Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (139)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психофізіологія<.>
Общее количество найденных документов : 206
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:159.953.5-/З-17-972472 рукописный текст
Автор(ы) : Заікіна, Ганна Леонідівна
Заглавие : Психофізіологічна "ціна" пізнавальної діяльності учнів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Суми, 2010
Колич.характеристики :214 с.: табл., рис.
Коллективы : Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-210.
УДК : 159.91:159.953.5-053.6
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Пізнавальна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): пізнавальна діяльність--успішність навчання--функціональний стан--психофізіологічні властивості--розумова втома--психофізіологічні чинники--пізнавальний статус
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу психофізіологічних функцій школярів з метою оцінки психофізіологічної "ціни" їх пізнавальної діяльності в умовах інформаційних навантажень різної інтенсивності. Встановлені високі показники рівнів розвитку функцій школярів загальноосвітніх закладів нового типу, що є передумовами їх високої успішності навчання. Виявлені ознаки розумової втоми у дітей з підвищеним навчальним навантаженням. На основі отриманих даних розроблені математичні моделі психофізіологічної "ціни" розумового навантаження учнів, які дозволяють визначити міру напруження регуляторних систем та функціональних резервів організму за умови інформаційних навантажень. На основі факторного, регресивного та кореляційного аналізів розроблені регресійні моделі психофізіологічної "ціни" школярів різної статі в залежності від успішності навчання та рівнів інформаційних навантажень. Результати дослідження свідчать про високу психофізіологічнц "ціну" інноваційного навчання. Розроблена програма корекції психофізіологічної "ціни" та профілактики розумового стомлення школярів. Дані, отримані після впровадження корекційної програми, свідчать про ефективність запропонованої методики і можливість профілактики розумової втоми та перенапруження організму сучасних школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.938/З-30 рукописный текст
Автор(ы) : Запорожець, Олена Петрівна
Заглавие : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Херсон, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Аннотация: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91/М 51 рукописный текст
Автор(ы) : Меньших, Олена Емануілівна
Заглавие : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Фізичний стан
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:355/Н 71 рукописный текст
Автор(ы) : Нічик , Олена Володимирівна
Заглавие : Психофізіологічне забезпечення військово-професійної діяльності співробітників особистої охорони : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :231 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-223.
УДК : 159.91:355
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Військово-професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологічне забезпечення--психофізіологічний відбір--психофізіологічний супровід--психограма--професійно важливі якості
Аннотация: В роботі проведено узагальнення теоретичних підходів до вирішення даної проблеми, психологічний аналіз специфічних особливостей професійної діяльності охоронців, емпіричне дослідження їх професійно важливих та адаптаційно значущих психофізіологічних властивостей. Запропонована система психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, складовими якої виступають професіографічний аналіз їх діяльності, професійний психофізіологічний відбір і психофізіологічний супровід охоронної діяльності. Обгрунтовано вибір військово-професійної працездатності та адаптації, професійного здоров`я охоронців об`єктами спрямування заходів забезпечення. Розроблений алгоритм психофізіологічного забезпечення військово-професійної діяльності охоронців, вказані етапи і послідовність методичних процедур, необхідних для його реалізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:331.5/Б 61 рукописный текст
Автор(ы) : Білінська, Тетяна Мирославівна
Заглавие : Психофізіологічні основи професійного відбору водіїв тролейбусів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Тернопіль, 2011
Колич.характеристики :198 с.: табл., рис.
Коллективы : Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського (Тернопіль)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-181.
УДК : 159.91:331.5
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Професійний відбір
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійний відбір--водії тролейбусів--психофізіологічні особливості--пам`ять
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+378-057.63/Б 82-231236 рукописный текст
Автор(ы) : Борисенко, Олександр Іванович
Заглавие : Психологічна адаптація слухачів-іноземців підготовчого факультету вищого медичного закладу освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Вінниця, 2000
Колич.характеристики :244 с.: табл., рис.
Коллективы : Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-244.
УДК : 159.91+378-057.632:614.253.1/.2 + 159.91 + 378-057.632:614.253.1/.2
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психологічна адаптація
Педагогічна психологія-- Вища медична освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): іноземні громадяни--навчання--адаптация--акультураційний стрес--трансляція культури--розумова працездатність--психоемоційний стан--емоційно-почуттєва сфера
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7-053.5:6/Г 20-020761 рукописный текст
Автор(ы) : Гармаш, Людмила Сегріївна
Заглавие : Психофізіологічне забезпечення адаптації до навчання молодших школярів із зони безумовного відселення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :191 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 167-183.
УДК : 159.922.7-053.5:612.8+37.015.3:159.922.7:613.8+159.91 + 159.922.7-053.5:612.8 + 37.015.3:159.922.7:613.8 + 159.91
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумова працездатність--психофізіологічний стан--адаптація--здоров`я
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей психофізіологічного стану молодших школярів із зони безумовного відселення та їх адаптації до навчання в школі. В процесі довготривалого спостереження виявлені негативні зрушення функціонального стану організму дітей які були переселені із зони безумовного відселення. Визначені основні тенденції у формуванні стану здоров`я дітей, потерпілих від аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Автором обгрунтовано комплекс заходів психофізіологічного забезпечення, що включає неспеціфічні загальнооздоровчі засоби та психодіагностику, з метою регулювання психофізичних функцій організму і підвищення рівня розумової працездатності. Проведене дослідження довело ефективність системи психофізичного забезпечення, на що вказує позитивна динаміка психофізічного стану організму школярів та поліпшення фізичного розвитку, а також стану здоров`я дітей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+316.62:378/Л 93-130770 рукописный текст
Автор(ы) : Любченко, Наталія Вікторівна
Заглавие : Психофізиологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :213 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-213.
УДК : 159.91+316.62:378-057.875 + 159.91 + 316.62:378-057.875
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологічні властивості--головний мозок--адаптивність--мотивація--інтернальність--студенти--першокурсники
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі вивчення психофізіологічних чинників адаптації до навчання. Встановлені передумови цього процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб`єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності.Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб-це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий-створення моделей активності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, отримані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:[159.943+1/Л 17-704903 рукописный текст
Автор(ы) : Лазуренко, Сергій Іванович
Заглавие : Психофізіологія моторних установок людини : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :443 с.: рис., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 369-421.
УДК : 159.91:[159.943+159.946 + 159.91:159.943 + 159.91:159.946
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Моторні установки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психомоторні установки--квантово-механічний вплив--інформаційно-енергетичний потенціал--резонансні коливання--психофізіологія
Аннотация: У дисертації досліджується проблема психофізіології моторних установок людини. Удосконалено загальнопсихологічну теорію моторних установок, що виявляється в забезпеченні цілісної готовності здійснювати продуктивну регуляцію рухів і дій людини. Доповнено наявні наукові дані щодо будови і функції моторної установки, можливості вимірювати її точністю відтворення рухів. Дістало подальшого розвитку методичне забезпечення способів відтворення інформаційно-енергетичного потенціалу моторних установок з урахуванням закономірностей адаптаційних процесів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:796/К 55 рукописный текст
Автор(ы) : Кокун, Олег Матвійович
Заглавие : Моніторинг та корекція психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :172 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 145-165.
УДК : 159.91:796
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічна адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): моніторинг--корекція--психофізіологічна адаптація--психофізіологічний стан--спорт--спортсмени--вища кваліфікація
Аннотация: Дисертацію присвячено моніторингу та корекції психофізіологічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації. У роботі виявлені, шляхом здійснення моніторингу, закономірності та особливості психофізіалогічної адаптації спортсменів вищої кваліфікації, встановлено фактори, котрі справляють вагомий вплив на перебіг цього процесу, обґрунтовано використання методів експрес-діагностики при проведенні моніторингу. Теоретично обґрунтовано поняття "психофізіологічна адаптація" як системний процес та визначено типи індивідуального адаптаційного реагування, що в цілому розширює уявлення про це явище і слугує відповідною основою для його подальшого вивчення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:159.944]:3/Ш 37-990434 рукописный текст
Автор(ы) : Шевченко, Володимир Євгенович
Заглавие : Психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів Міністерства оборони України : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Вінниця, 2002
Колич.характеристики :230 с.: табл., рис.
Коллективы : Вінницький державний медичний університет ім. М. І. Пирогова (Вінниця)
Примечания : Бібліогр.: с. 143-160.
УДК : 159.91:159.944]:355
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Працездатність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна працездатність--психофізіологічні показники--психофізіологічна корекція--екстремальний стан--спецпідрозділ
Аннотация: Автором розкрито психофізіологічні особливості працездатності фахівців спецпідрозділів. Встановлено, що на підставі вивчення психофізіологічних особливостей професійної працездатності можна оптимізувати функціональний стан фахівців спецпідрозділів. Визначено перспективні напрямки регуляції функціонального стану та професійної працездатності військовослужбовців засобами психофізіологічної корекції в екстремальних умовах. Розроблено та обгрунтовано комплекс організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення проведення психофізіологічного супроводу навчально-бойової діяльності сил спеціального призначення в екстремальних умовах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+159.944]:3/Ш 83-135143 рукописный текст
Автор(ы) : Шпак, Ростислав Анатолійович
Заглавие : Психофізіологічне забезпечення надійності професійної діяльності військових радіотелеграфістів : канд. ... психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :265 с.: табл., рис.
Коллективы : Військовий гуманітарний інститут Національної академії оборони України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-185.
УДК : 159.91+159.944]:355 + 159.91:355 + 159.944:355
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Надійність професійної діяльності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологічне забезпечення--надійність--військові--професійна діяльність--військово-професійна діяльність--психофізіологічна характеристика
Аннотация: В дисертації розглядаються психофізіологічні особливості добової. місячної та річної надійності професійної діяльності військових радіотелеграфістів та результати впливу комплексногопсихофізіологічного забезпечення на надійність роботи спеціалістів. Запропоновано і апробовано адекватний комплекс психофізіологічногозабезпечення надійності в добовому, місячному і річному циклах професійної діяльності військових радіотелеграфістів. Встановлено ефективність цього комплексу при застосуванні його протягом року.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.07+159.942./А 89-936450 рукописный текст
Автор(ы) : Аршава, Ірина Федорівна
Заглавие : Емоційна стійкість людини та її діагностика : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2007
Колич.характеристики :480 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 381-406.
УДК : 159.9.07+159.942.5 + 159.9.07 + 159.942.5
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Емоційна стійкість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна стійкість--емоційна напруженість--емоційна вразливість--стрес--мотиваційно-емоційна саморегуляція--діагностика емоційної стійкості--емоційний інтелект--психосоматичні захворювання
Аннотация: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+159.922.73/Б 91-054289 рукописный текст
Автор(ы) : Буняк, Надія Андрониківна
Заглавие : Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :393 с.: табл., рис., іл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 299-343.
УДК : 159.91+159.922.73-053.4]:613.954 + 159.91:613.954 + 159.922.73-053.4:613.954
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Розвиток дітей
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологія--розвиток дітей--дошкільний заклад--розумовий розвиток--психологічна готовність до школи--психофізіологічний стан дітей--умови життя дошкільника--психогігієна побуту--підготовка до школи
Аннотация: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+159.938+15/К 55-421864 рукописный текст
Автор(ы) : Кокун, Олег Матвійович
Заглавие : Оптимізація адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :426 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 374-416.
УДК : 159.91+159.938+159.943 + 159.91 + 159.938 + 159.943
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологія--адаптація--адаптаційні можливості--дезадаптація
Аннотация: В дослідженні обґрунтовані загальні теоретико-методологічні основи оптимізації адаптаційних можливостей людини. Визначено зміст етапів оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності. Розроблено алгоритм оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності, обґрунтована його загальна методологія.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91+159.944]:3/К 68-230657 рукописный текст
Автор(ы) : Корольчук, Микола Степанович
Заглавие : Психофізіологія працездатності корабельних спеціалістів в екстремальних умовах : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 1996
Колич.характеристики :343 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 302-343.
УДК : 159.91+159.944]:355
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Працездатність в екстремальних умовах
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологія працездатності--екстремальні умови--професійна діяльність--корабельні спеціалісти--військові спеціалісти--аутогенне тренування
Аннотация: В дослідженні виявлено особливості динаміки працездатності та стану психофізіологічних функцій організму при дії імпульсним електричним струмом на центральну нервову систему корабельних спеціалістів, які тривалий час перебували в стрессових умовах. З'ясовано вплив на корабельних спеціалістів комплексної дії гіпербаричної оксигенації та імпульсного електричного струму, спеціальних фізичних вправ та аутотренінгу з метою підтримки і відновлення їх функціонального стану й працездатності в екстремальних умовах протягом дворічного циклу професійної діяльності. Розкрито можливості регуляції функціонального стану і реабілітації операторів, хворих на нейроциркуляторну дистонію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91:796.012.2/М 18 рукописный текст
Автор(ы) : Малхазов, Олександр Ромуальдович
Заглавие : Психофізіологічні механізми управління руховою діяльністю : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :445 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 384-430.
УДК : 159.91:796.012.2
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Рухова діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологія--рухова діяльність--управління рухами--образ руху--специфічний сенсорний комплекс
Аннотация: В дослідженні визначено психологічний зміст та функціональну структуру рухів, дій, рухової діяльності. Описано ієрархію механізмів побудови і регуляції рухів, дій, образу, емоцій та мотивів. Досліджено особливості формування психічного образу в умовах рухових дій. Визначено умови функціонування специфічних сенсорних комплексів, специфічних сенсорних синтезів. Знайдено засоби та методи підвищення ефективності процесу управління руховою діяльністю індивіда.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 15(5А2.2)П/К 26
Автор(ы) : Карпентер, Уильям
Заглавие : Основания физиологии ума с их применениями к воспитанию и образованию ума и изучению его болезненных состояний : пособие. Т. I
Выходные данные : Санкт-Петербург: Издание редакции журнала "Знание", 1877
Колич.характеристики :319 с.
Примечания : Пер. со 2-го англ. изд.
Цена : Б.ц.
УДК : 15(5А2.2)П
Предметные рубрики: Психофізіологія
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91-053.6:373]/В 75-676361614 рукописный текст
Автор(ы) : Воропаєв, Дмитро Сергійович
Заглавие : Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :220 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-198.
УДК : 159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічний стан-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функціональний стан--психофізіологічний стан--підлітки--навчальна діяльність
Аннотация: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159(5А2.2)П/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14
Выходные данные : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 14.00 р.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психофізіологія--психологія праці
Содержание : Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки/ Ю. О. Бохонкова. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження/ Г. В. Гуменюк. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей/ О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності/ Н. В. Завязкіна. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій/ О. М. Кокун. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. Професійне самоздійснення : система понять/ Т. В. Кружева. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю/ О. Р. Малхазов. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами/ А. І. Мельник. Психологічні основи інтернет-комунікації/ О. М. Немеш. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій/ А. Б. Неурова. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря/ Н. М. Панасенко. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі/ І. В. Петренко. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами/ Н. М. Петрученко. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців/ Н. М. Пилипенко. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/ Т. Л. Савченко. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів/ Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми/ Г. В. Чайка. Інтелектуальна компетентність особистості/ В. М. Шмаргун.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 65764
Число посетителей 1143
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя