Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6099)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (125)Рідкісна книга (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=робота<.>
Общее количество найденных документов : 94
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.
159.922.72
В 61


    Вовчик-Блакитна, М. В.
    Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Виховна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
фывфывфыв:
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Аннотация: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.27
В 67


    Волеваха, Сергій Вікторович.
    Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф [Рукопис] : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05 / Волеваха Сергій Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
фывфывфыв:
постраждалі спільноти -- соціальне управління -- соціальний розвиток -- муніципальні менеджери -- регіональні менеджери -- психологічна готовність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923-055.52:616.899
Х 46


    Химко , Марта Богданівна.
    Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Химко Марта Богданівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2010. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аутизм--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
аутизм -- батьківське ставлення -- емоційні стани -- внутрішній конфлікт -- психокорекційна робота
Аннотация: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
37.091.31-059.2
Б 81


    Бондар, Людмила Вікторівна.
    Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Людмила Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 180 с. : табл. - Бібліогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
молодші школяри -- розумовий розвиток -- соціальний розвиток -- теоретичне мислення -- учбова задача -- навчальна діяльність -- навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.98:364](477)
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічне забезпечення розвитку соціальних послуг в Україні [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 504 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 393-435. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальні послуги--Україна--Дисертації
фывфывфыв:
соціальна робота -- психологія соціальної роботи -- соціальні послуги -- скрутна життєва ситуація -- наснаження
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене розвиткові соціальних послуг в Україні та розробці моделей їх соціально-психологічного забезпечення. Обґрунтовано та створено концепцію соціально-психологічного забезпечення розвитку соціальних послуг, а також впроваджено моделі соціальних послуг і їх соціально-психологічного забезпечення в Україні. Метою соціально-психологічного забезпечення розвитку соціальних послуг є оптимізація процесу та результату їх надання та досягнення змін у життєвих ситуаціях клієнтів, а також у створенні безпечних умов професійної соціально-психологічної взаємодії в соціальній роботі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.27:159.922.73
К 26


    Карпа, Мар'яна Ігорівна.
    Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпа Мар'яна Ігорівна ; наук. кер. Католик Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психосоціальний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Діти з психічними вадами--Дисертації

фывфывфыв:
СИБЛІНГОВА ВЗАЄМОДІЯ -- діти з психофізичними вадами -- сиблінги неповносправних дітей -- психосоціальна адаптація -- самосприйняття -- адаптаційні ресурси -- ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА -- психосоціальний розвиток
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження детермінант розвитку особистості у контексті взаємодії з неповносправним сиблінгом. Здійснено експериментальне дослідження самооцінки, складників психоемоційної сфери, рис характеру, психосоціальної адаптації сиблінгів дітей з фізичними вадами. Встановлено, що такі сиблінги переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на психологічну адаптацію. Розроблено та апробовано теоретико-методологічні засади профілактичної та корекційної роботи з сиблінгоами молодшого шкільного віку, що містить програму групових занять з батьками та групову психокорекційну роботу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
Шифр: П163773 (Журнал)
Практична психологія та соціальна робота [Текстььь] : науково-практичний освітньо-методичний журнал/ Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : [б. и.]. - Выходит 8 раз в год
Найти похожие

11.
159.9:61]:392.3(043.3)
Б 82


    Борисенко, Оксана Михайлівна.
    Психолого-педагогічні засади формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Борисенко Оксана Михайлівна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2013. - 213, [7] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Особистісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Діти з аутизмом--Дисертації

фывфывфыв:
дитячий аутизм -- сімейне виховання -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- ізоляція родини
Аннотация: У дисертації здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми дитячого аутизму. Проаналізовано сучасні світові і вітчизняні науково-практичні підходи до вирішення проблеми подолання аутизму у дітей. Визначено нові підходи до розуміння аутизму як цілісного явища дизонтогенезу. Обґрунтовано психолого-педагогічну класифікацію дітей зі спектром аутичних розладів. Розкрито особливості обстеження та диференційної діагностики дітей з аутизмом на початкових етапах захворювання. Розроблено й апробовано тренінг "Формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
37.091.3
М 69


    Михальчук, Наталія Олександрівна.
    Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Наталія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дискусія--Навчальна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

фывфывфыв:
дискусія -- навчальна дискусія -- ініціативна дія -- оригінальна думка -- обґрунтоване висловлювання
Аннотация: У дисертації розкриваються основні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи на уроках світової літератури. Обґрунтовано принципи організації навчальної дискусії, визначено критерії ефективності навчальної дискусії. Проаналізовано особливості формальної структури діалогу підлітків та зміст смислових зв'язків між послідовними висловлюваннями учнів, спрямованість висловлювань школярів. Виділено дві групи прийомів, за допомогою яких можна обґгунтувати свою точку зору : змістовні та незмістовні, а також вказано основні психологічні умови, що впливають на ефективність навчальної роботи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.9:331.102.24+316.6:36
С 36


    Сила, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сила Тетяна Іванівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
   Соціальна психологія--Професійна інтеракція--Дисертації

фывфывфыв:
професійна інтеракція -- соціальна робота -- ціннісні уявлення -- інтерактивна компетентність -- професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості та охарактеризовано детермінанти цього феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції в соціальній роботі. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі, розроблено соціально-психологічний тренінг професійної інтеракції для соціальних працівників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
37.015.31:17
С 11


    Ставицький, Олег Олексійович.
    Психологічні умови усвідомлення молодшими школярами моральної вимоги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ставицький Олег Олексійович ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 126,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 108-126. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
моральна вимога -- молодші школярі -- довільність поведінки -- виховна робота -- аргументований вплив -- аргументація вимог
Аннотация: У дисертації визначені основні групи аргументації в структурі вербальної моральної вимоги. Розкриті провідні соціально-психологічні механізми усвідомлення вихованцями моральної вимоги залежно від використання її в структурі того чи іншого виду аргументації. З'ясовані вікові та статеві особливості поведінки вихованців щодо аргументування їм моральної вимоги. Розроблені основні психолого-педагогічні інваріанти ефективного використання в початкових класах певного виду аргументації в структурі моральної вимоги.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
005.32:336.71
Б 68


    Блешмудт, Павло Петрович.
    Психологічні умови підготовки персоналу банківських структур до роботи в команді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / блешмудт Павло Петрович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 332 с. : табл. - Бібліогр.: с. 182-207. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Підготовка персоналу банків--Дисертації
фывфывфыв:
банківські структури -- персонал -- робота в команді -- психологічна готовність
Аннотация: У роботі розкрито зміст, структуру психологічної готовності персоналу банківських структур до роботи в команді. Проаналізовано взаємозв'язок між основними компонентами психологічної готовності банківського персоналу до роботи в команді та низкою чинників, які належать до мікрорівня та мезорівня. Розроблено тренінг для забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності банківського персоналу до роботі в команді.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
37.091.3
Х 98


    Хупавцева, Наталія Олександрівна.
    Психологічний потенціал евристичної бесіди як форми навчальної роботи [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Хупавцева Наталія Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2007. - 384 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Евристична бесіда--Дисертації
фывфывфыв:
евристична бесіда -- навчальна робота -- учбова дыяльність -- бесіда
Аннотация: В роботі виокремлено психологічні характеристики навчально-виїховного процесу із застосуванням евристичної бесіди. Сформульовано принципи ефективної організації евристичної бесіди на уроках. Обґрунтовано вибір критеріїв ефективності евристичної бесіди як форми навчальної роботи та охарактеризовано когнітивні та мотиваційно-ціннісні новоутворення особистості школярів. Розроблено систему психологічних чинників ефективного впровадження евристичної бесіди в навчальну діяльність школярів. Визначено психологічні умови ефективності евристичної бесіди та окреслено її психологічний потенціал.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.94:612.825.8
К 49


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Психічні стани студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Клибанівська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 225,[46] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 202-225. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічні стани--Інтелектуальна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
психічні стани -- інтелектуальна діяльність -- студенти -- психокорекційна робота -- позитивні психічні стани -- негативні психічні стани -- саморегуляція
Аннотация: У дисертації з'ясовано сутність поняття і структуру психічних станів студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності, уточнено детермінанти й механізми їх виникнення. Визначено показники та рівні прояву психічних станів студентів на різних етапах навчальної діяльності. Досліджено особливості перебігу інтелектуальних психічних станів студента. Здійснено порівняльний та кореляційний аналіз результатів дослідження психічних станів студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922.73-053.6:005.581(043.5)
К 43


    Кирпенко, Тетяна Михайлівна.
    Особливості механізмів психологічного самозахисту підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. М. Кирпенко ; наук. кер. Бохонкова Ю. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-210. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологічний самозахист--Підлітки--Дисертації
фывфывфыв:
психологічний самозахист -- підлітки -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНа проблема -- адаптація -- емоційно-поведінкова сфера -- особистісно-типологічна сфера -- комунікативна сфера -- психокорекційна робота
Аннотация: У дослідженні визначено основні підходи до вивчення психологічного самозахисту особистості. Визначено сутність і специфіку психологічного самозахисту підлітків. Досліджено особливості механізмів психологічного самозахисту підлітків. Розроблено та емпірично перевірено ефективність програми розвитку адаптивних самозахисних стратегій поведінки підлітків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
37.09
П 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Постоюк, Н. В.
    Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі [Текстььь] / Н. В. Постоюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
УДК

фывфывфыв:
розвиток особистості -- навчально-виховний процес -- профорієнтаційна робота -- суспільно-корисна праця -- гуртки
Аннотация: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
159.922:502/504+37.091.33-027.22:004
Н 14


    Набочук, Олександр Юрійович.
    Психологічні умови розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Левшунова ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 359 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологічна свідомість--Інформаційні технології--Дисертації
фывфывфыв:
психологічна характеристика -- старшокласники -- експериментальна робота -- формувальний експеримент -- констатувальне дослідження
Аннотация: В роботі розроблено структуру екологічної свідомості учня в старшому шкільному віці. Описано нормативну модель екологічної свідомості старшокласника. Проаналізовано сутність новітніх інформаційних технологій та запропоновано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій. Апробовано програму розвитку екологічної свідомості старшокласників засобами інформаційних технологій на етапі проведення формувального експерименту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 41122
Число посетителей 925
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя