Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (261)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психокорекція<.>
Общее количество найденных документов : 75
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.613.434+159.9/Г 14-798821 рукописный текст
Автор(ы) : Гайдукевич, Геннадий Анатольевич
Заглавие : Проявление агрессивности у курсантов высших военных учебных заведений на разных этапах подготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1999
Колич.характеристики :198 с.: граф., табл.
Коллективы : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с.164-174.
УДК : 316.613.434+159.923:355 + 316.613.434 + 159.923:355
Предметные рубрики: Возрастная психология-- Педагогическая психология
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): курсанти--агресія--агресивність --адаптація--психокорекція
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописный текст
Автор(ы) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Заглавие : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5:6/Г 82-547128 рукописный текст
Автор(ы) : Грищук, Майя Михайлівна
Заглавие : Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :325 с.: табл.
Коллективы : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-192.
УДК : 159.922.7-053.5:615.851.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Невротизація
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): початкова невротизація--школяри--сімейна психотерапія--засоби психопрофілактики--засоби психокоррекції
Аннотация: У дисертаційному доследженні наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення психологічної проблеми запобігання та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку за допомогою вперше розробленого комплексу засобів психологічної допомоги, який складається з авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії та авторської методики суб"єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки", адаптованих до особливостей роботи практичного психолога системи оствіти України. Експериментальна апробація авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії підтвердила її ефективність, як засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Про це свідчить той факт, що після спрямованої симптоморієнтованої психологічної корекції засобами "АМССП" у невротизованих дітей виявлено: зменшення пізнавального та особистісного егоцентризму; підвищення ступеня самосприйняття; забалнсувалось відреагування емоційного напруження (тривога, страх, агресія тощо); підвищення фрустраційної толерантності та вмотивованості до діяльності; розширення репертуару форм самовираження у взаємодії в підсистемі сиблінгів; формування адекватної диспозиції дітей у системі "дитина-батьки".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964:22/К 17 рукописный текст
Автор(ы) : Калашник , Ілона Вікторівна
Заглавие : Глибинно-психологічні витоки тенденції особистості до психологічної смерті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2008
Колич.характеристики :427 с.: табл., рис., фот.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-427.
УДК : 159.964:22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна смерть--психологічна імпотенція--несвідоме--глибинні механізми психіки--едіпів комплекс--психологічні захисти--об`єктні відношення --дезадаптація--метод активного соціально-психологічного навчання--психокорекція--процесуальна діагностика
Аннотация: Дисертаційну роботу присвячено вивченню глибинно-психологічних витоків до психологічної смерті, що, як показало дослідження, пов"язано з едиповим періодом розвитку суб"єкта. Розкрито сутність феномену психологічної смерті та виявлено його глибинні детермінанти, які пов"язані з травмівним досвідом дитинства. Встановлено зв"язок тенденцій до психологічної смерті з психологічними захистами та їх зумовленість відступами від реальності. Досліджено особливості впливу тенденцій до психологічної смерті на тенденції до психологічного вигорання, психологічної імпотенції та суїцидальні вияви. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції впливу тенденції до психологічної смерті суб"єкта, обгрунтовано доцільність проходження майбутніми психологами-практиками психокорекції за методом АСПН у контексті нівелювання тенденції до психологічної смерті та її перенесення на професійну діяльність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/Р 15 рукописный текст
Автор(ы) : Раджабова, Сабіна Шаїдівна
Заглавие : Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2008
Колич.характеристики :379 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 355-379.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ідентифікація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентифікація--інтроекція--едіпова залежність--почуття меншовартості--об"єктні відношення --умовні цінності--особистісна проблема--внутрішня суперечливість психіки--соціально-психологічне навчання--глибинна психокорекція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/С 25-440301 рукописный текст
Автор(ы) : Свіденська, Галина Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-182.
УДК : 159.922.73-053.6+159.923.2 + 159.922.73-053.6 + 159.923.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самосвідомість підлітка--типи "я-концепції"--підліткова криза--психокорекція
Аннотация: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/Т 81 рукописный текст
Автор(ы) : Туз, Лариса Григорівна
Заглавие : Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2010
Колич.характеристики :363 с.: рис., табл.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 342-363.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психоаналітика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психоаналітична інтерпретація--глибинно-психологічне пізнання--самопізнання--процесуальна діагностика--психокорекція--навчання--несвідоме--психологічні захисти--механізми психіки
Аннотация: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./Х 76-107503 рукописный текст
Автор(ы) : Хоменко, Зінаїда Іванівна
Заглавие : Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52 + 37.015.3:159.922.7 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гуманізація освіти--педагогічне спілкування--ліберальний--демократичний стиль спілкуванн--авторитарний стиль спілкування--психічний стан--емоційне самопочуття--психокорекція
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.761:616.2/Ш 73-938458 рукописный текст
Автор(ы) : Шмігель, Наталія Євгенівна
Заглавие : Психологічні особливості внутрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :227 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-216.
УДК : 159.922.761:616.248
Предметные рубрики: Медична психологія-- Бронхіальна астма
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внутрішній світ--картина хвороби--бронхіальна астма--концепт хвороби--особистісний смисл--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей внутьрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму. Серед основних психологічних особливостей та факторів, що визначають зміст внутрішнього світу дітей з бронхіальною астмою, розглядається внутрішня картина хвороби та особлива соціальна ситуація розвитку дитину в умовах тяжкої хвороби. Для внутрішнього світу дітей та підлітків, хворих на бронхіальну астму, характерна наявність пасивно засвоєного концепту хвороби, а також позитивного та конфліктного особистісного смислу хвороби. Психологічна корекція елементів внутрішнього світу дитини з бронхіальної астмою мала на меті збільшення ефективності лікувально-відновлювального процесу й оптимізацію участі в ньому пацієнта.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964/Б 61 рукописный текст
Автор(ы) : Біла, Оксана Григорівна
Заглавие : Психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (на матеріалі підготовки психологів-практиків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2002
Колич.характеристики :241 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-187.
УДК : 159.964
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психокорекція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): групова психокорекція--аспн--психокорекційні фактори--процесуальна психодіагностика--несвідоме--психомалюнок
Аннотация: Доведено, що результативність групової психокорекції за методом АСПН залежить від особливостей процесуальної психодіагностики, пов`язаної з об`єктивуванням несвідомих аспектів психіки, від єдності психодіагностичної та психокорекційної процедур, від урахування керівником групи АСПН групових психокорекційних факторів, а також від забезпечення дієвості провідних механізмів психокорекції (позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/В 23-913120 рукописный текст
Автор(ы) : Вашека , Тетяна Володимирівна
Заглавие : Психологічні чинники суїцидальних ідеацій та профілактика самогубств у підлітковому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :211 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-197.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:616.89-008.441.44
Предметные рубрики: Медична психологія-- Суїцид
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підліткове самогубство--суїцідальні ідеації--рання діагностика--профілактика--психокорекція--скринінговий підхід
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням діагностики профілактики та психокорекції суїцідальних ідеацій підлітків, які складають групу ризику стосовно скоєння самогубства. Виявлено вплив комплексу індивідуально-психологічних та соціально-психологічних чинників на виникнення різних форм суїцідальних ідеацій. Встановлено, що низька самооцінка, слабка осмисленність життя, незадоволення, незадоволення процесом життя створють депресивний стан, який за наявності порушених стосунків в сім`ї та прикладу суїцидальної поведінки в оточенні приводить до виникнення суїцидальних ідеацій у підлітків. Розроблено скринінгову методику для діагностики ідеацій у підлітків. Методика дозволяє встановити, на якому етапі розгортання суїцидальних ідеацій та його ставлення до самогубства. Запропоновано програму ранньої діагностики, профілактики та диференційованої психологічної корекції суїцидальних ідеацій в контексті шкільної психологічної служби. Основні резельтати дослідження знайшли практичне впровадження в діагностичній та корекційній роботі шкільних психологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3/В 32 рукописный текст
Автор(ы) : Вереіна, Людмила Вадимівна
Заглавие : Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Луганськ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-178.
УДК : 159.964.3
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Я-образ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-образ--любов до себе--емоційна орієнтація--рефлексія--психотехнічна процедура--психокорекція
Аннотация: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3/І-18 рукописный текст
Автор(ы) : Іваненко, Богдана Борисівна
Заглавие : Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2005
Колич.характеристики :306 с.: фот., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 200-229.
УДК : 159.964.3
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психокорекція
Педагогічна психологія-- Соціально-психологічне навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): практична психологія--майбутні психологи--глибинні механізми психіки--базові та ситуативні захисти--соціально-перцептивні викривлення--особистіна психокорекція
Аннотация: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-055.26:61/К 26-477192 рукописный текст
Автор(ы) : Карпінська, Роксолана Іванівна
Заглавие : Психологічні аспекти вагітності та пологів у жінок із захворюванням серцево-судинної системи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-216.
УДК : 159.923-055.26:618.5:616.12-008
Предметные рубрики: Медична психологія-- Психологія вагітності
Медична психологія-- Захворювання серця
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вагітність--пологи--серцево-судинна система--психопрофілактика--психокорекція--сімейні пологи
Аннотация: Роботу присвячено психологічним аспектам вагітності та пологів у жінок із захворюванням серцево-судинної системи. На основі комплексного психоемоційного скринінгу вагітних із ССЗ виявлено, що ці жінки, відзначаючи меншу задоволеність якістю життя в порівнянні з соматично здоровими вагітними, вірогідно рідше, ніж останні, розглядали стан свого здоров'я як пріоритетну цінність, а ситуацію фрустрації пов'язували з нестатком інформації в повсякденному житті, що свідчило за наявність когнітивного субсиндрому стресу з дезінтеративним осмисленням ситуації. Розроблено та впроваджено науково-обґрунтовану систему психопрофілактичної підготовки подружжя за програмою "Сімейні пологи".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.21+316.61/М 47-583024 рукописный текст
Автор(ы) : Мелоян, Анаіт Едуардівна
Заглавие : Глибиннопсихологічні витоки агресивності особистості (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :312 с.: рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України
Примечания : Бібліогр.: с. 203-221.
УДК : 159.964.21+316.613.434 + 159.964.21 + 316.613.434
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Агресивність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): агресія--агресивна поведінка--глибинна психокорекція--психоаналіз малюнків--самоаналіз--об'єктні відношення
Аннотация: Дисертаційну роботу присвяченоглибинно-психологічних витоків агресії, вивчено мотивацію агресивної поведінки суб'єкта, визначено взаємозв'язок агресії та страху. Досліджено поняття об'єктних відношень суб'єкта і їх закономірностей у практичній роботі з предметною моделлю. Подано глибиннопсихологічне розуміння агресії. Проведено психоаналіз комплексу тематичних малюнків майбутнього фахівця з практичної психології, додані рекомендації психологу- практику
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3:616.89-/О-56-143069 рукописный текст
Автор(ы) : Ольховецький, Сергій Миколайович
Заглавие : Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :185,[37] с.: рис., табл.
Коллективы : Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.964.3:616.89-008.441.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Страхи
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): страх--тривожність--психологічний вплив--психокорекція--підлітки--молодші юнаки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописный текст
Автор(ы) : Рева, Олена Миколаївна
Заглавие : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Аннотация: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3+159.9:6/Т 35-874525 рукописный текст
Автор(ы) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :309 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 216-236.
УДК : 159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052 + 159.964.3 + 159.9:616.89-008.441.1 + 373.29-052
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Невротичні переживання
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невротичні переживання--самоактуалізація--невроз--психічне здоров'я--шкільна дезадаптація--психокорекція--першокласники
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:796(043.3)+/Ч-46-960439 рукописный текст
Автор(ы) : Черепєхіна, Ольга Анатоліївна
Заглавие : Особливості психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Запоріжжя, 2006
Колич.характеристики :226 с.: рис., табл.
Коллективы : Гуманітарний університет "Запорізький інститут державного та муніципального управління" (Запоріжжя)
Примечания : Бібліогр.: с. 178-198.
УДК : 159.9:796(043.3)+159.9:331 + 159.9:796(043.3 + 159.9:331
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологічна готовність
Загальна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна готовність--спортивний психолог--професійна діяльність--психокорекція
Аннотация: У дисертації розглянуто стан проблеми професійної діяльності спортивного психолога у соціальному та психологічному аспектах. Розроблено психологічні принципи ефективності професійної діяльності психолога у галузі спорту. Розкрито сутність та структуру професійної діяльності спортивного психолога. Уточнено зміст, виявлено критерії та рівні психологічної готовності психологів до професійної діяльності у спорті. Досліджено психологічні умови формування ефективності професійної діяльності спортивного психолога.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:616.8-009/Ш 46 рукописный текст
Автор(ы) : Шемелюк, Ірина Михайлівна
Заглавие : Психологічні особливості самоактуалізації осіб, хворих на неврастенію : канд. ... психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :228 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-194.
УДК : 159.923:616.8-009
Предметные рубрики: Медична психологія-- Самоактуалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоактуалізація--психодіагностика--психокорекція--неврастенія--невротичні розлади
Аннотация: Дисертація присвячена з'ясуванню психологічних особливостей осіб, хворих на неврастенію та обгрунтуванню комплексу психокорекційних заходів оптимізації їх самоактуалізації. Виявлено психологічні особливості проявів самоактуалізації у здорових осіб та хворих на неврастенію. З'ясовано рівні самоактуалізації та проведено порівняльний і кореляційний аналізи здорових осіб і хворих на неврастенію. Запропоновано і досліджено ефективність активних засобів психологічного впливу в осіб, хворих на неврастенію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 64089
Число посетителей 1564
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя