Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розвиток особистості<.>
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописный текст
Автор(ы) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Заглавие : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.923/Н 21-954978 рукописный текст
Автор(ы) : Наконечна, Марія Миколаївна
Заглавие : Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :207 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-188.
УДК : 159.923.2+159.923.32 + 159.923.2 + 159.923.32
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розвиток особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): допомога іншому--психологічний засіб--розвиток особистості--мотивація допомоги--суб`єктивність--самоактуалізація
Аннотация: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:616.1/Д 30 рукописный текст
Автор(ы) : Дем`яненко, Юлія Олександрівна
Заглавие : Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :200 с.: граф., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-198.
УДК : 159.923.2:616.1
Предметные рубрики: Медична психологія-- Серцево-судинні захворювання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--усвідомлення--особистісний досвід--розвиток особистості--я-концепція--серцево-судинні захворювання--стенокардія--гіпертонія
Аннотация: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Юрій Віталійович
Заглавие : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:005.95-05/Ю 74-256067 рукописный текст
Автор(ы) : Юркевич, Галина Йосафатівна
Заглавие : Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 1999
Колич.характеристики :170 с.: табл.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 141-156.
УДК : 159.923:005.95-051
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Розвиток особистості
Соціальна психологія-- Менеджер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управлінська діяльність--менеджер--розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних детермінант розвитку особистості менеджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку менеджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.32-057.87/Ж 68-268379 рукописный текст
Автор(ы) : Жигайло, Наталія Ігорівна
Заглавие : Психологія духовного становлення студентів вищих навчальних закладів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :428 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 335-390.
УДК : 159.923.32-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Духовний розвиток
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовне становлення--духовність--розвиток особистості--ціннісні орієнтації--духовні цінності--релігійна свідомість--студенти внз
Аннотация: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми духовного становлення особистості. Розроблена авторська модель духовності особистості в юнацькому віці. Запропонована система психолого-педагогічних вправ, спрямованих на сприяння духовному становленню особистості. Досліджено процесуальні аспекти духовного становлення особистості в контексті проблематики розвитку особистості в юнацькому віці. Розроблено та апробовано програму духовного становлення особистості студентів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/П 17
Автор(ы) : Папуча, Микола Васильович
Заглавие : Внутрішній світ людини та його становлення : Наукова монографія
Выходные данные : Ніжин: Видавець Лисенко М. М., 2011
Колич.характеристики :656 с.
Примечания : Бібліогр.: с. 612-642.
ISBN, Цена 978-617-640-048-6
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Внутрішній світ людини
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внутрішній світ людини--психічні стани--переживання--діалог--розвиток особистості--сприймання художнього твору
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614:004/Л 87 рукописный текст
Автор(ы) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Заглавие : Психологічні закономірності соціалізації особистості у віртуальному просторі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :439 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 344-402.
УДК : 316.614:004
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація особистості--віртуальне середовище--інтернет-простір--інтернет-соціалізація--віртуальна особистість--розвиток особистості--психологічний супровід інтернет-соціалізації
Аннотация: У дисертації визначено теоретико-методологічні підходи до розгляду процесу соціалізації в інтернет-середовищі та розроблено концептуальну модель соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Проаналізовано специфіку Інтернету як інституту соціалізації особистості, емпірично визначено його місце в ієрархії інститутів соціалізації особистості , описано його впливи на особистість в залежності від її інтернет-активності. Визначено критерії нормативної соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Розроблено систему психологічного супроводу користувачів інтернету, проаналізовано її ефективність на кожному етапі інтернет-соціалізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-043.86:37/К 56-103573 рукописный текст
Автор(ы) : Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Заглавие : Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :537 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 406-476.
УДК : 159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Генетична психологія-- Педагогічна взаємодія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генетична психологія--педагогічна взаємодія--розвиток особистості--експериментально-генетичний метод--психологія впливу--міжособистісні стосунки--педагогічне спілкування--комунікативна компетентність--стиль педагогічної взаємодії--професійне становлення--особистісне самовизначення--професіогенез
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 37.09/П 63
Автор(ы) : Постоюк Н. В.
Заглавие : Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
УДК : 37.09
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--навчально-виховний процес--профорієнтаційна робота--суспільно-корисна праця--гуртки
Аннотация: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Ч-44
Автор(ы) : Чєпелева , Наталія Василівна
Заглавие : Самопроектирование как фактор развития личности
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Вип. 8. - С. 4-15 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 14-15 (7 назв)
УДК : 159.923.2
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--самопроектування особистості--постнекласична психологія--нарратив--дискурс--особистий досвід--смисл
Аннотация: У статті розглядається проблема самопроектування особистості у контексті постнекласичної психології. Запропоновано тлумачення особистісного проекту як осмисленої версії людського буття. Виділено основні шляхи особистісного самопроектування. Охарактеризовано особливості побудови особистісних проектів на різних етапах розвитку.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942/Т 35
Автор(ы) : Терещук, Ангеліна Дмитрівна
Заглавие : Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 75-83 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примечания : Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): криза--емоційні розлади--афективна поведінка--афективні прояви--особистість--розвиток особистості
Аннотация: Представлено короткий огляд псиїхологічних особливостей кризових періодів розвитку особистості та причини й наслідки виникнення афективних проявів поведінки. Представлено структуру афективної сфери та рівневий підхід в дослідженні афективної регуляції поведінки.
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописный текст
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :300 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Аннотация: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-057.875:3/М 82-118530209 рукописный текст
Автор(ы) : Москаленко, Ольга Володимирівна
Заглавие : Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :198,[14] с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-198.
УДК : 159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісно-смислова сфера-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісно-смислова сфера--життєдіяльність особистості--майбутні фахівці--розвиток особистості--професійне навчання--соціально-психологічне навчання--тренінг
Аннотация: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Любіна, Любов Анатоліївна
Заглавие : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Аннотация: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :502 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Ч-44
Автор(ы) : Чепелєва, Наталія Василівна
Заглавие : Самопроектирование и развитие личности
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 4-17 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--розвиток особистості--особистісний проект--наратив--тезаурус--саморозуміння--інтерпретація
Аннотация: Запропоновано тлумачення самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності, що базується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєнні культурно заданих схем самоорганізації. Особистісний проект представлено як осмислену версію людського буття, що значною мірою базується на процесі засвоєння соціокультурних дискурсів, які задають сценарії поведінки, а також основні вектори розвитку особистості. Показано роль завдань, які ставить перед собою особистість, насамперед, завдань на смисл у створенні особистісних проектів. Визначено основні види особистісних проектів - соціально орієнтований, особистісно орієнтований та альтернативний.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/С 48
Автор(ы) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Заглавие : Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): патріотизм--розвиток особистості--юнаки--становлення особистості--цивільно-патріотичні якості--патріотичне виховання--патріотична свідомість
Аннотация: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/М 11
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович
Заглавие : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдарована особистість--становлення особистості--розвиток особистості--ціннісна детермінація
Аннотация: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Г 81
Автор(ы) : Гречуха, Ірина Анатоліївна
Заглавие : Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературні здібності--обдарованість--ранній юнацький вік--рефлексія здібностей--творча особистість--розвиток особистості--психологічна підтримка--розвивальна програма
Аннотация: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-48 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 36657
Число посетителей 930
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя