Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (100)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=професійна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
15(5А2.2)П
А 43


    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 76-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
професійне самоздійснення -- регресійний аналіз -- чинники самоздійснення -- професійна компетентність -- науково-педагогічна діяльність -- фахівці науково-педагогічного профілю
Аннотация: У статті розкрито психологічний зміст феномена професійного самоздійснення фахівця. Подано результати визначення за допомогою регресійного аналізу чинників самоздійснення викладача вищої школи у просторі професії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

2.
159.922:305+159.98:61(043.5)
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Любіна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 300 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Гендер--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- МАЙБУТНІ ЛІКАРІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ГЕНДЕР -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текстььь] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, І. В.
    Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійна компетентність -- професійна діяльність -- готовність фахівця до виконання професійної діяльності -- смисловий аспект -- проблемно-практичний аспект -- комунікативний аспект
Аннотация: В статті проаналізовано готовність як пресубпозицію особистості до виконання професійної діяльності. Описано зміст аспектів професійної компетентності фахівця: смислового аспекту, проблемно-практичного та комунікативного аспекту. Проаналізовано психологічні умови формування професійної компетентності студентів професійно-технічних навчальних закладів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років [Текстььь] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
професійна компетентність -- конфліктологічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- Я-концепція -- самореалізація -- професійна самосвідомість
Аннотация: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

6.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текстььь] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 82-92. - Бібліогр.: с. 90-92 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
компетентність -- професійна компетентність -- комунікативна компетентність -- професійне самоздійснення -- науково-педагогічна діяльність -- фахівці науково-педагогічного профілю
Аннотация: У статті проаналізовано психо-логічний зміст феномена компетентності фахівця. Подано розуміння сутності комунікативної компетентності й визначено її місце у структурі професійної компетентності. Визначено роль цього виду компетентності в його професійно-комунікативному самоздійсненні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Завязун, Т. В.
    Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти [Текст] / Т. В. Завязун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 106-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна компетентність -- педагог закладу дошкільної освіти -- комунікативний компонент -- особистість дитини -- дошкільний вік
Аннотация: У статті розглядається питання значимості комунікативного компоненту як складової професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти для організації ефективної професійної діяльності. Акцентовано увагу на створенні педагогом закладу дошкільної освіти сприятливих умов для реалізації міжособистісної комунікації з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. З'ясовано вплив рівня професіоналізму та педагогічної майстерності щодо комунікативного компетентності педагога закладу дошкільної освіти на ефективність та якість надання освітніх послуг в сфері дошкільної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Балахтар, К. С.
    Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови [Текст] / К. С. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 54-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
креативність -- професійна компетентність -- викладач іноземної мови -- показники креативності
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз поняття "креативність". Розглянуто складові професійної компетентності викладача іноземної мови закладів вищої освіти, що містить сукупність професійних якостей, знань, умінь і навичок, необхідних для виконання педагогічної діяльності. Висвітлено соціально-психологічний зміст та показники креативності (висока мотивація, високі очікування, вміння спілкуватися і слухати, вміння зацікавити, здатність до ризику, імпровізації тощо). Проаналізовано креативність викладача іноземної мови як складову його професійної компетентності, що слугує підгрунтям для досягнення вершин професіоналізму, самореалізації у педагогічній діяльності, стимулює до набуття креативного потенціалу і розвитку професійно-важливих якостей. Розглянуто психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

9.
15(08)
А 43


    Пасічник, І. Д.
    Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 255-265. - Бібліогр.: с. 262-264 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
групова проектна діяльність -- професійна компетентність -- ключові компетентності -- ефективність групової проектної діяльності
Аннотация: У статті розглянуто проблему визначення ефективності групової проектної діяльності студентів під час вивчення іноземної мови професійного спрямування. На основі особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів виокремлено основні компоненти логічної структури ефективності ГПД під час вивчення іноземної мови: мета та основні завдання; функції (мотиваційна, діагностична, контрольно оціночна, прогностична); суб'єкти (студент, проектна група, викладач та зовнішній експерт); об'єкти аналізу (продукт та процес ГПД, результати, групова взаємодія); етапи визначення ефективності ГПД (підготовчий, проектувальний, основний, презентаційний, рефлексивний); критерії аналізу ефективності ГПД (якість продукту та і процесу ГПД, якість групової взаємодії, динаміка предметно-професійних, особистісних та метапредметних результатів); методи і засоби оцінювання ефективності; рівні ефективності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Каламаж, В. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
378
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі [Текст] : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 271 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-364-9 : 18.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
організаційно-діяльнісні ігри -- студенти ВНЗ -- професійна підготовка -- творчі здібності -- професійна компетентність -- розвиток методологічного мислення

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шандрук, С. К.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 125344
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя