Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічні засади<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(57.026)/Л 90
Автор(ы) : Льовочкіна, Антоніна Михайлівна
Заглавие : Психологічні засади формування еколого-орієнтованої свідомості : монографія
Выходные данные : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Колич.характеристики :422 с.
ISBN, Цена 978-966-485-101-2: 25.00, 25.00, 15.00, грн
УДК : 159.98:502/504
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні засади--формування--еколого-орієнтована свідомість--екологічна свідомість--екологічна освіта
Экземпляры : всего : ЧЗ(3), чз(1)
Свободны : ЧЗ(3), чз(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Є15
Автор(ы) : Євдокімова , Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні засади вищої технічної освіти : монографія
Выходные данные : Харків: ПП видавництво "Нове слово", 2009
Колич.характеристики :388 с.
ISBN, Цена 978-617-568-019-3: 23.00, 18.00, грн
УДК : 378.015.3
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні засади--вища технічна освіта--психолого-педагогічний аналіз--психологічна підтримка--психологічна служба закладу освіти
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151.51/Я 51
Автор(ы) : Яланська, Світлана Павлівна
Заглавие : Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика : монографія
Выходные данные : Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2010
Колич.характеристики :342 с.
ISBN, Цена 978-966-8798-28-3: 20.00 грн
УДК : 159.954.4:37+378.015.3
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні засади--творчість--майбутні учителі--біологічні дисципліни--педагогічна творчість
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/А 72-073745252 рукописный текст
Автор(ы) : Антоненко, Тетяна Леонардівна
Заглавие : Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :527 с.: рис., табл.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 454-506 (646 назв).
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--майбутній фахівець--ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця--становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця--психологічні засади
Аннотация: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/А 72-337145143 рукописный текст
Автор(ы) : Антоненко, Тетяна Леонардівна
Заглавие : Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :42 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 35-40 (61 назва).
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--майбутній фахівець--ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця--становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця--психологічні засади
Аннотация: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 66350
Число посетителей 1114
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя