Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1357)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (49)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистість<.>
Общее количество найденных документов : 555
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/М 66-705388 рукописный текст
Автор(ы) : Мітіна, Світлана Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологіні чинники становлення особистості бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :217 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 198-217.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Бездоглядні підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бездоглядні підлітки--дисфункційні сім`ї--соціально-психологічні чинники--особистість--типологія--ресоціалізація
Аннотация: У ході дослідження з"ясовано, що існує взаємозв"язок між соціальними чинниками та властивостями особистості, які детермінують бездоглядність підлітків. Виявлено, що сім"ї, в яких є ризик бездоглядності підлітків, включають не тільки соціально-неблагополучні. а також і зовні благополучні родини, де наявні конфліктні стосунки або до дітей застосовуються хибні типи виховання. Визначені особливості функціонування структурних компонентів особистості бездоглядних підлітків у сфері самосвідомості, мотиваційній та емоційній сферах. З"ясовано, що основними соціально-психологічними чинниками становлення особистості бездоглядних підлітків є: різновид сімейного неблагополуччя, сприйняття підлітком власної життєвої ситуації й уявлень про своє майбутнє, а також специфіка деформації структурних компонентів його особистості. Побудована типологія бездоглядних підлітків з метою визначення оптимального різновиду соціально-психологічної допомоги та форм їхнього подальшого життєвлаштування. Розроблена та апробована методика експрес-діагностики дає змогу практичним психологам здійснити диференційований підхід щодо ресоціалізації бездоглядних підлітків відповідно до типу їхньої бездоглядності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:355.2/М 91 рукописный текст
Автор(ы) : Мул, Сергій Анатолійович
Заглавие : Психологічна готовність персоналу прикордонного контролю до дії в екстремальних умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :218 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-181.
УДК : 159.9:355.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Екстремальні умови
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стрес--особистість--екстремальна ситуація--стресостійкість--чинник--компонент--психологічна готовність
Аннотация: Дисертаційна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню психологічної готовності персоналу до дій в екстремальній ситуації. Загальна кількість досліджувальних становила 294 особи. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні прийоми та результати емпіричного дослідження з проблеми. У дослідженні реалізовано психотехніки фрормування психологічної готовності особистоті, виокремлено чинники подолання сресовиз ситуацій, негативного впливу стресу на персонал прикордонного контролю, проведено якісно-кількісний аналіз актуального рівня розвитку психологічної готовності. Розроблені методики переборення стресових ситуацій, негативного впливу стресу можуть бути використані в психологічній практиці органів охорони державного кордону, підрозділів МНС, МВС,СБУ для формування дослідження внутрішнього стану персоналу та його психологічної готовності до дії в умовах есктремальної ситуації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.923/П 89-706901 рукописный текст
Автор(ы) : Пурло, Олена Юріївна
Заглавие : Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :259 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 231-259.
УДК : 159.923.2+159.923.5+159.928.23
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творчість особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екзистенційна криза--життєтворчість--творча життєва позиція--особистість--життєтворчі стратегії
Аннотация: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.102/Р 39-778185 рукописный текст
Автор(ы) : Ренке, Сергій Олександрович
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :246 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 229-246.
УДК : 159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--професійний образ "я"--самооцінка--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.23:159.92/С 14-195022 рукописный текст
Автор(ы) : Сагань, Іванна Андріївна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій : дис. канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :258 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 198-218.
УДК : 159.947.23:159.922.27(043.3)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Відповідальність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відповідальність--особистість--рівень відповідальності--прояв відповідальності--опанування--рефлексія--локус контроля
Аннотация: На базі проведеного теоретичного аналізу розроблено дві теоретичні моделі: інтеграційної структури відповідальності та прояву відповідальності в умовах складних життєвих ситуацій. У дослідження розкрито, як відповідальність особистості впливає на вибір способу реагування та повендінкив складних життєвих умовах. Зокрема, показано, що прояв відповідальності залежить від: специфіки складної життєвої ситуації та її значення для особистості; самої особистості (її структури та якостей), таких її характеристик як локус-контроль, адаптивність, репертуар стратегії поведінки та реагування, які базуються на попередньому досвіді особистості; рівня її рефлексивності, задоволенності та рівня розвитку, рівня прояву та типу відповідальності. У таких складних життєвих ситуаціях, як втрата роботи та розлучення за ініціативи іншої сторони, частіше опиняються особистості з нижчими рівнями розвитку відповідальності. Ініціатори розлучення та люди, які мають важке захворювання, навпаки, мають достатньо високі показники рівня розвитку відповідальності. Показники параметру реалізації відповідальної поведінки є вищими: а) у тих, хто втратив роботу і має кредит в банку, порівняно з тими, хто не має кредиту; б) у тих, хто нещодавно захворів важким захворюванням порівняно з тими, хто хворів тривалий час; в) у "ініціаторів" розлучення порівняно з "не ініціаторами". Спираючись на результати консультативного етапу дослідження, було розроблено психокорекційну програму "Свідоме прийняття власної відповідальності як ресурс подолання складної життєвої ситуації", яку було спрямовано на роботу з рефлексією відповідальності в складній життєвій ситуації. Вона складається з психокорекійного тренінгу; програми самодопомоги особистості та створення Інтернет-спільноти людей, які опинилися в умовах складних життєвих ситуацій. Повторне тестування підтвердило, що запропонована психокорекційна програма має значний психокорекційний ефект. В результаті проведеного дослідження було виведене поняття "оптимум відповідальності" і з"ясовано, що свідоме прийняття відповідальності на оптимальному для особистості рівні виступає внутрішнім ресурсом успішного опанування складної життєвої ситуації
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.21+316.48/С 18-071332 рукописный текст
Автор(ы) : Санташов, Віктор Іванович
Заглавие : Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :194 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-194.
УДК : 159.964.21+316.482.057.36 + 159.964.21 + 316.482.057.36
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Конфліктна поведінка
Загальна психологія-- Військовослужбовці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конфлікт--психологічні особливості--конфліктна ситуація--конфліктна особистість--військовослужбовці
Аннотация: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5-053.6:8/Б 60-366356 рукописный текст
Автор(ы) : Бігунова, Світозара Анатоліївна
Заглавие : Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2008
Колич.характеристики :325 с.: табл., рис.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 205-225.
УДК : 159.953.5-053.6:81`243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): зорієнтоване навчання--когнітивна складність--особистість--полікультурна компетентність--міжкультурна свідомість--крос-культурна взаємодія
Аннотация: У роботі розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови: а) принцип залучення старшокласників до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; б) принцип врахування особливостей рідної мови; в) принцип формування соціокультурної компетенції; г) принцип формування іншомовної комунікативної компетенції; д) принцип активної комунікації; е) принцип багатовимірності моделі спілкування; є) принцип формування особистісного соціокультурного досвіду. Показано, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює як підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови, так і підвищення когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб"єктного самовизначення учнів; розвиток здатності виявляти толерантність по відношенню до представників інших культур, неупереджено ставитись до різної інформації, бути ідеологічно нейтральним, до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається, до уникання стереотипів у мислення, до усвідомлення себе суб"єктом культури, до здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8:32+316./Б 61-258132 рукописный текст
Автор(ы) : Білоконь , Ігор Вікторович
Заглавие : Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :230 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.922.8:32+316.64 + 159.922.8:32 + 316.64
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-політичні настановлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціально-політичне настановлення--моральне настановлення--макіавеллізм--громадська спрямованість--особистість
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах трансформації соціально-політичної системи країни. На основі новітніх теоретичних уявлень про феномен "соціальне настановлення" розроблено визначення поняття "соціально-політичне" настановлення та модель взаємозв"язку "соціально-політичне середовище-соціально-політичне настановлення". Досліджено зміст та специфіку проявів соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах суперечливої соціально-політичної ситуації. Визначено, що формування соціально-політичних настановлень під впливом суперечливих соціально-політичних норм зумовлює когнітивний дисонанс в сфері свідомості студентів, який найвиразніше проявляється за проросійської політичної орієнтацій. Розкрито механізм редукції когнітивного дисонансу викликаного суперечливістю соціально-політичної ситуації, який полягає у зниженні інтенсивності моральних настановлень, що фіксується як посилення ефекту макіавеллізму серед студентської молоді. Емпірично показано, що моральні настановлення постають стрижнем громадянської свідомості особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-058.86/В 68-853735 рукописный текст
Автор(ы) : Волошок, Олена Вячеславівна
Заглавие : Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-202.
УДК : 159.922.73-058.862+316.362 + 159.922.73-058.862 + 316.362
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Родина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спрямованість особистості--диспозиційна система особистості--детермінанти--соціальний розвиток--особистість--сім`я
Аннотация: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953/Б 23 рукописный текст
Автор(ы) : Бандурка, Ірина Владиславівна
Заглавие : Індивідуально-психологічні особливості пам`яті як фактор успішності професійної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Харків, 2000
Колич.характеристики :185 с.: табл., рис.
Коллективы : Українська інженерно-педагогічна академія (Харків)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.953
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Пам'ять
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фахова пам`ять--юридична діяльність--мнемічна система--метапам`ять--особистість фахівця
Аннотация: Системний аналіз структури і функцій мнемонічної діяльності особистості фахівця дозволяє визначити пам`ять як базову підсистему професійної діяльності, що забезпечує збереження її мотиваційно-цільового вектора, відбір і переробку сприйманої інформації, її збереження і використання в рішенні пізнавальних задач. При цьому загальні закономірності функціонування пам`яті завжди виявляються і індивідуальній формі, а показники її успішності завжди показують значну варіативність при рішенні однорідних професійних задач. Аналіз індивідуальних расходжень у продуктивності професійної пам`яті дозволяє виділити дві основні групи факторів, що детермінують варіативність у показниках успішності рішення пізнавальних і мнемонічних задач. До об`єктивних факторів варто віднести: предметний зміст і міру труднощів пропонованих задач; до суб`єктивних факторівможна віднести властивості особистості фахівця: професійний досвід, що зберігається в довгостроковій пам`яті; сформованість способів добору і логічної переробки сприйманої інформації в оперативній пам`яті, професійно-мотиваційні установки та ін.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/Б 43-361905 рукописный текст
Автор(ы) : Белінська, Інна Анатоліївна
Заглавие : Психологічні типи відхилень у розвитку підлітків з алкогольно узалежненої сім`ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :218 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-201.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:613.81+159.922.76 + 159.922.73-053.6-056.49:613.81 + 159.922.76
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розвиток особистості
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): відхилення у розвитку--особистість--дисфункційні родини--співзалежність--підлітки--типи поведінки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних закономірностей розвитку особистості у алкогольно узалежненій родині. Виявлені чинники, що зумовлюють відхилення у становленні мотивації та поведінки підлітків з дисфункційної сім`ї. Розроблено та апробовано систему занять та комплекс вправ, спрямованих на нейтралізацію негативного впливу соціальної ситуації розвитку дітей у таких родинах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.923/Б 75-974943 рукописный текст
Автор(ы) : Боднар , Алла Яківна
Заглавие : Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1994
Колич.характеристики :141 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 121-141.
УДК : 159.923.2+159.923.38 + 159.923.2 + 159.923.38
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне самовизначення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): колективність--індивідуальність--самовизначення--студенти--особистість
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописный текст
Автор(ы) : Галян, Олена Іванівна
Заглавие : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:159.942:6/В 41-314808 рукописный текст
Автор(ы) : Візнюк, Інесса Миколаївна
Заглавие : Психосоматичні кореляти психологічної стійкості особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :252 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-206.
УДК : 159.923:159.942:613
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологічна стійкість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоактуалізація--психологічне здоров`я--рефлексивні механізми--психологічна стійкість--психосоматика--особистість
Аннотация: Дисертацію присвячено вівченню взаємозв`язку психологічної стійкості й психосоматичного здоров`я. Здійснено теоретичне узагальнення підходів до проблеми психологічної стійкості особистості. Виявлено чинники та структуру психолонічної стійкості особистості. Визначено методики вимірювання проявів психологічної стійкості, представлено і апробовано відповідний комплекс методів психодіагностики. Емпірично встановлено зв`язок між рівнем сформованості психологічної стійкості та психологічним здоров`ям у дослідженні контрольної групи та аналогічними показниками в дослідженні експериментальної групи. Отримані дані дозволили побудувати змістову структуру психологічної стійкості особистості, розробити та реалізувати на її основі корекційну програму з метою підтримки та збереження психосоматичного здоров`я. Доведено ефективність застосування психокорекційної програми відновлення психологічної стійкості особистості з психосоматичними порушеннями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:331+316.6/Т 58-893844 рукописный текст
Автор(ы) : Тополов, Єгор Вікторович
Заглавие : Генеза професійної агресивності особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :461 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 380-423.
УДК : 159.923:331+316.613.434 + 159.923:331 + 316.613.434
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Агресивність особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): агресія--професійна агресивність--генеза агресивності--чинники агресивності--особистість
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми - генези професійної агресивності особистості. Здійснено адаптацію 11 сучасних англомовних психодіагностичних методик. Проведене емпіричне дослідження надало можливість визначити комплекс особливостей, якими позначена генеза професійної агресивності особистості, здійснити кількісну конкретизацію поетапної послідовності розвитку феномену професійної агресивності та обгрунтувати основні напрямки попередження виявів професійної агресії фахівців.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.92/З-13-122968 рукописный текст
Автор(ы) : Завгородня, Олена Василівна
Заглавие : Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :452 с.: табл., іл. + 1 (додатки) с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-452.
УДК : 159.923.38+159.928.22]:305 + 159.923.38:305 + 159.928.22:305
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Художня обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): художньо обдарована особистість--образотворча діяльність--гендер--метагендер--маскулінність--фемінність
Аннотация: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(043.5)/К 20 рукописный текст
Автор(ы) : Капустюк, Олена Миколаївна
Заглавие : Самопрезентація як засіб створення позитивного іміджу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :252 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-211.
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Самопрезентація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопрезентація--особистість--ситуація--імідж--інтеракційна взаємодія--стратегія--ідентичність
Аннотация: У дослідженні на засадах особистісно-ситуаційного підходу розкриваються чинники та засоби розгортання процесу самопрезентації в ситуації інтеракційної взаємодії. Пропонується типологія самопрезентацій, що спирається на сформованих у попередньому досвіді особистості способах досягнення нею позитивного іміджу. Наводяться результати емпіричного дослідження впливу типу самопрезентації (особистісного, пластичного, експонованого) на обрання особистістю стратегії (пізнавальної, адаптивної, самозахисної) поведінки в широкому контексті інтеракційної взаємодії. Здійснено аналіз психологічних відмінностей між вибірками досліджуваних чоловічої та жіночої статі за способом самопрезентації в ситуаціях інтеракційної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:316.42:/К 61-400444 рукописный текст
Автор(ы) : Коломійцев, Олександр Анатолійович
Заглавие : Соціально-психологічні чинники формування правової поведінки молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Луганськ, 2006
Колич.характеристики :166 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примечания : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.015.31:316.42:316.62
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Правова поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екстернальність--інтерналізація--інтернальність--когнітивістська терапія--логотерапія--особистість студента--правова поведінка--смисложиттєві орієнтації--соціальна ідентичність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню соціально-психологічних чинників, які беруть участь у формуванні правової поведінки студентської молоді. Визначено, що соціально-правова поведінка особистості залежить від впливу таких соціально-психологічних чинників, як когнітивних, емоційно-вольових, мотиваційних, ціннісно-смислових та соціальних. Розроблено комплекс соціально-психологічних заходів, спрямований на підвищення інтерналізації особистістю соціально-правових категорій, відповідних соціально-психологічним перетворенням, що відбуваються у суспільстві.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+330.16/К 90 рукописный текст
Автор(ы) : Кулаковський, Тарас Юрійович
Заглавие : Психологічні чинники розвитку здібностей до підприємництва : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.923.38+330.16 + 159.923.38 + 330.16
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Підприємницькі здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підприємець--невизначеність--особистість--здібності--характерні риси--самооцінка--мотивація досягнень
Аннотация: У дисертації систематизовано дослідження представників економічної та психологічної науки з підприємництва. Підприємницька діяльність розглянута як система психологічних задач. Фундаментальною задачею підприємницької діяльності визначена задача пошуку та реалізації підприємницької ідеї. Доведено, що перелік характерних рис і здібностей підприємця, як основа успішної діяльності, є не виправданими. Розглянуто мотивуючу дію самооцінки на підприємницьку діяльність. Доведено, що успішність підприємця залежить від стратегії отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою. Доведено, що стратегія отримання інформації, необхідної для управління самооцінкою корелюється з мотивацією досягнення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(091)Зен/Л 52-918374 рукописный текст
Автор(ы) : Летцев, Віктор Михайлович
Заглавие : Проблема особистості у психологічні спадщини В. В. Зеньковського : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :190 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-190.
УДК : 159.923.2(091)Зеньковський
Предметные рубрики: Історія психології-- Спадщина В. В. Зеньковського
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--особистісна реальність--глибинна основа особистості--субстанційна концепція особистості--персонологія
Аннотация: Дисертація є цілим дослідженням персоно логічної спадщини В. В. Зеньковського. У роботі визначено місце й роль особистісної проблематики в системі психологічних поглядів мислителя й установлено логіко-концептуальні засади й принципи розуміння особистості в його персонології. В ході детального аналізу філософсько-психологічних творів В. В. Зеньковського розкрито послідовність і логіку становлення його суб'єктно-особистісної концепції, виділені і проінтерпретовані її ключові аспекти, визначені етапи, послідовність і засоби обґрунтування ним особистісної реальності. У підсумку дослідження здійснена систематизуюча інтерпретація фундаментальних засад і ключових принципів персонологічного учення В. В. Зеньковського.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.06.2024
Число запросов 16631
Число посетителей 1071
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя