Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психосоціальний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--підлітковий вік--соціальна поведінка--домінантність--індивідуалізм--автономність
Аннотация: У статті проаналізовано результати емпіричної операціоналізації конструкта "тип психосоціального розвитку". Окреслено феноменологічну картину індивідуалізації психосоціального розвитку підлітків.
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.27:159.92/К 26-047570 рукописный текст
Автор(ы) : Карпа, Мар'яна Ігорівна
Заглавие : Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :214 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-176.
УДК : 159.922.27:159.922.73
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти з психічними вадами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сиблінгова взаємодія--діти з психофізичними вадами--сиблінги неповносправних дітей--психосоціальна адаптація--самосприйняття--адаптаційні ресурси--психокорекційна робота--психосоціальний розвиток
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження детермінант розвитку особистості у контексті взаємодії з неповносправним сиблінгом. Здійснено експериментальне дослідження самооцінки, складників психоемоційної сфери, рис характеру, психосоціальної адаптації сиблінгів дітей з фізичними вадами. Встановлено, що такі сиблінги переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на психологічну адаптацію. Розроблено та апробовано теоретико-методологічні засади профілактичної та корекційної роботи з сиблінгоами молодшого шкільного віку, що містить програму групових занять з батьками та групову психокорекційну роботу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Шаркова С. Ф.
Заглавие : Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 350-358 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
УДК : 159.9072.43:378.147
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення іноземної мови--полікультурна компетенція--психосоціальний розвиток--спрямованість реакцій--коефіцієнт комформності
Аннотация: Автором запропоновано програму розвитку полікультурної компетентності в ході оволодіння навиками іноземної мови. Представлено результати експериментального дослідження, проведеного в багатокультурних за складом групах студентів. Проаналізовано особливості розвитку комунікативно-соціальних навичок студентів контрольних та експериментальних груп за такими параметрами, як тип і спрямованість реакцій, коефіцієнт конформності.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Плескач Б. В., Уркаєв В. С.
Заглавие : Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2018. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 153-191 (Шифр 15(08)/А 43-480882333)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-186 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внутрішньо переміщені особи--психотерапевтичні стосунки--психотерапевтична діада--суб'єктивний образ психотерапевта--перенесення--психосоціальний розвиток
Аннотация: В статті представлені результати вивчення впливу суб'єктивного образу психотерапевта та ряду інших аспектів психотерапії на особливості стосунків "клієнт-психотерапевт" у внутрішньо переміщених осіб. Запропоновано алгоритми для діагностики суб'єктивного образу терапевта та міри схожості особистісних рис між клієнтом та спеціалістом на основі диференціалу психосоціального розвитку В. А. Іл'їна. На основі кластерного аналізу виявлено, що вся вибірка клієнтів з числа внутрішньо переміщених осіб, може бути розділена на дві групи за своїми особливостями сприйняття психотерапевта. Клієнти з групи "недооцінка" схильні применшувати якості психотерапевта за шкалами "довіра" та "ідентичність", що вказує на розчарування, через очікування від терапевта прояву особистісної позиції, а також таких рис як оптимістичність, відкритість, директивність. Клієнти з групи "переоцінка" схильні переоцінювати терапевта за шкалами "автономія" та "компетентність", що свідчить про сприйняття терапевта як компетентного професіонала. Показано, що "переоцінка" психотерапевта позитивно впливає на розвиток та підтримання робочого альянсу та ступінь задоволення якістю психотерапії, а "недооцінка" психотерапевта має негативний вплив. Клієнти, з низькими значення за всіма шкалами диференціалу та значеннями за шкалою "компетентність" менше 4.4 балів схильні до "недооцінки". Таким ВПО може бути рекомендовано проходження терапії з терапевтом такої ж статі, як і сам клієнт, при цьому терапевт обов'язково повинен мати схожий рівень психосоціального розвитку (при високому рівнях професійності та адаптивності). За даними нашого дослідження, зазначені організаційні умови отримання психотерапевтичної допомоги внутрішньо переміщеним особам, які схильні до недооцінки, будуть позитивно впливати на робочий альянс.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :502 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/Ш 19
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія та практика психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці : монографія
Выходные данные : Київ: ТОВ ВНП "Інтерсервіс", 2015
Колич.характеристики :488 с.
ISBN, Цена 978-617-696-329-5: 29.00 грн
УДК : 159.922.73-053.6+159.922.8
Предметные рубрики: Психосоціальний розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічний розвиток--підлітково-юнацький вік--психосоціальний розвиток--емпірична структура--симптоматика і феноменологія--варіативно-типологічний підхід
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 55644
Число посетителей 1125
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя