Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психосинтез<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:159.9-0/М 31-086942150 рукописный текст
Автор(ы) : Маскалева, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :214, [3] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: в кінці розд.
УДК : 159.955.4:159.9-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосинтез--рефлексія--рефлексивність--рефлексивна компетентність--рефлексивно насиченне освітнє середовище--рефлепрактикум--розвивальна освіта--розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4:159.9-0/М 31-079066290 рукописный текст
Автор(ы) : Маскалева, Людмила Анатоліївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови розвитку рефлексивності майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :22 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: C. 18-20 (10 назв).
УДК : 159.955.4:159.9-051(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосинтез--рефлексія--рефлексивність--рефлексивна компетентність--рефлексивно насиченне освітнє середовище--рефлепрактикум--розвивальна освіта--розвивальний коучинг
Аннотация: У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми співвідношення рефлексії та рефлексивності у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито сутність цихпонять, окреслено шляхи та перспективи розвитку рефлексивності майбутніх психологів в умовах навчально-професійної діяльності у закладах вищої освіти. Доведено, що високий рівень сформованості рефлексивних умінь обумовлює високий рівень рефлексивності якособистісної якості.Виявлено психолого-педагогічніумови розвитку рефлексивностімайбутніх психологів у закладах вищої освіти.Встановлено, що чинником розвитку рефлексивності майбутнього психолога є рефлексивно насичене освітнє середовище.Наведено обґрунтування та структуру програми розвитку рефлексивності майбутніх психологів. Перевірка ефективності запропонованої розвивальної програми показала статистично значущі зміни в розвитку рефлексивної компетентності та рефлексивних умінь студентів експериментальних груп. Зафіксовано підвищення рівня рефлексивності та розширення спектру рефлексивних умінь досліджуваних.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15.0/А 90
Автор(ы) : Асаджоли, Роберто
Заглавие : Психосинтез. От душевного кризиса к высшему "Я". Теория и практика.
Выходные данные : Б.м., 1994
Колич.характеристики :313, [7] с.
Серия: Библиотека психологической литературы
ISBN, Цена 5-87983-003-9: Б.ц.
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія розвитку-- людина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія розвитку--мозгова діяльність--психічні стани--психіка--удосконалення психіки--людина--нервна діяльність--психонервна діяльність--форми нервової діяльності людини
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 15272
Число посетителей 689
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя