Поисковый запрос: <.>K=педагогічна взаємодія<.> |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1.
| Галян І. М. Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії /Галян Ігор Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й.. - 1996
|
>2.
| Юрківський Є. В. Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії/Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П.. - 2001
|
>3.
| Ковальчук З. Я. Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу/З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко . - 2014
|
>4.
| Ковальчук З. Я. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.208-217
|
>5.
| Лахтадир О. В. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка . - 2017
|
>6.
| Лахтадир О. В. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка . - 2017
|
>7.
| Клибанівська Т. М. Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів/Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47.-С.90-95
|
>8.
| Габа І. М. Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу/І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб. - 2018
|
>9.
| Габа І. М. Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу/І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб. - 2018
|
>10.
| Чудакова О. М. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 15.-С.442-453
|
>11.
| Чудакова О.М. Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини/О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.148-161
|
>12.
| Еколого-психологічні чинники якості життя в умовах розвитку сучасного суспільства /Ю. М. Швалб, Вернік О. Л., Гарнець О. М. [та ін.] ; за ред . Ю. М. Швалба. - 2013
|
|