159.922.73-053.6 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Соціальне становлення
Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна рефлексія--соціальне становлення--підлітки--експеримент--особистісний розвиток
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії як чинника соціального становлення підлітків. У роботі поглиблюється уявлення про механізми та психологічні особливості становлення рефлексії підлітків. Деталізовано механізми засвоєння соціальних цінностей і їхнє залучення до процесу рефлексії. Виявлено структурне місце рефлексії в загальній системі самосвідомості підлітків. Також з'ясовано можливість використання спеціальних інструментальних засобів з метою формування умінь і навичок рефлексії та їхнього виявлення в діяльності. З'ясовано вплив особистісно-рефлексивного чинника на засвоєння та діяльнісне вираження соціальних норм.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописный текст
Автор(ы) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+37.015./С 12-632890 рукописный текст
Автор(ы) : Сабо, Анна Юрьевна
Заглавие : Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :194 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-190.
УДК : 159.955.4+37.015.3:159,954 + 159.955.4 + 37.015.3:159,954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--музична творчість--художня творчість--творче сприймання--особистісна рефлексія--спільна діяльність--комунікація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописный текст
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Аннотация: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Колич.характеристики :264 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Турбан В. В.
Заглавие : Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 319-320 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 319-320 (10 назв)
УДК : 159.9:378-053
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фрустрація--особистісна рефлексія--деструктивні наслідки--життєдіяльність особистості
Аннотация: У статті аналізується подолання деструктивних наслідків, пов'язаних із фрустраційним станом, як чинником небезпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості. Описано багатоманітні прояви фрустрації. Показано, що адаптаційний характер фрустрації, а також його становий характер, в основі якого перебуває здатність до самозбереження, унеможливлюють розвиток та життєдіяльність особистості, при цьому, уявлення особистості про самообмеження детермінується соціокультурними нормами. Останні, в свою чергу, набувають репрезентації в дискурсах. Доведено, що подолання деструктивних наслідків, які пов'язані з фрустраційним станом, неодмінно потребують актуалізації механізмів, особистісної рефлексії
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Турбан В.В.
Заглавие : Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 381-396 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
УДК : 159.923-053.33.01
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фрустрація--тривога--страх--особистісна рефлексія--деструктивні наслідки--самоактуалізація
Аннотация: У статті аналізується подолання особистістю деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом через призму самоактуалізації. Описані багатоманітні прояви фрутрації, тривоги та страху. Показано, що адаптаційний характер фрустрації, тривоги та страху та їх становий характер, в основі якого перебуває здатність до самозбереження, унеможливлюють самоактуалізацію особистості, при цьому, уявлення особистості до самообмеження детермінується соціокультурними нормами. Останні, у свою чергу, набувають репрезентації у дискурсах. Доведено, що подолання диструктивних наслідків, які пов'язані із фрустраційним станом, тривогою та страхом неодмінно потребують актуалізації механізмів особистісної рефлексії.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Примачок Л.Л.
Заглавие : Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 276-290 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
УДК : 925:159.924-10-132
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саногенна рефлексія--професійна рефлексія--метарефлексія--метапізнання--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--цілісний образ я
Аннотация: В статті виокремлено структурні компоненти професійної рефлексії фахівця з фізичної реабілітації. Описано особливості функціонування метапізнання з точки зору організації метакогнітивного досвіду індивіда. Виділено складові метарефлексії фахівця з фізичної реабілітації. Проаналізовано процеси метапізнання і сантогенної рефлексії особистості з огляду на категорію психічних станів, розкрито особливості їх функціонування. Зазначено, що професійна рефлексія фахівця з фізичної реабілітації вміщуватиме такі компоненти: особистісна рефлексія; інтелектуальна рефлексія; метарефлексія. Запропоновано поняття "саногенної рефлексії", яка розуміється авторкою статті як процес переосмислення суб'єктом змістів своєї свідомості в змінених станах свідомості, що є механізмом інтеграції Я-концепції особистості. Цей процес породжує найбільшою мірою цілісний образ Я і нові реорганізовані ставлення індивідів до суб'єктивної та об'єктивної реальності. Як суто психотерапевтична технологія саногенна рефлексія являє собою рефлексивну роботу з самими процесами рефлексії, мета якої переосмислення особистісних патогенних стереотипів, що призводять до мобілізації ресурсів "Я" для досягнення бажаної для суб'єкта психотрансформації.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Е.З., Хупавцева Н.О.
Заглавие : Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 5-15 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 14 (8 назв)
УДК : 159.913-06.17’89
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фасилітація--фасилітативна міжособистісна взаємодія--соціальний інтелект--прогностична компетентність--комунікативна компетентність--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія
Аннотация: В статті показано, що фасилітативна взаємодія учителя та учнів великою мірою зумовлюється соціальним інтелектом педагога. Доведено, що соціальний інтелект є складним структурним утворенням, що складається з ряду мисленнєвих здібностей, які безпосередньо або опосередковано пов'язані з виконанням певної діяльності та особистісними характеристиками. Визначено, що соціально-психологічними чинниками становлення соціального інтелекту особистості можна вважати точність розуміння інших людей, адекватність інтерпретації та прогнозування, індивідуальні властивості нервово-психічного стану і, нарешті, - соціальні фактори оточуючого середовища, рівень адекватності та успішності здійснення соціальної фасилітативної міжособистісної взаємодії. Показано, що суб'єкти з високим рівнем розвитку соціального інтелекту здатні отримувати максимум інформації стосовно поведінки людей, розуміти мову невербального спілкування, висловлювати адекватні й точні судження про людей, успішно прогнозувати їх поведінкові реакції в заданих ситуаціях, виявляти далекоглядність у взаємостосунках з іншими, що сприяє успішній соціальній адаптації суб'єктів. Ці чинники також великою мірою зумовлюють ефективну фасилітативну взаємодію вчителя та учнів на уроках в середніх освітніх закладах. Наголошено, що сам по собі рівень розвитку соціального інтелекту ще не є гарантією продуктивності соціальної поведінки особистості. В основі соціальної дезадаптації мають бути покладені деякі психологічні особливості, такі як невротизація особистості, акцентуації характеру, особливості мотиваційної та ціннісно-смислової сфери, негативні настановлення та інші характеристики, які можна та слід виявляти за допомогою відповідних психодіагностичних методик. Показано, що люди з високим рівнем розвитку соціального інтелекту, як правило, відрізняються здатністю до здійснення успішної комунікації. Такі індивіди характеризуються контактністю, відкритістю, тактовністю, доброзичливістю і сердечністю, прагненням до психологічної близхкості в спілкуванні. Високий рівень соціального інтелекту пов'язаний з неабияким інтересомдо соціальних проблем, з потребою впливати на інших, що нерідко поєднується з високорозвиненими організаторськими здібностями. Люди з високим рівнем розвитку соціального інтелекту, як правило, мають чітко виражений інтерес до пізнання самого себе, здатність до рефлексії тощо. Розроблено структурно-функціональну модель становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів. Відповідно до цілей структурно-функціональної моделі було передбачено розв'язання наступних задач: а) розвиток потенційних здібностей, включених до структури соціального інтелекту педагога, актуалізація аспектів соціального інтелекту майбутніх фахівців; б) розвиток фукнцій соціального інтелекту, які забезпечуватимуть адекватне розуміння фахівцем самого себе та міжособистісної взаємодії оточуючих; в) фасилітація становлення проностичної та комунікативної компетентності педагога з метою формування цілісної структури соціального інтелекту фахівця; г) фасилітація розвитку особистісної та інтелектуальної рефлексії майбутніх педагогів. Все це сприяє здійсненню ефективної фасилітативної міжособистісної взаємодії.
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 35103
Число посетителей 805
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя