Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (25)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.
316.628
Я 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Текстььь] / С. М. Янкевич // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
УДК

фывфывфыв:
особистість -- духовність -- моральність -- цінності -- мотив -- особистісний розвиток
Аннотация: Охарактеризовано стан дослідження духовності, її видів і проявів в контексті професійного становлення майбутніх психологів та соціальних педагогів. Проаналізовано праці вчених із проблематики духовного становлення особистості. Виділено чинники духовної готовності фахівців освітньої галузі до психолого-педагогічної роботи із соціально дезадаптованими підлітками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

2.
159.923.2
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
учіння -- суб'єкт навчання -- особистісний розвиток -- самореалізація
Аннотация: У статті розглядаються ідеї Г.С. Костюка стосовно витоків саморуху особистості, чинників саморозвитку та самодетермінації особистості. Здійснено аналіз праць Г.С. Костюка, де розкриваються питанняонтогенезу особистості, структури та рушійних сил розвитку особистості, ролі навчання та виховання в детермінації саморозвитку особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

3.
159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текстььь] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Аннотация: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

4.
159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текстььь] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Аннотация: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі [Текстььь] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 217-228. - Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
інвалідність -- бар'єр відчуження -- психодрама -- психодраматична група -- протагоніст -- особистісний розвиток -- інтеграція -- бондінг
Аннотация: Стаття присвячена аналізу проблеми інвалідності, зокрема бар'єра відчуження, який не дозволяє інвалідам повноцінно розвиватися в суспільстві. В роботі демонструється випадок із психодраматичної практики


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професійне становлення -- професійний розвиток -- самодетермінація -- особистісний розвиток
Аннотация: Проаналізовано психологічні чинники професійного становлення особистості. Визначено особистісні основи професійного становлення особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

7.
615.34
Г 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу [Текстььь] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 88-108. - Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
смисл особистісного існування -- особистісний розвиток -- екзистенційно-гуманістичний підхід -- метод семантичного диференціалу -- діалог -- психологічна допомога
Аннотация: Аналізується наукова література з проблеми психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування на основі екзистенційно-гуманістичного підходу. Обговорюються результати методу семантичного диференціалу. Описано особливості діалогу між психологом і клієнтом як умови для відкриття людиною смислу власного існування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. : табл. - Бібліогр.: с.16-18 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
153/154
Б 81


    Бондарчук, О. І.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Текст] : монографія / О. І. Бондарчук. - Київ : Науковий сівт, 2008. - 318 с. - ISBN 978-966-675-552-3 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Соціальна психологія
   Організаційна психологія

фывфывфыв:
особистісний розвиток -- професійна діяльність -- керівники загальноосвітніх навчальних закладів

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гурлєва, Т. С.
    Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта [Текст] / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 107-117
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
цінності і смисли -- ціннісно-смисловий вибір -- особистісний розвиток -- самовизначення -- юнацький вік -- пріоритети психологічної допомоги
Аннотация: Стаття присвячена особливостям ціннісно-смислової сфери вітчизняної молоді в умовах шорокої розбіжності ціннісних орієнтирів у сучасному суспільстві. Здатність юнацтва до свідомого та відповідального ціннісно - смислового вибору розглядається як визначально у площині особистісного розвитку, вирішень питань самовизначення та життєвого вибору. Окреслені пріоритети психологічної допомоги (індивідуальної та групової) юіній особистості при укладенні процесу ціннісно-смислового самовизначення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Журавльова, Н.Ю.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.922:331.102.24]:61-051(043.5)
С 50


    Сміла, Наталія Володимирівна.
    Особливості психологічної готовності майбутнього лікаря до професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сміла ; наук. керівн. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 216-235 (181 назва). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна діяльність -- психологічна діагностика професійної готовності -- психологічна готовність -- професійне становлення лікаря -- компетентність -- моральна зрілість -- особистісний розвиток -- емпатія
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено теоретико - методологічному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічної готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності з урахуванням її компонентів, факторів та стадій розвитку. В роботі теоретично обґрунтовано основні стадії становлення психологічної готовності до професійної діяльності з урахуванням основних вікових особливостей майбутніх фахівців. Зокрема, виділено стадії: первинні уявлення про професійну д іяльність, нормативні уявлення, зосереджене опанування професією, корекція професійних уявлень. Розроблено структуру психологічної готовності лікаря до здійснення професійної діяльності, що включила в себе такі п’ять компонентів: професійно - інтелектуальний , комунікативний, вольовий, моральний, нервово - психічний. Зміст та сутність визначних компонентів підтверджено з використанням методу експертних оцінок. За допомогою емпіричного дослідження виявлено особливості та фактори розвитку психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів. Визначено, що всі компоненти готовності розвиваються поступово і досягають свого максимуму в період безпосередньої адаптації до професійної діяльності. Через узагальнення результатів факторного аналізу визначено фактори розвитку психологічної готовності лікарів до професійної діяльності на різних етапах її становлення. Окреслено перспективи та напрямки майбутніх досліджень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
   159.922.7(072)
   Н 28


   
    Наративні практики самопроектування [Електроний ресурс] : мето­д. рек. / [Н. В. Чепелєва, О. В.За­зим­ко, О. М. Шиловська]; за ред. Н. В. Чепелєвої . - Київ : [б. и.], 2019. - 44 с. - ISBN 978-617-7745-05-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Самопроектування особистості--Україна--Монографія
фывфывфыв:
самопроектування -- наративні практики -- особистісний розвиток -- дискурсивні технології -- молодші школярі -- юнаки -- підлітки
Аннотация: Методичні рекомендації присвячені характеристиці наративних практик самопроектування дітей та молоді з метою розвитку в них здатності до особистісного саморозвитку, самодетермінації, самореалізації, індивідуальної відповідальності за власні вчинки та долю суспільства в цілому. У змісті методичних рекомендацій надається теоретичне обґрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Висвітлюються особливості застосування наративних практик людиною у процесі здійснення власного життєвого та особистісного проектів. Запропоновано новий підхід до розвитку здатності дитини до самопроектування у молодшому шкільному та підлітковому віці. Схарактеризовано наративні практики, які сприяють розширенню можливостей особистісного розвитку осіб юнацького віку. Методичні рекомендації адресовані викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, вчителям, батькам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Шиловська , Олена Миколаївна; Чепелєва, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

13.
15(08)
А 43


    Дружиніна, І. А.
    Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
професійне становлення психолога -- етапи професіоналізації -- професійно важливі якості -- ідеальна модель психолога -- особистісний розвиток -- професійна самоідентифікація -- психологічний супровід професійної підготовки
Аннотация: У статті автори аналізують основні теоретичні підходи до визначення професійної підготовки психологів і моделі особистості фахівця. Докладно висвітлено варіанти уявлень про професійно важливі якості психолога. На основі узагальнення багаторічного досвіду викладання дисциплін циклу професійної підготовки розглянуто закономірності і проблеми професійного становлення психологів на молодших курсах навчання у ЗВО. Етапи професійної підготовки розглядається у якості визначального для реалізації психолога у професії, подальшого особистісного та професійного розвитку; стверджується, що компетентний психологічний супровід саме на цьому етапі здійснюється найефективніше та забезпечує наочні результати.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савуляк, В.О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.923.2+159.964.21/.22
М 17


    Максименко, Елена Георгиевна.
    Психология самодепривации личностного развития субъекта [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Е. Г. Максименко ; наук. конс. Е. И. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Киев, 2017. - 705 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 479-532. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
фывфывфыв:
депривація -- самодепривація -- суб'єкт -- особистісний розвиток -- неадаптивність -- почуття порушеної залежності -- фіктивна ідентичність -- самоактуалізація
Аннотация: У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження сутності, форм прояву, чинників і механізмів самодепривації особистісного розвитку суб'єкта, специфіки, механізмів та умов психологічної корекції її наслідків, забезпечення яких сприятиме особистісному розвитку суб'єктів в бік самоактуалізації. Емпірично досліджено змістовно-процесуальні компоненти феномена самодепривації, фактори формування, механізми функціонування та форми прояву в онтогенезі. Розроблено програму глибинної психокорекції самодепривації особистісного розвитку суб'єкта, відновлення його суб'єктності, доведено ефективність її використання у системі вищої освіти та підвищення кваліфікації практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Елена Ивановна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.923.2(043.3)
Л 68


    Лобунько, Вероніка Сергіївна.
    Самоствердження як психологічний чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. С. Лобунько ; наук. кер. В. Г. Панок ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (13 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
самоствердження -- дошкільний вік -- стратегії самоствердження -- вікові та ґендерні особливості -- конструктивне самоствердження -- особистісний розвиток
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових підходів щодо вивчення феномену самоствердження у психології. Зазначаєтьс я, що самоствердження дитини дошкільного віку визначається рівнем її самостійності, впевненості у собі, допитливості, комунікативності, співпер еживанн я і співучасті , позитивною оцінкою себе та власних можливостей, авторитетом серед ровесників . Об ґ рунт о вано критерії оцінки, відповідні ним показники, рівні і стратегії самоствердження дітей дошкільного віку. Емпіричним шляхом встановлено, що більшість дітей демонструють деструктивно - домінантну та інертну стратегії самоствердження. Аналіз вікових і ґ ендерних ос обливостей самоствердження засвідчив наявність певних відмінностей: у хлопчиків молодшого дошкільного віку переважає деструктивно - домінантна та деструктивно - адаптаційна стратегії у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна і деструктивно - домін антна стратегії ; у хлопчиків старшого дошкільного віку спостерігається деструктивно - домінантна і деструктивно - адаптаційна стратегії самоствердження у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна та конструктивна . Емпірично досліджено вплив самост вердження на особистісний розвиток дошкільників. Ефективність програми формування конструктивного самоствердження дитини дошкільного віку підтверджено як існими та кількісними змінами показників їхнього самоствердженн я та особистісно го розвитку, що виражаєт ься у підвищенні рівня їхньої впевненості у собі, розкритті та посиленні індивідуальності, самостійності, позитивному сприйнятті себе, наявності позитивних змін в емоційній та мотиваційній сферах, підвищенні рівня контактності, допитливості, зниженні рівня тривожності та агресивності. Кореляційний аналіз отриманих результатів дослідження переконливо довів детермінуючий вплив самоствердження на рівень особистісного розвитку молодших і старших дошкільників. Т ому формування конструктивного самоствердження моло дших і старших дошкільників є важливим і визначальним чинником їхнього особистісного розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15(5А2.2)П
А 43


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці [Текст] / В. В. Завірюха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
мотивація досягнень -- успіх -- уникнення невдач -- особистісний розвиток -- тривожність -- рівень суб'єктивного контролю
Аннотация: У статті розкрито особливості мотивації досягнень на різних рівнях її сформованості. Виявлено особливості становлення та розвитку мотивації досягнення в підлітковому віці. Обгрунтовано, що мотивація досягнень особистості - це комплексний напрям психологічних досліджень, метою якого є виявлення і пояснення складної системи детермінації та самодетермінації успішності діяльності. Розкрито визначену в процесі емпіричних досліджень специфіку мотивації досягнення підлітка, зумовлену сукупністю взаємопов'язаних особистісних параметрів, а також умовами середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
159.9+371.15
Ш 31


    Шахвердова, Алла Петрівна.
    Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. П. Шахвердова ; наук. кер. Н. Д. Хмель ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18 (6 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
навчально-професійна діяльність -- психологічний супровід -- соціальна адаптація -- особистісний розвиток -- саморегуляція -- усвідомлення -- рефлексія
Аннотация: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів - першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції . Арг ументовано, що він є орієнтування м студентів на реф лексування власних особливостей . Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки , як : а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) су б’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Виявл ено значущі кореляційні зв’язки між показниками соціальної адаптації та дезадаптації і показниками психологічних характеристик особистості. Додатні значення кореляцій вказують на вираженість показників адаптації та загальножиттєвої спрямованості, адекватн ості у процесах адаптації, схильності до ризику, занурення у своє «Я», активності процесів саморегуляції. Встановлено достовірні середньогрупові відмінності за показниками адаптації і дезадаптації у співвідношенні з показниками мотивації, факторів особист ості, життєвої задоволеності, подолання важких життєвих ситуацій. В иявлено певну динаміку взаємозалежності між показниками адаптації/ дезадаптації та показниками мотивації, вольових якостей, подолання важких життєвих ситуацій, що дає підставу визначити зазн ачені феномени як компоненти психологічного супроводу соціальної адаптації студентів першого к урсу у вищому навчальному закладі .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Хмель, Наталія Дмитрівна \наук. кер.\; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
15(5А2.2)П
А 43


    Андріюк, Валентина Василівна.
    Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Андріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
моральні норми -- засвоєння -- моральне виховання -- діти старшого дошкільного віку -- поведінка -- особистісний розвиток
Аннотация: У статті розглянуто особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку. Проаналізовано періоди у розвитку морального судження старшими дошкільниками. Показано ефективні методи і прийоми засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

19.
151.60
А 43


    Зарецька, Ольга Олександрівна.
    Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування [Текст] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- провокація текстом -- особистісний розвиток -- нормативна модель -- діалог -- індивідуальний дискурс самопроектування
Аннотация: У роботі запропоновано методику "провокації текстом" для моделювання впливу текстового оточення на процеси самопроектування дорослої особистості. Як підгрунтя для аналізу було використано нормативну модель самопроектування Чепелєвої-Рудницької. Під час апробації методики доведено перспективність цієї технології взагалі і розроблено методики її застосування зокрема, а також зафіксовано підйом рівня від "читача" до "автора практично у всіх учасників пілотажного дослідження. Проте цей феномен потребує моніторингу для впевненості в закріплені нових смислів у смисловому просторі суб'єктів і реальному впливі на процеси самопроектування особистості. Передбачається, що це вимагатиме розробки методичних засобів для пролонгованого спостереження під час моніторингу і проведення експериментальних "зрізів" у певні моменти часу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Тесленко, В. М.
    Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл [Текст] / В. М. Тесленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професіоналізм педагогів -- компетентність -- внутрішні психологічні ресурси -- особистісний розвиток -- екологічний підхід
Аннотация: У статті розглядається синдром професійного вигорання як система когнітивних, афективних та поведінкових чинників. Запропоновано концепцію еко-підходу, що грунтується на трьох положеннях: 1) як частина професійного вибору, що розпочинається вже на етапі професіоналізації; 2) як частина життєвого процесу, успішність якого залежить від гармонізації зовнішніх (мета-соціальних, соціальних, вузькопрофесійних) та внутрішніх (психологічних) ресурсів; 3) як врахування змістового та процесуального аспектів вигорання. Представлено комплекс методик з дослідження внутрішніх психологічних ресурсів професійного вигорання та описано його результати на основі аналізу порівняльних характеристик педагогів освітніх закладів різних форм власності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 37601
Число посетителей 1254
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя