Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розвиток особистості<.>
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Самопроектирование и развитие личности [Текстььь] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- розвиток особистості -- особистісний проект -- наратив -- тезаурус -- саморозуміння -- інтерпретація
Аннотация: Запропоновано тлумачення самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності, що базується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєнні культурно заданих схем самоорганізації. Особистісний проект представлено як осмислену версію людського буття, що значною мірою базується на процесі засвоєння соціокультурних дискурсів, які задають сценарії поведінки, а також основні вектори розвитку особистості. Показано роль завдань, які ставить перед собою особистість, насамперед, завдань на смисл у створенні особистісних проектів. Визначено основні види особистісних проектів - соціально орієнтований, особистісно орієнтований та альтернативний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.922
С 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження [Текстььь] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368 : табл. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
патріотизм -- розвиток особистості -- юнаки -- становлення особистості -- цивільно-патріотичні якості -- патріотичне виховання -- патріотична свідомість
Аннотация: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текстььь] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чєпелева , Наталія Василівна.
    Самопроектирование как фактор развития личности [Текстььь] / Н. В. Чєпелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Вип. 8. - С. 4-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
розвиток особистості -- самопроектування особистості -- постнекласична психологія -- нарратив -- дискурс -- особистий досвід -- смисл
Аннотация: У статті розглядається проблема самопроектування особистості у контексті постнекласичної психології. Запропоновано тлумачення особистісного проекту як осмисленої версії людського буття. Виділено основні шляхи особистісного самопроектування. Охарактеризовано особливості побудови особистісних проектів на різних етапах розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

5.
159.942
Т 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку [Текстььь] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
криза -- емоційні розлади -- афективна поведінка -- афективні прояви -- особистість -- розвиток особистості
Аннотация: Представлено короткий огляд псиїхологічних особливостей кризових періодів розвитку особистості та причини й наслідки виникнення афективних проявів поведінки. Представлено структуру афективної сфери та рівневий підхід в дослідженні афективної регуляції поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, М. В.
    Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки [Текстььь] / М. В. Терещенко, А. Д. Шапошнікова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
картина всіту -- ілюзорна картина світу -- уявлення -- дитячо-батьківські стосунки -- сім'я -- розвиток особистості -- творчість -- потенціал -- життєвий сценарій
Аннотация: Стаття присвячена поняттю картини світу, ілюзорної картини світу, потенціалу людини. Розглядається життєвий сценарій, як один з аспектів діагностики ілюзорної картини світу. Надаються деякі поради щодо подолання ілюзій у сімейних стосунках.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шапошнікова, А.Д.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
151.60
А 43


    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Лейтмотив как ведущая линия развития личности [Текстььь] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
лейтмотив -- розвиток особистості -- культура -- освіта -- читання
Аннотация: Показано, що провідною лінією особистісного розвитку є лейтмотив як головна життєва "тема", що є основою для створення життєвої історії, пов'язуючи основні події життя в упорядковану послідовність. Лейтмотив задається культурою, освітою, читанням, усіма тими зовнішніми впливами, які трансформуючись за допомогою процедур інтерпретації у смисловий простір особистості, вибудовують її життєву історію. Виділено основні функції лейтмотиву, які сприяють впорядкуванню особистого досвіду людини


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бабак, Світлана Віталіївна.
    Роль середовища в розвитку особистості [Текстььь] / С. В. Бабак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
неокортекс -- середовище -- пасивна та активна адаптація -- інформаційний простір -- розвиток особистості
Аннотация: Неокортекс кори півкуль великого мозку закладається раніше за стару та давню кору, але розвивається тільки за умов природного та соціального середовищ, що лежить в основі специфіки розвитку психіки людини. Кожна популяція людей має конкретну сукупність факторів середовища, тому вони є різними в плані свідомості, культури, традицій, морфології тіла. Мегаінформаційний простір, що охоплює та обєднує все людство, вносить дуже значні корективи у швидкість та темпи як пасивного, так і активного засвоєння досвіду людства новими поколіннями людей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості [Текстььь] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдарована особистість -- становлення особистості -- розвиток особистості -- ціннісна детермінація
Аннотация: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текстььь] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Аннотация: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чепелева, Н. В.
    Структурно-смыслова модель наративного конструювання досвіду в контексті розвитку особистості [Текстььь] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 26-38. - Бібліогр.: с. 35-38 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наративне конструювання досвіду -- розвиток особистості -- контекст -- інтерпретація -- модель -- смисл -- дискурс
Аннотация: У межах психогерменевтичного підходу особистісний досвід розглядається як смислова система. Вона конструюється в межах плинних ситуацій шляхом відбору значимих для особистості подій та впорядкування їх у певні дискурсивні структури. Обгрунтовано, що основним видом дискурсивного конструювання досвіду є наративне конструювання, а його провідним механізмом виступає інтерпретація. Наратив тлумачиться як когнітивна схема конструювання смислу через тематичне розташування фактів у вигляді організованих сюжетів, які спираються на соціокультурні та особистісні конструкти. Показано, що наративне конструювання досвіду є одним із важливих умов розвитку особистості. Визначено, що процес дискурсивного конструювання довіду великою мірою визначається зовнішнім (соціокультурним) та внутрішнім (особистим) контекстами, які виступають у ролі інтерпретаційних схем осмислення досвіду особистості. Запропоновано структурно-смислову модель наративного конструювання досвіду особистості, що розвивається. Модель включає: види наративного конструювання досвіду (квазінаратив, наратив, метанаратив); його типи (ситуативний, подієвий, смисловий); одиниці досвіду (факти, ситуації, події, тезауруси, лейтмотиви); характеристику його об'єктивації в наративі особистості, що видозмінюється залежно від біологічного, соціального та особистісного вимирів розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
37.09
П 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Постоюк, Н. В.
    Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі [Текстььь] / Н. В. Постоюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
УДК

фывфывфыв:
розвиток особистості -- навчально-виховний процес -- профорієнтаційна робота -- суспільно-корисна праця -- гуртки
Аннотация: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(5А2.2)П
А 43


    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті [Текст] / О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 150-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
самоорганізація -- самомотивація -- самодетермінація -- розвиток особистості
Аннотация: У статті аналізується феномен самооорганізації особистості параолімпійців у спортивній діяльності. Показано наявність кореляційних зв'язків між самоорганізацією спортсменів, їхньою самомотивацією та особистісними якостями, що мають ціннісно-смислову основу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

14.
15(5А2.2)П
А 43


    Підлісна, Тетяна Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості [Текст] / С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв:
інтерактивне навчання -- інтерактивні технології навчання -- особистість -- розвиток особистості -- соціалізація
Аннотация: Визначено сутність поняття інтерактивного навчання. Встановлено, що саме інтерактивне навчання створює необхідні умови для стимулювання, мотивування пізнавальної діяльності учнів, забезпечення високого рівня їхньої активності і самостійності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
371.015
П86


   
    Психолого-педагогічні умови розвитку особистісної активності в освітньому просторі [Текст] : монографія / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Інформаційно-аналітичне агенство, 2008. - 512 с. - ISBN 978-966-2142-58-7 : 10.00 грн
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
розвиток особистості -- психолого-педагогічні умови розвитку -- особистісна активність -- освітній простір


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 225 с. : табл. + 1 додатки 23 с. - Бібліогр.: с. 198-225 (310 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія школярів молодшого віку
фывфывфыв:
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.923(072)
С 17


   
    Самотворення у розвитку особистості [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 93 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Боришевський, Мирослав Йосипович. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С. 6-10
Сердюк, Людмила Захарівна. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення / Л. З. Сердюк. - С. 10-15
Сердюк, Людмила Захарівна. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 15-20
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості / О. І. Пенькова. - С. 20-24
Володарська, Наталія Дмитрівна. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ / Н. Д. Володарська. - С. 27-38
Пенькова, Олена Іванівна. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ / О. І. Пенькова. - С. 41-52
Яблонська, Тетяна Миколаївна. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ / Т. М. Яблонська. - С. 54-67
Пилипенко, Любов Іванівна. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ / Л. І. Пилипенко. - С. 68-78
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
самотворення -- розвиток особистості -- самовдосконалення -- педагогічний процес -- міжособистісні взаємини -- сімейно-ціннісні орієнтації -- світосляд
Аннотация: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


18.
159.923.01
Б 87


    Бреусенко-Кузнєцов, Олександр Анатолійович.
    Метафізична традиція в системі засад психології особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. А. Бреусенко-Кузнєцов ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 472 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 352-472. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
фывфывфыв:
психологія особистості -- історія психології -- метафізична традиція -- принцип методологічного плюралізму -- культурологічний підхід -- теорія особистості -- структура особистості -- динаміка особистості -- розвиток особистості
Аннотация: У дисертації подано вирішення проблеми реконструкції конкретно-психологічного змісту теорій особистості, які належать до штучно перерваної метафізичної традиції, з метою відтворити систему теоретико-методологічних засад психології особистості з урахуванням її досягнень. Систему засад психології особистості розглянуто на методологічному, теоретичному, історико-психологічному рівнях, у рефлексії над якими послідовно застосовано принцип методологічного плюралізму. Запропоновано оригінальну модель загальної будови теорії особистості. Виявлено світоглядний фундамент і особливості загального розуміння особистості теоретиками, що належать до вітчизняної метафізичної традиції. Розглянуто особливості розуміння структури особистості, її динаміки, розвитку і патології у вітчизняних метафізичних теоріях особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наративізація -- реплікаційні утворення культури повсякденності -- проект-орієнтир -- життєвий сюжет -- самопроектування особистості -- розвиток особистості -- юнацький вік -- практики наративізації


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
373.3.015.31.091.33:077(477)(043.3)
П 32


    Підлісна, Світлана Володимирівна.
    Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 21 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
молодший школяр -- розвиток особистості -- чинники розвитку особистості -- інтерактивне навчання -- психологічна гра -- психологічний супровід -- шкільна тривожність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-48 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 8885
Число посетителей 482
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя