Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (602)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=педагог<.>
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.
159.923.2
П 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пащенко, С. Ю.
    Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу [Текстььь] / С. Ю. Пащенко // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
УДК

фывфывфыв:
самосвідомість -- педагог внз -- моральність -- рефлексія -- розвиток -- професійна діяльність -- я-професійне
Аннотация: У статті розглянуто поняття самосвідомості, його зв'язок із моральністю особистості - суб'єкта педагогічної діяльності, розкривається проблема розвитку професійної самосвідомості педагога вищої школи на підґрунті морального самовизначення, обґрунтовується взаємозв'язок моральності та "я-професійного" педагога. Визначається формуюча роль морального професійно-педагогічного вчинку у процесі розвитку професійної самосвідомості викладача внз.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
151.60
А 43


    Андрієвська, Валерія Вікторівна.
    Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності [Текстььь] / В. В. Андрієвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наратив -- презентація -- молодий педагог -- професійна діяльність -- приватна криза
Аннотация: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15
Н 34


   
    Науково-методичні засади діяльності психологічної служби [Текст] : навчально-методичний посібник. Т.1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2005. - 328 с. - ISBN 966-521-371-7 : 5.00 р.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
   Психологічна служба в системі освіти

фывфывфыв:
психологічна служба -- діяльність психологічної служби -- етапи становлення і розвитку психологічної служби -- психолого-медико-педагогічні консультації -- проблемні діти у початковій школі -- працюючі діти -- соціальний педагог навчального закладу


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
016
З99


   
    Іван Андрійович Зязюн: Педагог. Вчений. Філософ [Текст] : бібліографічний покажчик / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова ; упоряд. Л. Н. Штома ; наук. ред. Н. Г. Ничкало. - 4-е видання, перероблене і доповнене. - Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - 229 с. - ISBN 978-966-931-148-1 : 18.00 грн
УДК
РУБ 016
Рубрики: Педагогіка
   Філософія

   Психологія

фывфывфыв:
праці І.А.Зязюна -- перелік дисертацій І.А.Зязюна


Доп.точки доступа:
Штома, Л.Н. \упоряд.\; Ничкало, Н.Г. \наук. ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослихНаціональний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Черкаська, Є. Ф.
    Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності [Текст] / Є. Ф. Черкаська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404. - Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоційна стійкість -- педагогічна діяльність -- педагог -- емоційна напруга -- стрес -- стресостійкість -- ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

6.
15
Н 34


   
    Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні [Текст] : проект / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Київ : [б. и.], 1993. - 328 с. - ISBN 966-521-371-7 :
УДК
РУБ 15
Рубрики: Шкільна практична психологія
   Психологічна служба в системі освіти

фывфывфыв:
психологічна служба -- діяльність психологічної служби -- етапи становлення і розвитку психологічної служби -- психолого-медико-педагогічні консультації -- проблемні діти у початковій школі -- працюючі діти -- соціальний педагог навчального закладу


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 41 с. : табл. - Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Аннотация: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

8.
159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І. В. Кукуленко-Лук'янець ; наук. конс. С. Д. Максименка ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 391 с. : табл. - Бібліогр.: с. 359-391. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
генеза особистості -- життєвий простір -- гендерна ідентичність -- світотворча сутність -- креативний потенціал -- жінка-педагог
Аннотация: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
371.015
И 24


    Івашкевич, Едуард Зенонович.
    Соціальний інтелект педагога [Текст] : монографія / Е. З. Івашкевич ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Print House, 2017. - 536 с. - ISBN 978-966-8333-72-9 : 50.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
соціальна психологія -- інтелект -- педагог

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
373.01
К 88


    Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна.
    Психологія жінки-педагога: ґенеза світотворення особистості [Текст] : монографія / І. В. Кукуленко-Лук'янець. - Черкаси : [б. и.], 2014. - 402 с. - ISBN 978-966-493-910-9 : 40.00 грн.
УДК
РУБ 373.01
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
жінка-педагог -- психологія особистості -- світотворення особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
371.015
П 12


    Павлик, Н. В.
    Гармонізація психологічного здоров'я педагога Нової української школи [Текст] : монографія / Н. В. Павлик ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. - Київ : [б. и.], 2023. - 170 с. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 371.015

фывфывфыв:
психологічне здоров'я -- педагог -- психологічне здоров'я педагога -- нова українська школа


Доп.точки доступа:
Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
016
П 32


   
    Микола Іванович Піддячий: особистість, педагог, вчений (до 60-річчя від дня народження) [Текст] : бібліогр. покажч. / НАПН України, Ін-т педагогіки, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського ; упоряд. Л. Н. Штома ; наук. ред.: І. Д. Бех, Л. О. Пономаренко. - Харків : [Діса плюс], 2021. - 160 с. - (Серія "Ювеляри НАПН України" ; вип. 36). - 50.00 грн.
УДК
РУБ 016


Доп.точки доступа:
Штома, Л. Н. \упоряд.\; Бех, І. Д. \наук. ред.\; Пономаренко, Л. О. \наук. ред.\; Піддячий, М. І.; НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
   159.9(092)
   Д 17


    Данильченко, Михайло Герасимович.
    Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський [Текст] / М. Г. Данильченко. - Харків : [б. и.], 1971. - 136, [1] с. - Бібліогр.: с. 135-136. - 0.92 к. р.
Есть автограф: Экз. 64281/д : Данильченко, Михайло Герасимович
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання

фывфывфыв:
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука


Доп.точки доступа:
Блонський, Павло Петрович (російський радянський психолог і педагог українського походження, активний діяч народної освіти в СРСР ; 1884-1941) \о нем\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

14.
   159.9(09)
   Д 18


    Данильченко, Михаил Герасимович.
    Видатний радянський психолог і педагог П. П. Блонський [Текст] / М. Г. Данильченко. - Харків : [б. и.], 1971. - 136 с. - 0.92 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Наукове видання
   Історія психології--Учебные издания для самообразования

фывфывфыв:
історія психології


Доп.точки доступа:
Блонський, Павло Петрович (російський радянський психолог і педагог українського походження, активний діяч народної освіти в СРСР. ; 1884-1941) \о нем\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Завязун, Т. В.
    Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти [Текст] / Т. В. Завязун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна компетентність -- педагог закладу дошкільної освіти -- комунікативний компонент -- особистість дитини -- дошкільний вік
Аннотация: У статті розглядається питання значимості комунікативного компоненту як складової професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти для організації ефективної професійної діяльності. Акцентовано увагу на створенні педагогом закладу дошкільної освіти сприятливих умов для реалізації міжособистісної комунікації з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. З'ясовано вплив рівня професіоналізму та педагогічної майстерності щодо комунікативного компетентності педагога закладу дошкільної освіти на ефективність та якість надання освітніх послуг в сфері дошкільної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 234-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
освіта -- компетентність -- педагог -- дитина -- психолог -- супровід
Аннотация: У статті представлено результати теоретичного дослідження особливостей психологічного супроводу міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. Поняття "супровід" розглядається як певна ідеологія роботи, найперша й найважливіша відповідь на запитання, навіщо потрібен психолог у школі. Підкреслюється, що супровід це система професійної діяльності психолога, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного навчання та психологічного розвитку дитини в ситуаціях взаємодії. Об'єктом психологічної практики є навчання та психологічний розвиток дитини в ситуації шкільної взаємодії, предметом - соціально-психологічні умови успішного навчання та розвитку. Виходячи з об'єкту та предмету психологічнї практики, конкретизується задача шкільного психолога - створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона вибирає сама у відповідності з вимогами педагога та сім'ї; допомагати їй робити усвідомлені особисті вибори в цьому складному світі, конструктивно вирішувати конфлікти, засвоювати найбільш індивідуально значущі та цінні методи пізнання, спілкування, розуміння себе та інших. Тобто, діяльність психолога в багатьох випадках визначається тією соціальною, сімейною та педагогічною системою, в якій реально знаходиться дитина та яка суттєво обмежена рамками шкільного середовища. Виокремлюються три основні ідеї, які лежать в основі різних моделей психологічної діяльності: науково-методичне керівництво навчально-виховним процесам у школі; допомога дітям, що відчувають різні труднощі психологічної та соціально-психологічної природив, виявлення та профілактика цих труднощів; супровід дитини в процесі всього шкільного навчання. Зазначається, що нині в системі психологічного супроводу реалізується такий комплексний напрям як розробка (проектування) освітніх програм, які на відміну від навчальної, повинні виконувати не лише навчальну, але й діагностичну, прогностичну, корекційну функції, що означає вивчення стартових можливостей і динаміку розвитку дитини в освітньому процесі та передбачає побудову системи психологічного супроводу освітнього процесу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.923.31+159.964.21]:378.011.3-057.175(043.5)
Д 64


    Долинний, Сергій Сергійович.
    Психосоматичні чинники внутрішньої конфліктності у педагогів закладів вищої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / С. С. Долинний ; наук. кер. І. М. Візнюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 45 с. - Бібліогр.: с. 191-226 (386 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
психосоматичні розлади -- внутрішня конфліктність -- психосоматичний статус педагог ЗВО -- конфліктостійкість -- соціально-психологічні та індивідуально-особистісні чинники -- модель психосоматичної інтеграції детермінант внутрішньої конфліктності педагогів
Аннотация: Дисертація присвячена виявленню психосоматичних чинників внутрішньої конфліктності педагогів закладів вищої освіти, а в аспекті чого здійснено теоретичне обгрунтування й емпіричне дослідження їх впливу на особистість. Запропоновано психокорекційну програму подолання внутрішньої конфліктності педагогів у ситуації психосоматичних розладів для учасників освітнього процесу, які містили комплекс тренувальних вправ, спрямованих на підвищення психологічної культури, розвиток самопізнання, самоактуалізацію, вдосконалення рефлексивних характеристик особистості педагога та передбачала ополодіння прийоматми довільної психічної і психофізичної саморегуляції стану.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Візнюк, Інесса Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
378.011.3:33-057.78
И 45


    Ільєнко, Олена Львівна.
    Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього конкурентоспрможного фахівця муніципальної економіки у технічному університеті [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. педагог. наук: 13.00.04 / О. Л. Ільєнко ; наук. конс. В. М. Гриньова ; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". - Слов'янськ, 2020. - 40 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
конкурентоспроможність -- майбутній фахівець -- муніципальна економіка -- нуково-методична система -- критерії -- компоненти -- модель конкурентоспроможного фахівця -- принципи професійної підготовки конкурентоспроможного фахівця

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гриньова, Валентина Миколаївна \наук. конс.\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
37.091.2:001.895
К 26


    Карпенко, Виталий Владимирович.
    Психологическое изучение влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карпенко Виталий Владимирович ; науч. рук. Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1991. - 137, [16] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 116-130. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Диссертации
фывфывфыв:
ситуационные нововведения -- ПЕДАГОГ -- педагогическая деятельность -- ПОВЕДЕНИЕ -- инновации -- педагогическая задача
Аннотация: Диссертация посвящена психологическому изучению влияния ситуационных нововведений на процесс решения педагогической задачи. В работе применен системный подход к анализу сущности, роли и места нововведений (в частности - ситуационных) в педагогической деятельности, а также определении их внутренних и внешних детерминант возникновения, развития и получении научных данных о стратегиальных направлениях реагирования на них. Определены характеристики и сферы существования нововведений (ситуационных) в педагогической системе, а также в конкретизации и объективизации положений системно-стратегиальной концепции поведения (В. А. Моляко) относительно решений педагогических задач, инновационной педагогической деятельности.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
37.011.3-051+37.013
И 18


    Иванчук, Ирина Адамовна.
    Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Иванчук Ирина Адамовна ; науч. рук. Марисова Л. И. ; Киев. ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т имени Т. Г. Шевченко. - Киев, 1987. - 158 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 131-153. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Познание--Диссертации
фывфывфыв:
ПОЗНАНИЕ -- ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ педагога -- ПЕДАГОГ -- ПРОПАГАНДИСТ
Аннотация: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марисова, Л. И. \науч. рук.\; (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-34 
 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 4716
Число посетителей 790
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя