Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=професійна ідентичність<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-25 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 78-876165 рукописный текст
Автор(ы) : Бойчук, Ірина Ігорівна
Заглавие : Мистецький ідеал як чинник професійного становлення майбутніх учителів музики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :211, [10] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.181-202.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Учитель музики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--мистецький ідеал--музично-педагогічна діяльність--професійна ідентичність--особиста рефлексія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соболивостей формування та розвитку мистецького ідеалу в процесі професійного становлення майбутніх учителів музики. Проаналізовано особистісні та соціальні чинники, які регулюють уявлення майбутніх учителів музики про професійну діяльність. У роботі визначено структуру мистецького ідеалу.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено: мистецький ідеал є складником професійної ідентичності майбутніх учителів музики, постаючи єдністю соціальних,психологічних і вікових особливостей. Експерементально доведено, що рефлексія мистецького ідеалу сприяє професійному становленню майбутніх учителів музики. Проаналізовано психологічні прояви структури мистецького ідеалу: ідеал-взірець, ідеал-мрія, ідеал-мета; зазначена трискладова структура доповнена найвищим ступенем-особостісний ідеал. Визначено, що кожен із типів мистецького ідеалу базується на ідеалі-взірці, й реалізується яу його прийняття і застосування (ідеал-мета), як його вдосконалення (ідеал-мрія) та створення нового взірця (особистісний ідеал). Тип мистецького ідеалу визначає форми його реалізації у музично-педагогічній діяльності. Провідними формами реалізації мистецького ідеалу є композиторська, навчальна та педагогічна діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54+/Д 76-686903 рукописный текст
Автор(ы) : Дружиніна, Інна Анатоліївна
Заглавие : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.225-252.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Практичні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--ідентифікація--криза ідентичності--професійна ідентичність--майбутній практичний психолог--структурні компоненти ідентичності--тренінг професійної діяльності
Аннотация: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/П 13-251891 рукописный текст
Автор(ы) : Павлюк , Марія Михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :262 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-206.
УДК : 159.923.2:331.54:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вчитель
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність особистості--професійна ідентичність--вчитель--позиціонування--професійне середовище
Аннотация: У роботі проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. На їх основі виявлено особливості професійної ідентичності вчителя. З"ясовано, що зміст професійної ідентичності вчителя основної школи визначається характером позиціонування вчителя у професійному середовищі. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуванням. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами: емоційно-ціннісний-актуалізація переживань та їх усвідомлення, гармонізація емоційних станів; пізнавальний-поповнення системи знань про себе, усвідомлення їх значущості у процесі професійної діяльності; поведінковий-моделювання адекватних стратегій поведінки; особистісна та професійна орієнтованість.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.102/Р 39-778185 рукописный текст
Автор(ы) : Ренке, Сергій Олександрович
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :246 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 229-246.
УДК : 159.923.2:331.102.24]:159.9-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--професійний образ "я"--самооцінка--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні розкриваються зміст і динаміка розгортання процесу становлення професійного образу "Я", що трансформується у просторі професійного самовизначення, самоорганізації і персоналізації. Пропонується типологія професійних образів "Я", що перебуває у залежності від емоційно-ціннісного ставлення до себе і до професії, прагнення до саморозвитку. Шляхом емпіричного дослідження визначено п"ять типів сформованності професійного образу "Я": гармонійний, конвенціональний, узагальненний, розмитий і квазіобраз. Встановлено залежність мід типом сформованості професійного образу "Я" і характером проектування особистістю вектору самовизначення "Я" як суб"єкта самоактуалізації, зокрема у функції завершеної, автономної, передчасної, конформної чи дифузної ідентичності.Констатована залежність процесу становлення професійного Я-образу від впливу гендерного чинника, особливості змістовних і динамічних характеристик мотиваційної сфери, а також такого ситуаційного чинника, як форма навчання. Доводиться, що спеціальна організація процесу опанування гармонійного або конвенціонального типу професійного образу сприяє консолідації психологічних утворень, що постають водночас механізмом і засобом створення особистістю позитивного професійного Я-образу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Наталія Юріївна
Заглавие : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :214 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Аннотация: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-051/А 64 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :552 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Аннотация: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.73:378]+159.9/І 98-668799 рукописный текст
Автор(ы) : Іщук, Ольга Вікторівна
Заглавие : Організаційна культура вищого навчального закладу як чинник становлення професійної ідентичності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Выходные данные : Запоріжжя, 2013
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-222.
УДК : 005.73:378]+159.923.2-057.875:331.54 + 005.73:378] + 159.923.2-057.875:331.54
Предметные рубрики: Організаційна психологія-- Організаційна культура
Економічна психологія-- Професійна ідентичність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внз--організаційна культура--професійна ідентичність--студенти
Аннотация: У дослідженні розкрито сутність організаційної культури вищого навчального закладу, розроблено теоретичну модель впливу організаційної культури ВНЗ на становлення професійної ідентичності студентів. Поглиблено та уточнено уявлення щодо процесу становлення професійної ідентичності студентів під час навчання у ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Аннотация: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54+/Б 82-448659 рукописный текст
Автор(ы) : Борисюк, Алла Степанівна
Заглавие : Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2011
Колич.характеристики :575 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 514-575.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Професійна ідентичність
Соціальна психологія-- Майбутні психологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--майбутні психологи--медичний психолог--професійна ідентичність
Аннотация: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Курганська, Людмила Олегівна
Заглавие : Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК : 159.923.2:331.54:378
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--професіоналізація--професіоналізм--навчально-виховний процес--студенти внз
Аннотация: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373/З-67
Автор(ы) : Зливков , Валерій Лаврентійович
Заглавие : Професійна ідентичність та особистість педагога : навч. посібник
Выходные данные : Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2014
Колич.характеристики :131 с.: табл.
ISBN, Цена 978-617-640-135-3: 8.00 грн
УДК : 373.011.3-051+159.923-057.85/.86
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Педагог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--особистість--педагог
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Борисюк, Алла Степанівна
Заглавие : Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 44-55 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--соціальна ідентичність--особистісна ідентичність--професійна свідомість
Аннотация: Розглянуто професійну ідентичність як складову професійної свідомості фахівця. Показано взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Шестопалова О. П.
Заглавие : Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 235-244 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
УДК : 378:159.9-051]:316.752
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіологізація--логоаналіз--професійна діяльність--майбутні психологи--професійна підготовка--мотиваційна установка--професійна ідентичність--професійна самосвідосмість--психокорекція
Аннотация: Проаналізована динаміка становлення та особливості ієрархії цінностей професійної діяльності у майбутніх психологів. Виявлено особливості мотиваційних установок та виокремлено ядро аксіологічного потенціалу професійної ідентичності майбутніх психологів.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Алексеева Т. В.
Заглавие : Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--компетенція--фахова компетентність--відповідальність--професійна ідентичність
Аннотация: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.876/Р 15-311300
Автор(ы) : Радзімовська, Оксана Віталіївна
Заглавие : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :309 с.: табл.
Коллективы : Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примечания : Бібліогр.: с. 181-205.
УДК : 159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--компоненти професійної ідентичності--психолого-педагогічний супровід--тренінг--учнь професійно-технічного навчального закладу
Аннотация: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:9316.6/К 26 рукописный текст
Автор(ы) : Карпенко, Андрій Петрович
Заглавие : Детермінанти професійної ідентичності особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Одеса, 2017
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
УДК : 159.923:9316.6
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моделювання психологічних феноменів--інженерно-технічні працівники--соціоекономічні та індивідуальні детермінанти--професійна ідентичність--автентичність--професійна успішність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню детермінант професійної ідентичності особистості. Вивчено 180 співробітників українських високотехнологічних компаній (90 інженерно-технічних працівників та 90 працівників гуманітарних спеціальностей). Побудовано концептуальну модель системи «професійна ідентичність - автентичність - професійний успіх», зазначено, що детермінація цієї системи обумовлена особистісними характеристиками як свідомого, так і несвідомого рівнів. Показано, що структура особистості в інженерно-технічних працівників є більш узгодженою, ніж у працівників гуманітарних спеціальностей. Доведено, що автентичність суттєво інтегрована в структуру професійної ідентичності в обох підвибірках, формуючи системну цілісність з професійною ідентичністю. Розкривається роль аутентичності як системоутворюючого чинника в професійній ідентифікації інженерно-технічних працівників. Показано, що інженерно-технічні працівники у порівнянні із фахівцями гуманітарних професій активніші, більш схильні до оптимістичного сприйняття дійсності, зосереджені на руховій та мовленевій діяльності. Виявлено, що представники інженерно-технічних спеціальностей орієнтуються на особисті досягнення, на ініціативу знизу, а також на соціум у власній професійній діяльності, на соціальний ефект, вважаючи що їхня професія забезпечує стабільність та процвітання суспільства. Визначено, що широкий спектр порушень батьківського виховання призводить до формування самовідчуження у інженерно-технічних працівників та зменшення почуття справжнього життя. Встановлено індивідуальні психологічні фактори професійної діяльності інженерно-технічних працівників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Гавриловська К.П., Вигівська О.В.
Заглавие : Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 84-91 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923.2-057:87:378:17.022.1
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--професійна ідентичність--психологічні механізми формування професійної ідентичності--цінності--ціннісні орієнтації в кар'єрі
Аннотация: У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності "Психологія": когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар'єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар'єрі цієї категорії студентів є "автономія", "служіння добру", "інтеграція стилів життя" та "менеджмент". Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Кузіна В.Д.
Заглавие : Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 330-338 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.922+159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--перфекціонізм--професійна ідентичність--офіцер--критерій--показник--модель
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості емпіричних показників перфекціонізму та професійної ідентичності особистості у дослідженнях українських та зарубіжних вчених. Показано роль професійних домагань, прагнень до реалізації мети, незалежності та орієнтації на власні стандарти, задоволення від діяльності як показників розвитку нормального або патологічного перфекціонізму. Визначено значення професійних уявлень, самоставлення для розвитку професійної ідентичності особистості офіцера. Розроблено модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності офіцера за когнітивно-рефлексивним, суб'єктивно-особистісним, операційно-регуляційним, результативно-діяльнісним критеріями
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Павлюк М. М., Ковальчук О.В.
Заглавие : Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 166-173. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.4777
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я концепція--самооцінка--образ я--професійна ідентичність--самоусвідомлення--діяльність
Аннотация: У статті розкрито чинники становлення професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Зокрема визначені зовнішні: соціальні, виробничо-технічні, економічні, організаційні та внутрішні чинники: особистісні, професійно-психологічні, психофізіологічні, індивідуально-типологічні якості суб'єкта. Розкрито соціально-психологічну складову "Я-концепції" майбутніх фахівців, яка дає змогу розглядати практичну професійну діяльність під час проходження виробничої практики як чинник, що впливає на процес її становлення у процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок про те, що для успішного становлення "Я-концепції" майбутніх фахівців у змісті освіти мають бути органічно поєднані теоретичні та практичні компоненти підготовки, а також враховано особистісний компонент готовності майбутнього фахівця. Представлено закономірності становлення "Я-концепції" на різних рівнях та етапах професійної підготовки з урахуванням на кожному з них кризових явищ та середовищних впливів. Підкреслено, що зміст освіти майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах визначається соціально-економічними трансформаціями, особливостями розвитку системи освіти України, зокрема сучасними тенденціями реформування системи вищої освіти, прикладними завданнями, які мають виконувати фахівці у процесі виконання майбутньої професійної діяльності
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Борисюк А. С., Тимофієва М. П., Павлюк О. І., А. О. Міхєєв
Заглавие : Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 54-66 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-65 (10 назв)
УДК : 616.85:159.923:61:057.875]-02-036
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внутрішньоособистісний конфлікт--професійна ідентичність--криза особистості--ціннісно-смислова сфера студента-медика--самооцінка
Аннотация: Стаття присвячена актуальній проблемі психології - збереження психічного та психологічного здоров'я молодої людини, через призму розуміння, усвідомлення та гармонізацію внутрішньоособистісних конфліктів. У статті узагальнено наукові знання сучасних психологів і проблеми дослідження внутрішньоособистісних конфліктів (в подальшому ВОК). ВОК можуть створювати нездорове ставлення до себе, до суспільства, які "тягнуть" за собою низку внутрішніх проблем розвитку: порушення адаптації, самоствердження, самореалізації студентів-медиків тощо. Труднощінособістного ставлення більшості своїй не є специфічним і пов'язані переважно не з обраною спеціальністю, а з віковим періодом, на який припадає вибір професії та навчання у вищому навчальному закладі. Звідси і труднощі самовизначення, і різноманітні проблеми, ускладнені одночасним перебігом типових для дорослішання сепараційних процесів. Важливе місце посідають також різні ВОК, що лежать у площині між особистісного спілкування: боротьба за лідерство, розподіл ролей в групі, пошук друзів, перше кохання, зміна партнерів, для декого - утворення сім'ї та народження дитини. Метою статті є аналіз наукових досліджень сучасних психологів з проблеми виникнення та протікання ВОК у студентів-медиків, яка обумовлена особливостями професійного ставлення, а також аналіз ВОК в ціннісно-смисловій сфері, формуванні професійної ідентичності та мотиваційної сфери студента-медика. У досліджени нами були використані методи аналізу та теоретичного узагальнення, методика дослідження самооцінки які дозволяють вивчити особливості проблеми даного дослідження.
Найти похожие

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 13491
Число посетителей 563
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя