Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (100)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=професійна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98:614.254.3+/Т 41-557763 рукописный текст
Автор(ы) : Тимофієва, Марина Пилипівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.98:614.254.3+81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сімейний лікар--професійна компетентність--комунікативна компетентність--партнерське спілкування--тренінгові технології
Аннотация: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописный текст
Автор(ы) : Яланська, Світлана Павлівна
Заглавие : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2012
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.37:658.57/К 82-474716 рукописный текст
Автор(ы) : Крицька, Альона Михайлівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :285 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-204.
УДК : 159.923.37:658.572.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--художній смак--майбутній дизайнер--психологічні механізми--репродуктивний рівень--евристичний рівень--творчий рівень
Аннотация: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051-057./Л 13-602485 рукописный текст
Автор(ы) : Лавриненко, Світлана Леонідівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-208.
УДК : 37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професіоналізм педагога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професіоналізм--розвиток--професійна самосвідомість--професійна компетентність--рефлексія--гнучкість--педагогічний потенціал--суб'єктивність--вчитель гімназії
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописный текст
Автор(ы) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Заглавие : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Запоріжжя, 2006
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописный текст
Автор(ы) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Заглавие : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :208 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/Л 64
Автор(ы) : Літуш С. В.
Заглавие : Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 269-278 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--мотивація--самооцінка--локус контролю--групові установки--індивідуальний підхід--інформаційна компетенція
Аннотация: Розглянута самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів. Визначено чинники, які впливають на ефективність формування професійної компетентності майбутніх економістів. Досліджено залежність успішності навчальної діяльності майбутніх економістів від рівня сформованості їх мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/М 92
Автор(ы) : Мухіна Л. М.
Заглавие : Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--конфліктна компетентність--професійна компетентність--педагогічна компетентність--конфлікт--професійна підготовка--освітній простір--викладач
Аннотация: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописный текст
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :300 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 125664
Число посетителей 818
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя