Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (44)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологія навчання<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
15(02)
Л 63


    Лисянська, Т. М.
    Педагогічна психологія [Текст] : [навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. М. Лисянська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : [б.и.], 2002. - 210 с. : табл., сх. - Б. ц.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
педагогічна психологія -- учіння -- психологія навчання -- психологія виховання -- психологія педагогічної праці


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(02)
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / за ред.: Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. - Київ : [б. и.], 1991. - 183 с. : рис. - ISBN 5-11-002424-3 : 1.20 крб.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- показники психічного розвитку -- умови психічного розвитку -- психологія виховання -- психологія учіння -- психологія навчання


Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л. М. \за ред.\; Ніколенка, Д. Ф. \за ред.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

3.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електроний ресурс] : монографія / за наук. ред. С. Д. Максименка. - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. и.], 2020. - 220 с. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--cуб’єкти освітнього простору--Україна--Монографія
фывфывфыв:
психологія навчання -- cуб’єкти освітнього простору -- Україна
Аннотация: Актуальність монографії обгрунтовується запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суб’єктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору, інтенсивного культурного обміну, впровадженням в освітню практику нових суб’єктно орієнтованих технологій. Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, вчителів, батьків, і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору, як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства в рішенні освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії в спільній діяльності. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

 
Статистика
за 23.07.2024
Число запросов 14208
Число посетителей 616
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя