Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (408)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=підлітки<.>
Общее количество найденных документов : 138
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
підлітки -- старші підлітки -- криза підліткового віку -- агресивність -- агресія -- негативізм -- правосвідомість -- правова соціалізація -- правова поведінка
Аннотация: Охарактеризовано вплив правосвідомості старших підлітків на рівень їх агресивності. Описано особливості взаємозв'язку між рівнем агресивності і правосвідомістю. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, у яких діагностовано високий рівень агресивності. Запропоновано програму психокорекції рівня правосвідомості старших підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бартошук, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.922
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
підлітки -- старші підлітки -- тривожність -- тривога -- якість життя -- психологічне благополуччя -- самооцінка -- самосприйняття
Аннотация: Охарактеризовано вплив рівня тривожності на оцінку якості життя підлітків. Розкрито напрями психокорекційної роботи з підлітками, які низько оцінили якість власного життя. Запропоновано програму психокорекції рівня тривожності старших підлітків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимців, М. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.922.4+159.922.73-053.6
Є 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток самосвідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
національна самосвідомість -- НАЦІОНАЛЬНА ідентифікація -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- КОГНІТИВНИЙ -- САМООЦІНКА -- РІВЕНЬ домагань -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЧІКУвання -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВИЙ ВІК -- скаутинг -- скаутський рух
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75
Є 15


    Євдокимова, Тетяна Олексіївна.
    Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-215. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
екологічна свідомість -- екорозвиваюче середовище -- природоцентричне самоусвідомлення -- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- скаутський рух
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922-053.6:17.023.34]:37.018.32
Е 42


    Єзерська, Наталія Валеріївна.
    Психологічні чинники суб'єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Єзерська ; наук. кер. К. Л. Мілютіна ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
суб'єктивне благополуччя -- психологічне благополуччя -- психологічні чинники -- підлітки -- обдарованість -- психологічний супровід -- адаптація -- школа-інтернат
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні чинники суб’єктивного благополуччя підлітків в умовах спеціалізованої школи-інтернату. Окреслено основні підходи до розуміння суб’єктивного благополуччя, проаналізовано зв'язок особистісно-психологічного та соціально-психологічного підходів до психологічних чинників суб’єктивного благополуччя. Запропоновано теоретичну модель суб’єктивного благополуччя учнів. Представлено програму емпіричного дослідження, його основні етапи, критерії підбору досліджуваних та здійснено характеристику груп обдарованих підлітків. На основі запропонованої теоретичної моделі суб’єктивного благополуччя учнів визначено поняття суб’єктивного благополуччя учнів та встановлено психологічні чинники. Удосконалено вибір відповідного психодіагностичного інструментарію та методів опрацювання даних. Наведено результати аналізу числових значень психологічних чинників суб’єктивного благополуччя обдарованих підлітків із різним способом життя. Обгрунтовано психологічні чинники суб’єктивного благополуччя обдарованих учнів, що навчаються в закладі інтернатного типу. Розроблено програму соціально- психологічного супроводу обдарованих підлітків в умовах спеціалізованої школи- інтернату, доведено її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Мілютіна, К. Л. \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923
И 18


    Іванова, Євгенія Олегівна.
    Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка [Текстььь] / Є. О. Іванова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- підлітки -- емоційна близькість -- батьківський контроль -- сімейні стосунки -- сімейне благополуччя
Аннотация: У статті представлено результати дослідження емоційного інтелекту (ЕІ) підлітка і особливостей його стосунків з батьками. Проаналізовано психологічні особливості сімейних стосунків підлітків з різним рівнем ЕІ, а також особливості комунікації в сімейній системі підлітка. Проаналізовано значення батьківського контролю для формування ЕІ. Наведено результати досліджекння розвитку ЕІ підлітків з чинниками, які відображають їх суб'єктивне сприйняття внутрішньосімейних стосунків.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4
А 65


    Ангеліс, Катерина Олегівна.
    Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ангеліс Катерина Олегівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісна рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
пізнавальна активність -- самоорганізація -- самомобілізація -- трансцендентне передбачення -- культурно-етична ідентифікація
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) <механізм самоорганізації>; 2)<механізм самомобілізації> ; 3)<механізм перенесення>;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.73-053.6-056.49+316.624-053.6+37.015.31:17
А 76


    Апетик, Наталія Михайлівна.
    Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Апетик Наталія Михайлівна ; наук. кер. Тарновська О. С. ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2001. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Девіантна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
девіантна поведінка -- соціальна норма -- детермінанти -- моральна соморегуляція
Аннотация: У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків. У роботі проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень дітей підліткового віку. виявлене суттєве значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій стимулювало до теоретичного аналізу та експериментального дослідження специфіки її прояву в період підліткового віку. розроблена та апробована програма тренінгових занять по становленню моральної регуляції поведінки в підлітковому віці. отримані експериментальні дані засвідчили доцільність та ефективність реалізації розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність поширення її з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної поведінки, що сприятиме попередженню поширення відхилень у їхній поведінці.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тарновська , Олександра Семенівна \наук. кер.\; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73-053.6-056.49:613.81+159.922.76
Б 43


    Белінська, Інна Анатоліївна.
    Психологічні типи відхилень у розвитку підлітків з алкогольно узалежненої сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Белінська Інна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 218 с. : табл. - Бібліогр.: с. 167-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
відхилення у розвитку -- особистість -- дисфункційні родини -- співзалежність -- підлітки -- типи поведінки
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню психологічних закономірностей розвитку особистості у алкогольно узалежненій родині. Виявлені чинники, що зумовлюють відхилення у становленні мотивації та поведінки підлітків з дисфункційної сім`ї. Розроблено та апробовано систему занять та комплекс вправ, спрямованих на нейтралізацію негативного впливу соціальної ситуації розвитку дітей у таких родинах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7+37.015.3:159.955
В 41


    Вічалковська , Наталія Калинівна.
    Активація розвитку допитливості школярів підліткового віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вічалковська Наталія Калинівна ; наук. кер. Денисюк А. С. ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2003. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Допитливість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
допитливість -- формування -- активація -- компоненти допитливості -- психологічна структура -- метафора
Аннотация: Розкрито зміст поняття допитливості як системної якості особистості, що забезпечує її пізнавальну активність, готовність до засвоєння нової інформації. Дано узагальнену характеристику особливостей особливостей допитливості. Визначено психологічну структуру допитливості учнів-підлітків, розкрито рівні її розвитку допитливості школярів. Розроблено й апробовано діагностичну процедуру, спрямовану на вивчення динаміки в умовах динаміки допитливості в умовах навчального процесу, а також комплексну програму Активізація розвитку школярів у процесі учбової діяльності". На основі експерименту обгрунтовано вплив засобу на метафори на розвиток допитливості учнів у навчальному процесі при вивченні ними предметів не лише гуманітарного, але й природно-математичного циклів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Денисюк , Антоніна Степанівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.1+159.922.73-055.15
В 20


    Васютинський, Вадим Олександрович.
    Особливості статеворольового самовизначення хлопчиків-підлітків із неповної сім`ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Васютинський Вадим Олександрович ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Н.-д. ін-т психології України. - Київ, 1992. - 135 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 115-133. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
фывфывфыв:
підлітки -- сомовизначення -- повна сім`я -- неповна сім`я -- статеворольове самовизначення

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
376.58:159.922.763
В 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вольнова, Л. М.
    Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки [Текстььь] / Л. М. Вольнова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 6-14 : табл. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
підлітки -- девіантна поведінка -- важковиховуваність -- негативна спрямованість -- емоційно-вольова сфера -- труднощі в навчанні -- конфліктні стосунки -- психокорекція
Аннотация: Виокремлено і проаналізовано ознаки, які вважаються найбільш поширеними проявами важковиховуваності у підлітків: негативні характерологічні якості у поведінці, порушення сформованості якостей і властивостей емоційно-вольової сфери, обмеженість чи негативнв спрямованість потреб, схильностей та ітересів і т. д.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
В 75


    Воропаєв, Дмитро Сергійович.
    Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02 / Д. С. Воропаєв ; наук. кер. О. О. Єжова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-198. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічний стан--Школярі--Дисертації
фывфывфыв:
функціональний стан -- психофізіологічний стан -- підлітки -- навчальна діяльність
Аннотация: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Єжова, Ольга Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.922.73-053.6+159.923.32
В 88


    Вус, Віктор Ілларіонович.
    Особливості аксіогенезу підлітків у процесі релігійної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вус Віктор Ілларіонович ; наук. кер. Кокун О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 248 с. : табл. - Бібліогр.: с. 226-248. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігійна освіта--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
аксіогенез -- аксіосфера особистості -- релігійна освіта -- підлітки
Аннотация: Дисертація присвячена питанню генези духовно-моральної сфери особистості сучасних підлітків. Висвітлюються теоретичні та практичні аспекти цієї проблеми. Визначаються чинники, що обумовлюють аксіогенез людини з вираженим інтересом до містично-трансцендентальної сфери. Обгрунтовуються методологічні засади емпіричного дослідження особливостей духовно-морального становлення підлітків. Здійснюється виклад отриманих емпіричних даних;обговорюються позитивні та негативні наслідки релігійно-етичної спрямованості навчально-виховного процесу закладів освіти на розвиток ціннісно-смислової сфери підлітків. Аналізується ефективність застосування різних форм та методів християнської релігійної освіти при здійсненні ціннісно-формувального впливу на аксіосферу підлітків. Здійснюється визначення особливостей формуання духовно-моральних цінностей у підлітків в умовах сільського та урбаністичного соціокультурного середовища; порівнюється ієрархія системи цінностей підлітків-учнів закладів традиційної освіти та підлітків-вихованців закладів християнської релігійної освіти. Розглядаються сучасні психолого-педагогічні методи формування духовно-моральних цінностей, що застосовуються у навчально-виховному процесі християнських релігійних закладів освіти. Запропонована навчальна програма, яка спрямована на формування в учнівської молоді духовно-моральних цінностей. Визначаються шляхи оптимізації практичних підходів щодо формування цих цінностей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.922.73-053.6+159.954.4:78
Г 13


    Гаваші, Світлана Йосипівна.
    Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гаваші Світлана Йосипівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 206 с. - Бібліогр.: с. 184-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
егоцентризм -- музична творчість -- музичний розвиток -- підлітковий вік -- рефлексія -- децентрація -- самоактуалізація
Аннотация: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
316.454.52:37.013+37.064+81'233
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галузяк Василь Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
підлітки -- спілкування -- мотивація -- ціннісні детермінанти -- стиль педагогічного спілкування

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922.73-053.6-055.25
Г 57


    Гошовська, Дарія Тарасівна.
    Психологічні особливості розвитку самоакцептації дівчаток-підлітків (на матеріалі різних освітніх закладів) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / гошовська Дарія Тарасівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 166 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 149-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самоакцептація--Дисертації
   Вікова психологія--Дівчата-підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
самоакцептація -- самосвідомість -- акцептуючі установки -- ідентифікація -- ЕМОЦІЙНА концентрація -- підлітки
Аннотация: В дослідженні розкриті психологічні особливості розвитку самоакцептації в дівчаток-підлітків з міської середньої школи, регіональної гімназії, школи-інтернату, сільської школи. Виявлені відмінності у процесі становлення і функціонування змістово-семантичних механізмів самосприйняття дівчаток підліткового віку. Розроблена концептуально-теоретична модель становлення особистісної самоакцептації в підлітковому віці.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922.73-053.6+316.614.034+316.614.6-053.6
Г 57


    Гошовський , Ярослав Олександрович.
    Психолого-педагогічні основи ресоціалізації депривованих підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Гошовський Ярослав Олександрович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 464 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-464. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ресоціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Депривовані підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
ГЕНЕТИЧНИа психологія -- ресоціалізація -- депривація -- депривовані діти -- навчальні установи закритого типу -- самоактуалізація -- психореабілітація
Аннотация: В роботі здійснено аналіз феномена ресоціалізації депривованої особистості. З'ясовано психологічні особливості впливу різновидової депривації на особистісний розвиток підлітків. Вивчено крос-культурні особливості ресоціалізації депривованих підлітків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.922.73-058.862
Г 57


    Гошовський , Ярослав Олександрович.
    Становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату в умовах депривації батьківського впливу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гошовський Ярослав Олександрович ; наук. кер. Алексєєва М. І. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Педагогічна психологія--Школа-інтернат--Дисертації

   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
підлітки -- самовизначення -- ОБРАЗ Я -- ПІДЛІТКОВА депривація -- школа-інтернат
Аннотация: В дослідженні здійснений теоретичний аналіз змісту, критеріїв і механізмів становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату. Розроблена концептуально-описова модель особистісних детермінант образу "Я" депривованих підлітків. Вивчено процес становлення образу "Я" в підлітків , що мають досвід депривації різного типу. Проведений порівняльний аналіз становлення образу "Я" в підлітків, що різняться тривалістю перебування в депривованому стані.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Алексєєва, Майя Іванівна \наук. кер.\; Інситут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.73-053.6+37.015.31:17
Г 57


    Гоян, Ігор Миколайович.
    Психолого-педагогічні особливості розвитку моральної поведінки підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гоян Ігор Михайлович ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 138-150. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
МОРАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- МОРАЛЬНИЙ розвиток -- ПІДЛІТКИ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ
Аннотация: В дослідженні проведений теоретичний аналіз сучасного стану проблеми морального розвитку підлітків. Розкрито зміст та особливості поведінки підлітків, що зумовлені соціальними причинами та їх особистісними індивідуально-психологічними характеристиками. Визначено рівні розвитку моральної поведінки підлітків і досліджено ефективність психологічних засобів впливу на їх особистісну саморегуляцію. Виявлено умови та чинники. що забезпечують оптимізацію процесу розвитку моральної поведінки підлітків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 37289
Число посетителей 893
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя