Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=психологія читання<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.4+028.02+/М 69-635533 рукописный текст
Автор(ы) : Михальчук, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологія читання літературних творів старшокласниками : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :577 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 407-465.
УДК : 159.946.4+028.02+37.016:82 + 159.946.4 + 028.02 + 37.016:82
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологія читання
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): читацька діяльність--розуміння літературних творів--старшокласники--модель читання--психологічні механізми--види діалогізму--психологія читання
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей читання тв розуміння літературних творів старшокласниками. Розроблено нормативну модель читання та розуміння старшокласниками літературних творів. Виділено компоненти читацької діяльності учнів стосовно художньої літератури та розкрито їх зміст. Описано можливості застосування категорії діалогу в аналізі читацької діяльності школярів та виокремлено види діалогізму. Виокремлено психологічні механізми розуміння школярами літературних творів та обґрунтовано їх зміст. Обґрунтовано значущість врахування вчителем характерологічних якостей старшокласників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 93966
Число посетителей 1259
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя