Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (327)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=оцінка<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32+3/К 43-578506 рукописный текст
Автор(ы) : Кириленко, Валентина Граціянівна
Заглавие : Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.178-203.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розумовий розвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розумовий розвиток--мотивація учіння--медичний облік--здорові учні--класно-вікові групи--отримання знань--оцінка--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.072:37.011./Д 93-447627 рукописный текст
Автор(ы) : Дьяков, Сергій Іванович
Заглавие : Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :205 с.: табл., рис.
Коллективы : Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-195.
УДК : 159.9.072:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутній педагог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб`єкт--суб`єктність педагога--семантична репрезентація--рольова ідентифікація--інваріантність рольових семантик--самостійна активність--моделювання--психічні схеми--аналіз суб`єктності--оцінка суб`єктності--структурні моделі
Аннотация: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.7/М 11
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Заглавие : До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 237-245 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--ефективність--особистість--оцінка--оцінкове ставлення--самооцінка--самосвідомість
Аннотация: Висвітлено проблему оцінкових ставлень у теорії самосвідомості П.Р. Чамати. Розкрито генезу становлення оцінкової та самооцінкової сфери дитини дошкільного та шкільного віку. Здійснено психологічний аналіз становлення оцінкової та самооцінкової сфери у контексті генези самосвідомості дитини. Охарактеризовано змістову та генетичну лінії становлення оцінкових ставлень у структурі самосвідомості.
Найти похожие

4.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153.6/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :414 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
Содержание : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.98.:622/П 75
Автор(ы) : Притула, Олеся Арсенівна
Заглавие : Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 369-375: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 375 (5 назв)
УДК : 159.98.:622
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційне вигорання--кризис-менеджер--професійні деформації--професійні деструкції
Аннотация: Дається визначення професійної деформації, її сутність, описується її відмінність від професійної деструкції.Описуються професійні деформації кризис-менеджерів, що виникають внаслідок їх професійної діяльності.
Найти похожие

6.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 43
Выходные данные : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Колич.характеристики :142 с.: табл., рис.
Цена : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Содержание : Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ О. В. Брюховецька. Сучасні моделі перфекціонізму/ Т. В. Грубі. Властивості професійної свідомості керівника/ О. В. Дробот. Психологічна модель підготовки до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону/ В. В. Журавльов. Ґендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження/ Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста/ В. Г. Кот. Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу/ С. Ю. Мейтарчан. Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології/ О. М. Мушегов. Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців/ О. О. Приймук. Методики для дослідження психологічних чинників професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу/ Н. С. Чернега. Методики для изучения содержания и факторов профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях/ И. А. Чернявская. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/ Л. П. Гомольська. Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва/ Ю. В. Дроздова. Наукові підходи до вивчення конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу/ В. Ю. Жовнер. Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця/ В. М. Корольчук. Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства/ О. Г. Гуменюк. Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості/ І. Є. Жигаренко, Ю. А. Завацький, В. Ю. Завацький. Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі/ А. М. Журба. Тренінг "Формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар'єри": зміст, структура, основні інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії/ У. Б. Михайлишин. Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації/ Н. В. Оніщенко. Комплекс методик для дослідження психологічних особливостей соціально активної молоді/ М. І. Рудська. Теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації у вітчизняній психологічній літературі/ І. М. Сердюкова. Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх/ Л. В. Спицька.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Мейтарчан С. Ю.
Заглавие : Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 38-46: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 45-46 (20 назв)
УДК : 159.947.5:331.101.3/104
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивування персоналу--стратегія мотивування--тип мотивування--підготовка майбутніх менеджерів--тренінгові заняття--оцінка ефективності
Аннотация: Розроблений автором цикл занять передбачає реалізацію на кожному з них інформаційно-смислового, діагностичного та корекційно-розвивального компонентів різноманітними психолого-педагогічними засобами: включенням міні-лекцій, опрацюванням інформаційних матеріалів, діагностичних методик, виконанням діагностичних вправ, рольових та ділових ігор, колективною і груповою роботою над кейсами та ситуаційними вправами.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Корольчук, Валентина Миколаївна
Заглавие : Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 92-96 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 95-96 (15 назв)
УДК : 159.942.3
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діагностика--оцінка--професійний стрес--прогноз--стресори--особистість--підприємець
Аннотация: Основне завдання діагностики методів впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця полягає у врахуванні індивідуальних психологічних і психофізіологічних властивостей досліджуваного й екстраполяції отриманих даних на аналогічні ситуації в майбутньому.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Спицька Л. В.
Заглавие : Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неповнолітні--соціалізація--адаптація--дезадаптація--деліквентна поведінка--психологічна корекція
Аннотация: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Колич.характеристики :483 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 60211
Число посетителей 1390
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя