Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічна взаємодія<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/Ш 78
Автор(ы) : Шостак, Уляна Вікторівна
Заглавие : Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 441-449 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільна освіта--психолого-педагогічна взаємодія--технологізація--психолого-педагогічна технологія--взаємодія сім'ї та школи
Аннотация: Стаття присвячена проблемі ефективної взаємодії сім'ї та школи на початковому етапі шкільної освіти.Представлено аналіз теоретичних підходів до визначення понять "технологія", "психолого-педагогічна технологія" та їх змістового наповнення у площині психолого-педагогічної науки. Проаналізовано поняття "взаємодія", встановлено психологічні особливості ефективної взаємодії сім'ї та школи.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/П 86
Автор(ы) : Слободяник Н.В.
Заглавие : Дослідження психологічних особливостей взаємодії в системі "учитель-учень"
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Место публикации : Психологічний часопис: науковий журнал/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ: ["ГК"Все просто"], 2020. - №3 (35), Вип. 6. - С. 173-181 (Шифр 15(08)/П 86-796649097)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Збірки наукових праць
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаємодія--психолого-педагогічна взаємодія--ефективність навчання--сумісна діяльність--взаємини--освітнє середовище
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Слободяник Н. В.
Заглавие : Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна взаємодія--психолого-педагогічна взаємодія--ефективна взаємодія--освітній простір--розвивальна освіта--психологічний контакт--суб'єкт проектування
Аннотация: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Слободяник Н. В.
Заглавие : Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 188-198 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стиль--психолого-педагогічна взаємодія--я-концепція--компоненти--адаптація--соціалізація
Аннотация: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження впливу стилю психолого-педагогічної взаємодії вчителя на розвиток особистості учня. Найважливішою умовою формування Я-концепції учнів є психолого педагогічна взаємодія, в якій вчитель є не лише ретранслятором професійних знань, але й носієм власної особистісної позиції. Я-концепція розглядається як складне утворення, що представляє собою єдність когнітивного, афективного та вольового компонентів. Підкреслюється, що ї слід розглядати як своєрідну систему, окремі підструктури якої часто є неусвідомленими.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.33:172/С 53 рукописный текст
Автор(ы) : Снігур, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психологія становлення громадської особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Одеса, 2004
Колич.характеристики :447 с.: табл., рис.
Коллективы : Південноукраїнський державний педагогічний університет (Одеса)
Примечания : Бібліогр.: с. 373-406.
УДК : 159.923.33:172
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Становлення особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): становлення громадянськості--становлення особистості--ціннісно-смислова орієнтація--студенти внз--курсанти внз--мотиви поведінки--творча група--психолого-педагогічна взаємодія
Аннотация: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення громадянськості. Розроблено концептуальну модель громадянськості особистості та обґрунтовано систему психолого-педагогічних умов становлення громадянськості. Досліджено процесуальні аспекти становлення громадянськості. Розкрито психологічні закономірності та механізми становлення громадянськості. Розроблена та апробована методика діагностико-корекційної роботи з молоддю у сприянні становленню громадянської особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Волошина В. О., Довгалюк Т. А.
Заглавие : Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 47-58 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
УДК : 15.21.41.13:159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): метапам'ять--психолого-педагогічна взаємодія--засвоєння знань--розв'язання завдань
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз проблеми організації психолого-педагогічної взаємодії викладача та студента з позиції як підвищення ефективності процесів метапам'яті студента, так і корекції діяльності викладача для покращення ефективності навчального процесу.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 85789
Число посетителей 1206
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя